Joomagnan saksanpaimenkoiria ~NIMIÄ (kts. viim. viesti)

Ilmoita kennelissäsi syntyneestä pentueesta täällä.
Kuunsirppi
Vuohenruokaa
Viestit: 1963
Liittynyt: Ma Kesä 16, 2008 1:50 pm
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Re: Joomagnan saksanpaimenkoiria ~NIMIÄ (kts. viim. viesti)

Viesti Kirjoittaja Kuunsirppi »

Mä voisin ottaa nimeksi vaikka Joomagnan All The Joy You've Ever Known. Ja kutsumanimeksi tulee Yoda.
Gendarme's|vDL|YVNL
Vuoden 2011 Liitonpitäjä

Nyt on Muumilaaksossa asiat sen verran sekaisin, että paluu tapahtuu tässä kevään aikana, kun normaali järjestys on palautettu.

Taukoilee välillä ties minkä syyn takia, back in bisnes pääasiassa kuitenkin.
Marcia
Höpsö veitikka
Viestit: 5966
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 9:56 am

Re: Joomagnan saksanpaimenkoiria ~NIMIÄ (kts. viim. viesti)

Viesti Kirjoittaja Marcia »

Sulle siis se :) Mä rupesin funtsimaan, että jos sittenkin olisi mahdollista ottaa syntymäaika syyskuun alkuun, esim. 3.09.2009? Jos se teille vain käy :)
Do you hate that you love me or do you love that you hate me?
All you bitches be bitin', I hope you don't give me rabies
Kuunsirppi
Vuohenruokaa
Viestit: 1963
Liittynyt: Ma Kesä 16, 2008 1:50 pm
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Re: Joomagnan saksanpaimenkoiria ~NIMIÄ (kts. viim. viesti)

Viesti Kirjoittaja Kuunsirppi »

Joo, käy (: Yoda esittäytyy, toi laajempi sukutaulu tulee täs tän viikon aikana, kunhan kerkeän vähän kaivella :D
Gendarme's|vDL|YVNL
Vuoden 2011 Liitonpitäjä

Nyt on Muumilaaksossa asiat sen verran sekaisin, että paluu tapahtuu tässä kevään aikana, kun normaali järjestys on palautettu.

Taukoilee välillä ties minkä syyn takia, back in bisnes pääasiassa kuitenkin.
Marcia
Höpsö veitikka
Viestit: 5966
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 9:56 am

Re: Joomagnan saksanpaimenkoiria ~NIMIÄ (kts. viim. viesti)

Viesti Kirjoittaja Marcia »

No mutta kiitosta! Mamsterrilta kysyisin vielä tuota syntymäajanmuutosta ja nimeä :)
Do you hate that you love me or do you love that you hate me?
All you bitches be bitin', I hope you don't give me rabies
Kuunsirppi
Vuohenruokaa
Viestit: 1963
Liittynyt: Ma Kesä 16, 2008 1:50 pm
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Re: Joomagnan saksanpaimenkoiria ~NIMIÄ (kts. viim. viesti)

Viesti Kirjoittaja Kuunsirppi »

Yodalle nyt värkkäsin tuon laajemman 6-polvisen sukutaulun loppuun, ja kappas kummaa, löytyi paljon vanhoja tuttuja :D mm. Ninjan Niiskuneiti, toi Saigolan koira, Hubalos Boomerang sekä Sateenkaaren Atomic Boy.
Gendarme's|vDL|YVNL
Vuoden 2011 Liitonpitäjä

Nyt on Muumilaaksossa asiat sen verran sekaisin, että paluu tapahtuu tässä kevään aikana, kun normaali järjestys on palautettu.

Taukoilee välillä ties minkä syyn takia, back in bisnes pääasiassa kuitenkin.
Marcia
Höpsö veitikka
Viestit: 5966
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 9:56 am

Re: Joomagnan saksanpaimenkoiria ~NIMIÄ (kts. viim. viesti)

Viesti Kirjoittaja Marcia »

Jeps, suku olikin yksi tärkeimmistä asioista miksi halusin nämä vanhemmat - sukua riittää pitkälle :)

Meillekkin tulee kohta Joomagnan Yesterdays Headlines aka Jesta
Do you hate that you love me or do you love that you hate me?
All you bitches be bitin', I hope you don't give me rabies
Heidi U.
Toistolla tehoa
Viestit: 773
Liittynyt: To Huhti 09, 2009 8:30 pm
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Joomagnan saksanpaimenkoiria ~NIMIÄ (kts. viim. viesti)

Viesti Kirjoittaja Heidi U. »

nonni viimein kotona. kyllä tuo syntymäajan muutos käy ja kattelin noita nimiä ja päädyin Joomagnan This Beast Is Dangerousiin. Sivuja laitan vaikka pvllä.
It's so easy to complain, once you've found a sympathetic ear
Marcia
Höpsö veitikka
Viestit: 5966
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 9:56 am

Re: Joomagnan saksanpaimenkoiria ~NIMIÄ (kts. viim. viesti)

Viesti Kirjoittaja Marcia »

^Joo se sulle :) Sivuja tosiaan yyveellä tai tässä!
Do you hate that you love me or do you love that you hate me?
All you bitches be bitin', I hope you don't give me rabies
Marcia
Höpsö veitikka
Viestit: 5966
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 9:56 am

Re: Joomagnan saksanpaimenkoiria ~NIMIÄ (kts. viim. viesti)

Viesti Kirjoittaja Marcia »

kiitoksia sivuista ja tänään lähtevät pienet pennut uusiin koteihin :< Aloittakaa kilpaileminen ja yhteyttä saa pitää!
Do you hate that you love me or do you love that you hate me?
All you bitches be bitin', I hope you don't give me rabies
Vastaa Viestiin