Joomagnan saksanpaimenkoiria ~NIMIÄ (kts. viim. viesti)
-
Kuunsirppi
- Vuohenruokaa
- Viestit: 1963
- Liittynyt: Ma Kesä 16, 2008 1:50 pm
- Paikkakunta: Espoo
- Viesti:
Re: Joomagnan saksanpaimenkoiria ~NIMIÄ (kts. viim. viesti)
Mä voisin ottaa nimeksi vaikka Joomagnan All The Joy You've Ever Known. Ja kutsumanimeksi tulee Yoda.
Gendarme's|vDL|YVNL
Vuoden 2011 Liitonpitäjä
Nyt on Muumilaaksossa asiat sen verran sekaisin, että paluu tapahtuu tässä kevään aikana, kun normaali järjestys on palautettu.
Taukoilee välillä ties minkä syyn takia, back in bisnes pääasiassa kuitenkin.
Vuoden 2011 Liitonpitäjä
Nyt on Muumilaaksossa asiat sen verran sekaisin, että paluu tapahtuu tässä kevään aikana, kun normaali järjestys on palautettu.
Taukoilee välillä ties minkä syyn takia, back in bisnes pääasiassa kuitenkin.
-
Marcia
- Höpsö veitikka
- Viestit: 5966
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 9:56 am
Re: Joomagnan saksanpaimenkoiria ~NIMIÄ (kts. viim. viesti)
Sulle siis se :) Mä rupesin funtsimaan, että jos sittenkin olisi mahdollista ottaa syntymäaika syyskuun alkuun, esim. 3.09.2009? Jos se teille vain käy :)
Do you hate that you love me or do you love that you hate me?
All you bitches be bitin', I hope you don't give me rabies
All you bitches be bitin', I hope you don't give me rabies
-
Kuunsirppi
- Vuohenruokaa
- Viestit: 1963
- Liittynyt: Ma Kesä 16, 2008 1:50 pm
- Paikkakunta: Espoo
- Viesti:
Re: Joomagnan saksanpaimenkoiria ~NIMIÄ (kts. viim. viesti)
Joo, käy (: Yoda esittäytyy, toi laajempi sukutaulu tulee täs tän viikon aikana, kunhan kerkeän vähän kaivella :D
Gendarme's|vDL|YVNL
Vuoden 2011 Liitonpitäjä
Nyt on Muumilaaksossa asiat sen verran sekaisin, että paluu tapahtuu tässä kevään aikana, kun normaali järjestys on palautettu.
Taukoilee välillä ties minkä syyn takia, back in bisnes pääasiassa kuitenkin.
Vuoden 2011 Liitonpitäjä
Nyt on Muumilaaksossa asiat sen verran sekaisin, että paluu tapahtuu tässä kevään aikana, kun normaali järjestys on palautettu.
Taukoilee välillä ties minkä syyn takia, back in bisnes pääasiassa kuitenkin.
-
Marcia
- Höpsö veitikka
- Viestit: 5966
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 9:56 am
Re: Joomagnan saksanpaimenkoiria ~NIMIÄ (kts. viim. viesti)
No mutta kiitosta! Mamsterrilta kysyisin vielä tuota syntymäajanmuutosta ja nimeä :)
Do you hate that you love me or do you love that you hate me?
All you bitches be bitin', I hope you don't give me rabies
All you bitches be bitin', I hope you don't give me rabies
-
Kuunsirppi
- Vuohenruokaa
- Viestit: 1963
- Liittynyt: Ma Kesä 16, 2008 1:50 pm
- Paikkakunta: Espoo
- Viesti:
Re: Joomagnan saksanpaimenkoiria ~NIMIÄ (kts. viim. viesti)
Yodalle nyt värkkäsin tuon laajemman 6-polvisen sukutaulun loppuun, ja kappas kummaa, löytyi paljon vanhoja tuttuja :D mm. Ninjan Niiskuneiti, toi Saigolan koira, Hubalos Boomerang sekä Sateenkaaren Atomic Boy.
Gendarme's|vDL|YVNL
Vuoden 2011 Liitonpitäjä
Nyt on Muumilaaksossa asiat sen verran sekaisin, että paluu tapahtuu tässä kevään aikana, kun normaali järjestys on palautettu.
Taukoilee välillä ties minkä syyn takia, back in bisnes pääasiassa kuitenkin.
Vuoden 2011 Liitonpitäjä
Nyt on Muumilaaksossa asiat sen verran sekaisin, että paluu tapahtuu tässä kevään aikana, kun normaali järjestys on palautettu.
Taukoilee välillä ties minkä syyn takia, back in bisnes pääasiassa kuitenkin.
-
Marcia
- Höpsö veitikka
- Viestit: 5966
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 9:56 am
Re: Joomagnan saksanpaimenkoiria ~NIMIÄ (kts. viim. viesti)
Jeps, suku olikin yksi tärkeimmistä asioista miksi halusin nämä vanhemmat - sukua riittää pitkälle :)
Meillekkin tulee kohta Joomagnan Yesterdays Headlines aka Jesta
Meillekkin tulee kohta Joomagnan Yesterdays Headlines aka Jesta
Do you hate that you love me or do you love that you hate me?
All you bitches be bitin', I hope you don't give me rabies
All you bitches be bitin', I hope you don't give me rabies
-
Heidi U.
- Toistolla tehoa
- Viestit: 773
- Liittynyt: To Huhti 09, 2009 8:30 pm
- Paikkakunta: Jyväskylä
Re: Joomagnan saksanpaimenkoiria ~NIMIÄ (kts. viim. viesti)
nonni viimein kotona. kyllä tuo syntymäajan muutos käy ja kattelin noita nimiä ja päädyin Joomagnan This Beast Is Dangerousiin. Sivuja laitan vaikka pvllä.
It's so easy to complain, once you've found a sympathetic ear
-
Marcia
- Höpsö veitikka
- Viestit: 5966
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 9:56 am
Re: Joomagnan saksanpaimenkoiria ~NIMIÄ (kts. viim. viesti)
^Joo se sulle :) Sivuja tosiaan yyveellä tai tässä!
Do you hate that you love me or do you love that you hate me?
All you bitches be bitin', I hope you don't give me rabies
All you bitches be bitin', I hope you don't give me rabies
-
Marcia
- Höpsö veitikka
- Viestit: 5966
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 9:56 am
Re: Joomagnan saksanpaimenkoiria ~NIMIÄ (kts. viim. viesti)
kiitoksia sivuista ja tänään lähtevät pienet pennut uusiin koteihin :< Aloittakaa kilpaileminen ja yhteyttä saa pitää!
Do you hate that you love me or do you love that you hate me?
All you bitches be bitin', I hope you don't give me rabies
All you bitches be bitin', I hope you don't give me rabies