Sivu 2/3

Re: IW havannankoiria, nimet esillä !

Lähetetty: Ke Heinä 22, 2009 5:31 pm
Kirjoittaja Vinta
Shiroi
Jalostukseen saat käyttää jos tahdot, mutta ensin kannattaa asiasta jutella minun kanssani. :)

Re: IW havannankoiria, nimet esillä !

Lähetetty: To Heinä 23, 2009 10:51 am
Kirjoittaja Siru
Minä ottaisin Apricot Coolerin mun lapselle :-)

Re: IW havannankoiria, nimet esillä !

Lähetetty: To Heinä 30, 2009 6:32 pm
Kirjoittaja Vinta
Pidetääs tämäkin topick näkyvissä. :)

Re: IW havannankoiria.

Lähetetty: Pe Elo 07, 2009 10:57 pm
Kirjoittaja Vinta
Sopiiko varaajille 16.08. pentujen syntymäpäiväksi ? :)

Re: IW havannankoiria.

Lähetetty: La Elo 08, 2009 1:30 am
Kirjoittaja Reetta
Käy käy. :>

Re: IW havannankoiria. Syntyvät 16.08. !

Lähetetty: Su Elo 09, 2009 6:00 pm
Kirjoittaja Shiroi
^^ Sopiihan tuo

Re: IW havannankoiria. Syntyvät 16.08. !

Lähetetty: Su Elo 09, 2009 6:34 pm
Kirjoittaja Siru
Sopii!

Re: IW havannankoiria. Syntyvät 16.08. !

Lähetetty: La Elo 15, 2009 1:01 am
Kirjoittaja Vinta
Sivut viikon kuluessa, kiitos ! :)

Re: IW havannankoiria. Syntyvät 16.08. !

Lähetetty: La Elo 15, 2009 4:04 pm
Kirjoittaja Peppi
Moi!

Anteeksi että kyselen näin myöhään, mutta onkos sijoituspentu vielä mahdollista saada. Sivuja olen tekemässä ja muutenkin yksi pörröinen pyrähdys sopisi Novellen laumaan ja Ambin kaveriksi. Ehdinkö vielä hankkia??

Re: IW havannankoiria. Syntyvät 16.08. !

Lähetetty: La Elo 15, 2009 4:05 pm
Kirjoittaja Peppi
Ja jos on varaa toivoa niin narttu.

Re: IW havannankoiria. Syntyvät 16.08. !

Lähetetty: Su Elo 16, 2009 12:09 pm
Kirjoittaja Reetta
Kia esittäytyy. :)

Re: IW havannankoiria

Lähetetty: Ma Elo 17, 2009 2:12 pm
Kirjoittaja Peppi
Moi! Minullekkin yksi tämmöinen havanna pyrähdys. Sijoitukseen narttu. Virallinen nimi olisi Cream Honey, mikäli mahdollista toivoa. Vai minkä mukaan nimet tulevat? Päätätkö sinä ne? Pentu tulisi asustelemaan Novelleen. Suunnitelmissa olisi näyttelyitä ja omakotitalon pihalla kirmaamista. Toivottavasti tämmöinen pallero tulisi valloittamaan Novellen elämää ja Ambille (Wilfred Ambitious and Absurd) kaveriksi.

Re: IW havannankoiria

Lähetetty: Ma Elo 17, 2009 2:18 pm
Kirjoittaja Peppi
Ja voisinko käyttää Novellessa 1-2 kertaa jalostukseen IW pentueen jälkeen?

Re: IW havannankoiria. Syntyvät 16.08. !

Lähetetty: Ma Elo 17, 2009 2:30 pm
Kirjoittaja Vinta
Reetta
Kiitos sivuista ! Nätti on neiti. :)

Fine
Juu, kyllä mä sulle voin nartun sijoittaa ja tuo nimikin on ihan ok. Pennutuksesta sen verran, että nartulla teetän yhden pentueen, jonka jälkeen se siirtyy sulle kokonaan omistukseen. Sen jälkeen saat vapaasti käyttää sitä miten tahdot.

Re: IW havannankoiria. Syntyvät 16.08. !

Lähetetty: Ma Elo 17, 2009 3:14 pm
Kirjoittaja Peppi
Ja tässä Ciran osoite http://kennelnovelle.webs.com/cira.htm
Onko kuvat ok?