Sivu 2/2
Re: IW shih tzu & isovillakoira vaaveja.
Lähetetty: To Syys 10, 2009 1:58 pm
Kirjoittaja Vinta
Nimivaihtoehdot esillä.
Re: IW shih tzu & isovillakoira vaaveja.
Lähetetty: To Syys 10, 2009 4:10 pm
Kirjoittaja Eros
Meille nimeksi Absolute Truth ja tässä muuten kennelin
osoite.
Re: IW shih tzu & isovillakoira vaaveja.
Lähetetty: To Syys 10, 2009 5:49 pm
Kirjoittaja Satu
Mulle lähtee toi Amazing Touch. Ja pentu tulee olemaan narttu.
Re: IW shih tzu (0/5) & isovillakoira (3/5) vaaveja.
Lähetetty: Pe Syys 18, 2009 11:50 am
Kirjoittaja Vinta
Vielä pentuja vapaana molemmista pentueista !
Re: IW isovillakoira vaaveja. Syntyvät 22.09.
Lähetetty: Ma Syys 21, 2009 12:11 pm
Kirjoittaja Vinta
Syntymäaika ilmoitettu.
Vielä 2 pentua vapaana.
Re: IW isovillakoira vaaveja. Syntyvät 22.09.
Lähetetty: Ti Syys 22, 2009 11:29 pm
Kirjoittaja Vinta
Sivuja saa alkaa laittelemaan.
Re: IW isovillakoira vaaveja. Syntyvät 22.09.
Lähetetty: La Syys 26, 2009 9:21 pm
Kirjoittaja Vinta
Up.
Re: IW isovillakoira vaaveja. Syntyvät 22.09.
Lähetetty: La Syys 26, 2009 9:49 pm
Kirjoittaja Satu
http://myrrha.webs.com/tina.htm
Onhan mulla noi sivut jo jonkin aikaa ollut tehtynä.. Unohdin vaan niistä mainita. : )
Re: IW isovillakoira vaaveja. Syntyvät 22.09.
Lähetetty: La Syys 26, 2009 11:31 pm
Kirjoittaja Vinta
Satu
Kiitos sivuista ! Kaunis on neiti. :) Tuosta kasvattajanimestä vielä sen verran, että koiran nimessä se on IW, ei Illusion Whisper. :D
Re: IW isovillakoira vaaveja. Syntyvät 22.09.
Lähetetty: Su Syys 27, 2009 10:40 am
Kirjoittaja Kuunsirppi
^^ Rupesin kattoo noit Tinan kuvia, ja pakko oli todeta, että oon taas osannu kuvata niin suorassa :D Vois harkita jalustankäyttöä vähän muulloinkin kun sisänäyttelyissä...
Re: IW isovillakoira vaaveja. Syntyvät 22.09.
Lähetetty: Su Syys 27, 2009 7:15 pm
Kirjoittaja Satu
Kuunsirppi, eipä se nyt kauheasti haittaa. Enköhän mä kuitenkin Metkasta tule lisää kuvia saamaan Tinalle, kun neiti nyt aloitti näyttelyuransakin tuolla kääpiökoiraerkkarissa noin hienosti, mut noilla on kuitenkin ihan hyvä aloittaa. : DD
Re: IW isovillakoira vaaveja. Syntyvät 22.09.
Lähetetty: Su Syys 27, 2009 7:40 pm
Kirjoittaja Kuunsirppi
Joo, mäkin voin ens kerralla nähdessäni ton koiran yrittää ottaa vähän suorempia kuvia. Vois kiinnittää jonkun pienen vatupassin siihen kameraan vaikka :D
Re: IW isovillakoira vaaveja. Syntyvät 22.09.
Lähetetty: To Loka 01, 2009 11:32 am
Kirjoittaja Hubble
Aylan sivut ovat vihdoinkin valmiit! :D
Re: IW isovillakoira vaaveja. Syntyvät 22.09.
Lähetetty: To Loka 01, 2009 3:13 pm
Kirjoittaja Vinta
Kiitos Hubble ! :)