Sivu 2/2

Re: Suomenpystykorvia (vapaa-/vajaamielinen pentue) NIMET

Lähetetty: Ma Elo 17, 2009 10:00 pm
Kirjoittaja Timberwolf
Okii. :) Sivuja saa laitella, kun kerkiää. Pennuthan syntyvät vasta syyskuun lopuilla, joten aikaa kyllä on.

(hähä, lapset kerkiää Maailmanvoittajaan, jos saavat kuvat 8) )

Re: Suomenpystykorvia (vapaa-/vajaamielinen pentue) NIMET

Lähetetty: Su Syys 06, 2009 6:54 pm
Kirjoittaja Kirsi
Hei nii! Mä haluaisin vaihtaa nimen Uskottomaksi Uusikuuksi (Uskoton U.), jos tämä vain käy :D

Re: Suomenpystykorvia (vapaa-/vajaamielinen pentue) NIMET

Lähetetty: To Syys 17, 2009 6:35 am
Kirjoittaja Timberwolf
Sure sure.

//: 11 päivää pentujen syntymään. Sivuja saapi alkaa pistelemään tänne päin. (eipä tässä vielä mikään hengenhätä kuitenkaan ole)

Re: Suomenpystykorvia (vapaa-/vajaamielinen pentue) SIVUT

Lähetetty: To Syys 17, 2009 12:26 pm
Kirjoittaja Kirsi
Lejonin Uskoton Uusikuu alias Kuunvalo esittäytyy :3

/ Hah, nyt vasta tajusin, että syntymäpäivä on sama kuin tuossa Kadotetun pentueella :DDD No, väliäkö tuolla.

Re: Suomenpystykorvia (vapaa-/vajaamielinen pentue) SIVUT

Lähetetty: To Loka 01, 2009 10:06 am
Kirjoittaja smoothtar
Lejonin Salaperäinen Kuunpimennys

sivut vie vähän vaiheessa kun tuo ulkoasu uudistuu... Mutta kuvat ja luonteen pyrin saamaan poitsulle pian :)

Re: Suomenpystykorvia (vapaa-/vajaamielinen pentue) SIVUT

Lähetetty: To Loka 01, 2009 11:33 am
Kirjoittaja Timberwolf
Kiitos. :3