Sivu 2/4
Re: Beaglepentuja luvassa hienoista vanhemmista / 1 VAPAANA
Lähetetty: Pe Heinä 31, 2009 2:36 pm
Kirjoittaja kirby
^ Selvä. Pentue tulee näillä näkymin syntymään elokuun lopussa.
Re: Beaglepentuja luvassa hienoista vanhemmista / 1 VAPAANA
Lähetetty: Pe Heinä 31, 2009 5:46 pm
Kirjoittaja tellu.
Äh, odotan jo sitä innolla. Täytynee sit kai vain odottaa.
Re: Beaglepentuja luvassa hienoista vanhemmista / 1 VAPAANA
Lähetetty: Pe Elo 07, 2009 7:41 pm
Kirjoittaja Pataposki
Saisins mää vaihtaa nimen Rosslayne Cookie Storyksi?
Re: Beaglepentuja luvassa hienoista vanhemmista / 1 VAPAANA
Lähetetty: La Elo 08, 2009 7:18 am
Kirjoittaja kirby
^ onnistuu. :)
Re: Beaglepentuja luvassa palkituista vanhemmista
Lähetetty: To Elo 13, 2009 8:22 am
Kirjoittaja kirby
tää pentue olis nyt sit aika hyvin kasassa, eli synttäripäivät vois olla 20. päivä elokuuta? tässä kuitenkin on varmasti paljon häslinkiä kouluvuoden taas alettua niin että jokainen sitten ehtii. sivuja saa toki tehdä :)
Re: Beaglepentuja luvassa palkituista vanhemmista
Lähetetty: To Elo 13, 2009 10:19 am
Kirjoittaja Pataposki
Käy minulle :-D
Re: Beaglepentuja luvassa palkituista vanhemmista
Lähetetty: To Elo 13, 2009 2:18 pm
Kirjoittaja tellu.
Joo, eli ens viikon torstai. Käy mulle, mut 21-24. päivät olen leirillä. Joten pentu ei ehkä ihan kisaamaan heti pääse. Sivuja voi olla, että aloittelen jo huomenna. Kuvia kysylen sieltä kennelistä huomenna kans, josta kerroin sulle. Ja on nyt pennun hyvä tulla uuteen kotiin, kun ulkkakin on niin hienoh : >
Re: Beaglepentuja luvassa palkituista vanhemmista
Lähetetty: To Elo 13, 2009 2:20 pm
Kirjoittaja kirby
Juu, selvä :) Ei sillä kisautuksella mikään kiire ole. Sit noista kuvaluvista, jos et pyytelis samoista kuin mä? mun luvat näkyy
täällä.
Re: Beaglepentuja luvassa palkituista vanhemmista
Lähetetty: To Elo 13, 2009 4:03 pm
Kirjoittaja Pataposki
Riimi poika esittäytyy kasvattajalleen, ja muille siskoille ja veljilleen! Joo, näet oikein kuvat vielä puuttuu :-D // remi, mä olen pyytänyt lupia parii noihin kenneleihin mutta vastauksia en ole vielä saanut
Re: Beaglepentuja luvassa palkituista vanhemmista
Lähetetty: To Elo 13, 2009 4:22 pm
Kirjoittaja kirby
tarkemmin sanottuna mistä kenneleistä oot kysyny? :--)
kiitos sivuista! mä lisään Riimin tonne aloitusviestiin, myöhemmin pentuesivulle. Riimin sivujen ulkoasu on kyllä ihan suoraan otettu mun yksityisteni sivuilta, mutta en mä jaksa nyt siitä sen enempää meuhkaamaan.
/ Gracelle odotellaan yhtä sertiä joko kreikasta, tanskasta tai liettuasta, sit saadaan se useamman maan muotovalioiksi.
Re: Beaglepentuja luvassa palkituista vanhemmista
Lähetetty: To Elo 13, 2009 5:35 pm
Kirjoittaja tellu.
Noh, mie en nyt saanutkaan kuvia käyttöön sieltä kennelistä josta suunnittelin. Joten etsin vielä. En kysyle mistään erimaalaisesta kennelistä, sillä en osaa englantia. Joten kyselen vain suomalaisista. Mutta, jos sinulla olisi meirän neidille kuvat, olisi kiitollinen. Jos en löydä mistään, tytölle tulee piirretyt. Olen parhaillani tekemässä sivuja. Tulee valmiiksi todennäköisesti vasta huomenna.
Re: Beaglepentuja luvassa palkituista vanhemmista
Lähetetty: To Elo 13, 2009 6:07 pm
Kirjoittaja Pataposki
Ääk, mä taisin sit ymmärtää jotakin väärin nuiden taulukoiden suhteen, korjaan asian pian! Olen siis kysynyt näsitä kenneleistä Annavah, Meadowland & Bayou Oaksista.
Re: Beaglepentuja luvassa palkituista vanhemmista
Lähetetty: Pe Elo 14, 2009 7:27 am
Kirjoittaja kirby
^
LALINA, mulla olis pari nartun kuvaa:
1 http://grafiikat.webs.com/beaglen2.jpg (parempia ei valitettavasti ole)
iittala, mä just toivoin ettei samoista kenneleistä pyydellä lupia kuin mä, mutta minkäs teet. sulla on kanssa näköjään Legendsistä ja Ocean Pitfalista luvat, voin kertoa että molemmista paikoista hyvin monet kuvat ovat käytössä. Mulla on ollut myös luvat noihin vuoden verran, ja Legendsistä mulla on tosi moni kuva käytössä. et jos sit katot mitä kuvia käytät? :)
päätin nyt että otan toisen koiran itselleni tästä pentueesta (narttu) puhtaasti käyttökoiraksi.
Re: Beaglepentuja luvassa palkituista vanhemmista
Lähetetty: Pe Elo 14, 2009 9:24 am
Kirjoittaja Pataposki
Joops kattelen mitä käytän ja mitä en, mulla on kuitenkin melko turhaan noita lupia, satun vaan pyytelemään mut sit se kuitenkin yleensä jää.
Re: Beaglepentuja luvassa palkituista vanhemmista
Lähetetty: Pe Elo 14, 2009 9:25 am
Kirjoittaja kirby
^ joo, mullakin on uusia lupia ja näin.