A niin kuin afgaani, myrrhan syyspentue

Ilmoita kennelissäsi syntyneestä pentueesta täällä.
Sicilia
Le-ppä-ker-ttu
Viestit: 105
Liittynyt: La Maalis 28, 2009 8:03 pm

Re: A niin kuin afgaani, myrrhan syyspentue

Viesti Kirjoittaja Sicilia »

Alien Tune olisi miulletulevan penskan nimi :----D
(koska omia ideoita ei ole)
Avatar
Henji
Höpsö veitikka
Viestit: 5040
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 1:12 pm
Paikkakunta: Pohojammaa
Viesti:

Re: A niin kuin afgaani, myrrhan syyspentue

Viesti Kirjoittaja Henji »

Olikos siitä syntymäpäivästä vielä varmempaa tietoa?
Satu
Lassien tassuhiki
Viestit: 3301
Liittynyt: Ma Kesä 16, 2008 11:10 am
Paikkakunta: jyväskylä

Re: A niin kuin afgaani, myrrhan syyspentue

Viesti Kirjoittaja Satu »

Olisi nyt joo. Ajattelin, että päivämäärä voisi olla viikon päästä, eli 3.9. Käykö kaikille tuo päivä?
Sicilia
Le-ppä-ker-ttu
Viestit: 105
Liittynyt: La Maalis 28, 2009 8:03 pm

Re: A niin kuin afgaani, myrrhan syyspentue

Viesti Kirjoittaja Sicilia »

Käyhän se, en ainakaan ikinä unohda tuon penskan syntymäpäivää (miksi kaikki on aina minun syntymäpäivänäni? :'''''D)

sivuja heittelen sitten kun saisin ne mahdollisimman pian valmiiksi.

edit. // tässä olisi nyt tämä piäni mies (:
Narya
Höpsö veitikka
Viestit: 5836
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 10:04 am
Paikkakunta: Rovaniemi
Viesti:

Re: A niin kuin afgaani, myrrhan syyspentue

Viesti Kirjoittaja Narya »

Jawna esittäytyy. :) Kerettiin käydä kokeilemassa jo BH -koettakin vähän varaslähdössä ilmoittautumispäivämääräisesti, muttei sit niinkään kisapäivämääräisesti. ;)
WHAT DOESN'T KILL YOU WILL PROBABLY TRY AGAIN LATER
--------------------------------------------------------------------------------
† † † ask me anything &
Satu
Lassien tassuhiki
Viestit: 3301
Liittynyt: Ma Kesä 16, 2008 11:10 am
Paikkakunta: jyväskylä

Re: A niin kuin afgaani, myrrhan syyspentue

Viesti Kirjoittaja Satu »

Kiitoksia sivuista. Sicilia, huomathan että pentujen nimet ovat *** by myrrha, eikä of myrrha. : ) Jos sen korjailisit sivulle.
Sicilia
Le-ppä-ker-ttu
Viestit: 105
Liittynyt: La Maalis 28, 2009 8:03 pm

Re: A niin kuin afgaani, myrrhan syyspentue

Viesti Kirjoittaja Sicilia »

Oho :'''D mulla on taas näköjään ajatus leikannut noiden kanssa. Tän siitä saa kun yrittää jotain puolinukuksissa väkertää (: joo muokkaan ihan pian.
Avatar
mio
Floodari
Viestit: 3012
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 9:06 am
Paikkakunta: pori

Re: A niin kuin afgaani, myrrhan syyspentue

Viesti Kirjoittaja mio »

uuh meidän tytön sisarukset on ihan liian kauniita kaikki! <3_<3

en tainnutkaan vielä tänne linkittää mun pennun sivua. Adolescence Amused by myrrha elikkä Jilla. joo, sivuilla on kasvatusliite vielä väärin mutta en ole nyt kotona enkä siksi pääse sitä vielä muuttelemaan.
  • reasons to hit your ex with the baseball bat
  • :: palailen pikkuhiljaa tauolta ::
poissa 15.-22.7.
Avatar
Henji
Höpsö veitikka
Viestit: 5040
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 1:12 pm
Paikkakunta: Pohojammaa
Viesti:

Re: A niin kuin afgaani, myrrhan syyspentue

Viesti Kirjoittaja Henji »

Isänsä selvä poika Arun Ashwatthama by myrrha esitäytyy nyt sitten kai myös. :)
Avatar
mio
Floodari
Viestit: 3012
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 9:06 am
Paikkakunta: pori

Re: A niin kuin afgaani, myrrhan syyspentue

Viesti Kirjoittaja mio »

Henji mistä sä kiskot noita kuvia >:| sinne meni ne mun kaukaiset haaveet Jillan sijoittumisista, vaikka hataria ne olivat jo Pehkon pennun esiintymisen jälkeen. :mrgreen:
  • reasons to hit your ex with the baseball bat
  • :: palailen pikkuhiljaa tauolta ::
poissa 15.-22.7.
Avatar
Henji
Höpsö veitikka
Viestit: 5040
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 1:12 pm
Paikkakunta: Pohojammaa
Viesti:

Re: A niin kuin afgaani, myrrhan syyspentue

Viesti Kirjoittaja Henji »

Kaikki rakkaus menee pääosin merten taakse kennel Elaniin ja mukavalle omistajalle. :D Ja miks mua syytetään, ei sitä tiedä miten vielä menee! Ja teillä on narttuja, eiköhän me teille voida ainakin VSP sijat luovuttaa? xD
Narya
Höpsö veitikka
Viestit: 5836
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 10:04 am
Paikkakunta: Rovaniemi
Viesti:

Re: A niin kuin afgaani, myrrhan syyspentue

Viesti Kirjoittaja Narya »

^^
ja mä puolestani kirosin huonon tuurini, kun samaan pentueeseen pitää tulla noinkin upee narttu ku sulla mio. Vuorotellaan niistä SERTeistä, eikö? :mrgreen:

Niin ja oon yhtä mieltä siitä, että Henji on vähän epäreilu. :mrgreen: No ei vaineskaan, mahtavaa että virtuaalimaailmaan saadaan noin upean tasokkaita afgaaneita! Niin ja kyllä se on aika selvää, että tuo naperos menestyy, ei noin upeeta otusta voi olla kukaan täysjärkinen sijoittamatta SERTille. 8)

Vähän muuten Satu saa aika voittamattoman kasvattajaluokan kasaan jos myrrhan B -pennut on samantasoisia. :0
WHAT DOESN'T KILL YOU WILL PROBABLY TRY AGAIN LATER
--------------------------------------------------------------------------------
† † † ask me anything &
Avatar
Henji
Höpsö veitikka
Viestit: 5040
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 1:12 pm
Paikkakunta: Pohojammaa
Viesti:

Re: A niin kuin afgaani, myrrhan syyspentue

Viesti Kirjoittaja Henji »

Hei ho hoo, meen ilmottamaan Uruk Hain Maailman Voittajan jälkeläisluokkaan. Kiitoksia idean johdatukssta Pehkosein. o/

myrrhan kasvattajaluokan kannlata ryhmä on mun mielestä ok. Nartutu kokonaisuudessaan tosi samanlaisia, Sicilian Ali eroaa hieman ulkonöältään, mutta on kuitenkin melko samanlainen. Tuo mun raukka Raven erottuu jo siinä että se on junnuperhana muiden ollessa avoperhanoita(/nuokku?). Mutta kyllä tällä mennään! :-)

Hei jos mä lupaan teille että oon jonkun kuukauden kisaamatta näyttelyissä? (Uneksiminen on hyvästä.) :lol: No ainakin Uruk Hai saa kohta jäädä pienoiselle näyttelyeläkkeelle kunhan FIN vielä saadaan. Toisaalta kun se on jo usean maan valio, siirtyy nekin SERTit toisille.
Narya
Höpsö veitikka
Viestit: 5836
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 10:04 am
Paikkakunta: Rovaniemi
Viesti:

Re: A niin kuin afgaani, myrrhan syyspentue

Viesti Kirjoittaja Narya »

^
Ei onnistu sulta näyttelytauot. :mrgreen: Ja ei se Uruk Hain eläkekalkkeutuminen auta tässä, kun ne urosSERTit siirtyy sit tolle Ravenille. :mrgreen:
//No hyvä että alotat järjestelmällisesti pentuluokista. :D Kerkee meilläki olla jotain toivoa sitä ennen. Niin ja juoks lappiin vaan, mä tuun vastaan ku asun täällä Rovaniemellä ja seuraksista en sitten vastaa. >:)
WHAT DOESN'T KILL YOU WILL PROBABLY TRY AGAIN LATER
--------------------------------------------------------------------------------
† † † ask me anything &
Avatar
Henji
Höpsö veitikka
Viestit: 5040
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 1:12 pm
Paikkakunta: Pohojammaa
Viesti:

Re: A niin kuin afgaani, myrrhan syyspentue

Viesti Kirjoittaja Henji »

Bu ha ha haa! Kuva

No joo, ehkä menee liian lujaa ja väsyttää. Lähen tästä juoksemaan sua karkuun että saan hyvän etumatkan. Juoksen Lappiin (milläköhän kunnolla ja energialla), soluttaudun susilaumaan ja elän niiden parissa vuoden, joskos sitten olis turvallista tulla takasin ihmisten pariin.

/ Eikä sitä tiedä vaikka tuomarit ei muiden affien rinnalla oliskaan niin innossaan Ravenista. Ainakin nyt muutamat pentuluokat käydään eka, että kisauttakaapas niitä narttujanne ahkeraan ennen kuin tullaan kunnon luokkiin!
Vastaa Viestiin