A niin kuin afgaani, myrrhan syyspentue
-
Sicilia
- Le-ppä-ker-ttu
- Viestit: 105
- Liittynyt: La Maalis 28, 2009 8:03 pm
Re: A niin kuin afgaani, myrrhan syyspentue
Alien Tune olisi miulletulevan penskan nimi :----D
(koska omia ideoita ei ole)
(koska omia ideoita ei ole)
- Henji
- Höpsö veitikka
- Viestit: 5040
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 1:12 pm
- Paikkakunta: Pohojammaa
- Viesti:
Re: A niin kuin afgaani, myrrhan syyspentue
Olikos siitä syntymäpäivästä vielä varmempaa tietoa?
"...you cannot demand more from a trial otherwise it will become a goal in itself, a sport, and will harm instead of being useful to the breeding effort." || vISLY
Hiljaiseloa vielä hetkisen, palaan kyllä.
Hiljaiseloa vielä hetkisen, palaan kyllä.
-
Satu
- Lassien tassuhiki
- Viestit: 3301
- Liittynyt: Ma Kesä 16, 2008 11:10 am
- Paikkakunta: jyväskylä
Re: A niin kuin afgaani, myrrhan syyspentue
Olisi nyt joo. Ajattelin, että päivämäärä voisi olla viikon päästä, eli 3.9. Käykö kaikille tuo päivä?
-
Sicilia
- Le-ppä-ker-ttu
- Viestit: 105
- Liittynyt: La Maalis 28, 2009 8:03 pm
Re: A niin kuin afgaani, myrrhan syyspentue
Käyhän se, en ainakaan ikinä unohda tuon penskan syntymäpäivää (miksi kaikki on aina minun syntymäpäivänäni? :'''''D)
sivuja heittelen sitten kun saisin ne mahdollisimman pian valmiiksi.
edit. // tässä olisi nyt tämä piäni mies (:
sivuja heittelen sitten kun saisin ne mahdollisimman pian valmiiksi.
edit. // tässä olisi nyt tämä piäni mies (:
-
Narya
- Höpsö veitikka
- Viestit: 5836
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 10:04 am
- Paikkakunta: Rovaniemi
- Viesti:
Re: A niin kuin afgaani, myrrhan syyspentue
Jawna esittäytyy. :) Kerettiin käydä kokeilemassa jo BH -koettakin vähän varaslähdössä ilmoittautumispäivämääräisesti, muttei sit niinkään kisapäivämääräisesti. ;)
WHAT DOESN'T KILL YOU WILL PROBABLY TRY AGAIN LATER
--------------------------------------------------------------------------------
† † † ask me anything &
--------------------------------------------------------------------------------
† † † ask me anything &
-
Satu
- Lassien tassuhiki
- Viestit: 3301
- Liittynyt: Ma Kesä 16, 2008 11:10 am
- Paikkakunta: jyväskylä
Re: A niin kuin afgaani, myrrhan syyspentue
Kiitoksia sivuista. Sicilia, huomathan että pentujen nimet ovat *** by myrrha, eikä of myrrha. : ) Jos sen korjailisit sivulle.
-
Sicilia
- Le-ppä-ker-ttu
- Viestit: 105
- Liittynyt: La Maalis 28, 2009 8:03 pm
Re: A niin kuin afgaani, myrrhan syyspentue
Oho :'''D mulla on taas näköjään ajatus leikannut noiden kanssa. Tän siitä saa kun yrittää jotain puolinukuksissa väkertää (: joo muokkaan ihan pian.
- mio
- Floodari
- Viestit: 3012
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 9:06 am
- Paikkakunta: pori
Re: A niin kuin afgaani, myrrhan syyspentue
uuh meidän tytön sisarukset on ihan liian kauniita kaikki! <3_<3
en tainnutkaan vielä tänne linkittää mun pennun sivua. Adolescence Amused by myrrha elikkä Jilla. joo, sivuilla on kasvatusliite vielä väärin mutta en ole nyt kotona enkä siksi pääse sitä vielä muuttelemaan.
en tainnutkaan vielä tänne linkittää mun pennun sivua. Adolescence Amused by myrrha elikkä Jilla. joo, sivuilla on kasvatusliite vielä väärin mutta en ole nyt kotona enkä siksi pääse sitä vielä muuttelemaan.
- reasons to hit your ex with the baseball bat
- :: palailen pikkuhiljaa tauolta ::
- Henji
- Höpsö veitikka
- Viestit: 5040
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 1:12 pm
- Paikkakunta: Pohojammaa
- Viesti:
Re: A niin kuin afgaani, myrrhan syyspentue
Isänsä selvä poika Arun Ashwatthama by myrrha esitäytyy nyt sitten kai myös. :)
"...you cannot demand more from a trial otherwise it will become a goal in itself, a sport, and will harm instead of being useful to the breeding effort." || vISLY
Hiljaiseloa vielä hetkisen, palaan kyllä.
Hiljaiseloa vielä hetkisen, palaan kyllä.
- mio
- Floodari
- Viestit: 3012
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 9:06 am
- Paikkakunta: pori
Re: A niin kuin afgaani, myrrhan syyspentue
Henji mistä sä kiskot noita kuvia >:| sinne meni ne mun kaukaiset haaveet Jillan sijoittumisista, vaikka hataria ne olivat jo Pehkon pennun esiintymisen jälkeen. 
- reasons to hit your ex with the baseball bat
- :: palailen pikkuhiljaa tauolta ::
- Henji
- Höpsö veitikka
- Viestit: 5040
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 1:12 pm
- Paikkakunta: Pohojammaa
- Viesti:
Re: A niin kuin afgaani, myrrhan syyspentue
Kaikki rakkaus menee pääosin merten taakse kennel Elaniin ja mukavalle omistajalle. :D Ja miks mua syytetään, ei sitä tiedä miten vielä menee! Ja teillä on narttuja, eiköhän me teille voida ainakin VSP sijat luovuttaa? xD
"...you cannot demand more from a trial otherwise it will become a goal in itself, a sport, and will harm instead of being useful to the breeding effort." || vISLY
Hiljaiseloa vielä hetkisen, palaan kyllä.
Hiljaiseloa vielä hetkisen, palaan kyllä.
-
Narya
- Höpsö veitikka
- Viestit: 5836
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 10:04 am
- Paikkakunta: Rovaniemi
- Viesti:
Re: A niin kuin afgaani, myrrhan syyspentue
^^
ja mä puolestani kirosin huonon tuurini, kun samaan pentueeseen pitää tulla noinkin upee narttu ku sulla mio. Vuorotellaan niistä SERTeistä, eikö?
Niin ja oon yhtä mieltä siitä, että Henji on vähän epäreilu.
No ei vaineskaan, mahtavaa että virtuaalimaailmaan saadaan noin upean tasokkaita afgaaneita! Niin ja kyllä se on aika selvää, että tuo naperos menestyy, ei noin upeeta otusta voi olla kukaan täysjärkinen sijoittamatta SERTille. 8)
Vähän muuten Satu saa aika voittamattoman kasvattajaluokan kasaan jos myrrhan B -pennut on samantasoisia. :0
ja mä puolestani kirosin huonon tuurini, kun samaan pentueeseen pitää tulla noinkin upee narttu ku sulla mio. Vuorotellaan niistä SERTeistä, eikö?
Niin ja oon yhtä mieltä siitä, että Henji on vähän epäreilu.
Vähän muuten Satu saa aika voittamattoman kasvattajaluokan kasaan jos myrrhan B -pennut on samantasoisia. :0
WHAT DOESN'T KILL YOU WILL PROBABLY TRY AGAIN LATER
--------------------------------------------------------------------------------
† † † ask me anything &
--------------------------------------------------------------------------------
† † † ask me anything &
- Henji
- Höpsö veitikka
- Viestit: 5040
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 1:12 pm
- Paikkakunta: Pohojammaa
- Viesti:
Re: A niin kuin afgaani, myrrhan syyspentue
Hei ho hoo, meen ilmottamaan Uruk Hain Maailman Voittajan jälkeläisluokkaan. Kiitoksia idean johdatukssta Pehkosein. o/
myrrhan kasvattajaluokan kannlata ryhmä on mun mielestä ok. Nartutu kokonaisuudessaan tosi samanlaisia, Sicilian Ali eroaa hieman ulkonöältään, mutta on kuitenkin melko samanlainen. Tuo mun raukka Raven erottuu jo siinä että se on junnuperhana muiden ollessa avoperhanoita(/nuokku?). Mutta kyllä tällä mennään! :-)
Hei jos mä lupaan teille että oon jonkun kuukauden kisaamatta näyttelyissä? (Uneksiminen on hyvästä.)
No ainakin Uruk Hai saa kohta jäädä pienoiselle näyttelyeläkkeelle kunhan FIN vielä saadaan. Toisaalta kun se on jo usean maan valio, siirtyy nekin SERTit toisille.
myrrhan kasvattajaluokan kannlata ryhmä on mun mielestä ok. Nartutu kokonaisuudessaan tosi samanlaisia, Sicilian Ali eroaa hieman ulkonöältään, mutta on kuitenkin melko samanlainen. Tuo mun raukka Raven erottuu jo siinä että se on junnuperhana muiden ollessa avoperhanoita(/nuokku?). Mutta kyllä tällä mennään! :-)
Hei jos mä lupaan teille että oon jonkun kuukauden kisaamatta näyttelyissä? (Uneksiminen on hyvästä.)
"...you cannot demand more from a trial otherwise it will become a goal in itself, a sport, and will harm instead of being useful to the breeding effort." || vISLY
Hiljaiseloa vielä hetkisen, palaan kyllä.
Hiljaiseloa vielä hetkisen, palaan kyllä.
-
Narya
- Höpsö veitikka
- Viestit: 5836
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 10:04 am
- Paikkakunta: Rovaniemi
- Viesti:
Re: A niin kuin afgaani, myrrhan syyspentue
^
Ei onnistu sulta näyttelytauot.
Ja ei se Uruk Hain eläkekalkkeutuminen auta tässä, kun ne urosSERTit siirtyy sit tolle Ravenille. 
//No hyvä että alotat järjestelmällisesti pentuluokista. :D Kerkee meilläki olla jotain toivoa sitä ennen. Niin ja juoks lappiin vaan, mä tuun vastaan ku asun täällä Rovaniemellä ja seuraksista en sitten vastaa. >:)
Ei onnistu sulta näyttelytauot.
//No hyvä että alotat järjestelmällisesti pentuluokista. :D Kerkee meilläki olla jotain toivoa sitä ennen. Niin ja juoks lappiin vaan, mä tuun vastaan ku asun täällä Rovaniemellä ja seuraksista en sitten vastaa. >:)
WHAT DOESN'T KILL YOU WILL PROBABLY TRY AGAIN LATER
--------------------------------------------------------------------------------
† † † ask me anything &
--------------------------------------------------------------------------------
† † † ask me anything &
- Henji
- Höpsö veitikka
- Viestit: 5040
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 1:12 pm
- Paikkakunta: Pohojammaa
- Viesti:
Re: A niin kuin afgaani, myrrhan syyspentue
Bu ha ha haa! 
No joo, ehkä menee liian lujaa ja väsyttää. Lähen tästä juoksemaan sua karkuun että saan hyvän etumatkan. Juoksen Lappiin (milläköhän kunnolla ja energialla), soluttaudun susilaumaan ja elän niiden parissa vuoden, joskos sitten olis turvallista tulla takasin ihmisten pariin.
/ Eikä sitä tiedä vaikka tuomarit ei muiden affien rinnalla oliskaan niin innossaan Ravenista. Ainakin nyt muutamat pentuluokat käydään eka, että kisauttakaapas niitä narttujanne ahkeraan ennen kuin tullaan kunnon luokkiin!

No joo, ehkä menee liian lujaa ja väsyttää. Lähen tästä juoksemaan sua karkuun että saan hyvän etumatkan. Juoksen Lappiin (milläköhän kunnolla ja energialla), soluttaudun susilaumaan ja elän niiden parissa vuoden, joskos sitten olis turvallista tulla takasin ihmisten pariin.
/ Eikä sitä tiedä vaikka tuomarit ei muiden affien rinnalla oliskaan niin innossaan Ravenista. Ainakin nyt muutamat pentuluokat käydään eka, että kisauttakaapas niitä narttujanne ahkeraan ennen kuin tullaan kunnon luokkiin!
"...you cannot demand more from a trial otherwise it will become a goal in itself, a sport, and will harm instead of being useful to the breeding effort." || vISLY
Hiljaiseloa vielä hetkisen, palaan kyllä.
Hiljaiseloa vielä hetkisen, palaan kyllä.

