Sivu 2/3

Re: Palveluskoirien aatelia - nimet

Lähetetty: Ti Syys 08, 2009 9:16 pm
Kirjoittaja Kirsi
Hyvä! Nyt onkin siis nimet ja syntymäpäivät tiedossa, joten sivujakin saa tehdä silloin kun ehtii :)

Re: Palveluskoirien aatelia - nimet

Lähetetty: Ke Syys 09, 2009 4:30 pm
Kirjoittaja Henji
Mun on ihan pakko varmistaa etten vaan oo laksenu väärin (en kai niin tyhmä sentään oo): jos koira on syntynyt 18.8.2008 ja se on esiintyny näyttelyssä 5.7.2009, eikö se sillon oo vasta lähes 11kk.

Pitää ihan tosissaan tarkistaa näin tyhmä kysymys! Olin aatellu että tulevissa kuvissa on about 15kk vanha narttu, mutta nyt sain tietää et se onkin humasti alle sen.. Tuntuu vaan niin uskomattomalta, kun en olis ikinä henk.koht. sanonu sitä koiraa niin nuoreks. :o :lol:

Re: Palveluskoirien aatelia - nimet

Lähetetty: Ke Syys 09, 2009 6:45 pm
Kirjoittaja Kirsi
Jep, onhan se 11 kk :D Mutta se yksi kuukausi ei paljoa paina - laita se vuoden ikäiseksi, niin ei pitäisi tulla muista lajeista hylkäyksiä liian nuoren iän takia.

Re: Palveluskoirien aatelia - nimet

Lähetetty: Ma Syys 14, 2009 4:22 pm
Kirjoittaja Kirsi
Uppia! Niitä sivuja saa alkaa jo tekemään ;-)

Re: Palveluskoirien aatelia - nimet

Lähetetty: Ma Syys 14, 2009 5:17 pm
Kirjoittaja Henji
Mulla on ollut sivut jo jonkin aikaa, tosin sukua pitäisi vielä hiekman laajentaa kun se oli niin pitkä. :D Elikkäs Lilithia Never Kill a Boy on the First Date "Yang" esittäytyy. Sulhaseksi se saa kaukaisessa tulevaisuudessa Free Dragoniin tulossa olevasta pentueesta syntyvän pojan, joka saa keljusti nimekseen Yin. :lol:

Re: Palveluskoirien aatelia - nimet

Lähetetty: Ma Syys 14, 2009 5:35 pm
Kirjoittaja Kirsi
Hahahha, tulevaisuushan kuulostaa varsin hauskalta :mrgreen: Mut kiitos sivuista!

Re: Palveluskoirien aatelia - nimet

Lähetetty: Ma Syys 14, 2009 11:34 pm
Kirjoittaja Twiggy
Bella &.&

Re: Palveluskoirien aatelia - nimet

Lähetetty: Ti Syys 15, 2009 5:08 pm
Kirjoittaja Kirsi
Kiitos sullekin tosi paljon! Rebecca päättikin perua, joten nyt olisi vielä yksi pentu vapaana!

Re: Palveluskoirien aatelia /yksi pentu vapaana!

Lähetetty: Su Syys 20, 2009 10:36 am
Kirjoittaja Kirsi
upup, vielä olisi pentu mahdollista saada ;)

Re: Palveluskoirien aatelia /yksi pentu vapaana!

Lähetetty: Su Syys 20, 2009 10:05 pm
Kirjoittaja Esku
Mua saattais kiinnostaa Belezaan (: Kattelen vielä huomenna, kun on enemmän aikaa.

Re: Palveluskoirien aatelia /yksi pentu vapaana!

Lähetetty: Ma Syys 21, 2009 12:20 pm
Kirjoittaja Kirsi
Mieti vaan ja laita tarjousta, jos kiinnostaa! :)

Re: Palveluskoirien aatelia /yksi pentu vapaana!

Lähetetty: Ke Syys 23, 2009 5:02 pm
Kirjoittaja rust
Jo TOISEN KERRAN saat mut sortumaan :D. (Gaalalla on kisaura muuten alkanut ihan hyvin, vaikkei BH:ta olla tosin vielä saatu läpi... Koiratanssista jonkun verran pisteitä ja perusrata suoritettu, 1 x EH näyttelystä. Ilmoitettu useampaan paimennuskisaan, päivystelen aktiivisesti vSPKL:n kalenteria uusien BH-kokeiden toivossa.)

No siis Rajutiinhan poika/tyttö pääsisi noiden muiden seuraksi - lähinnä käyttökoiraksi, vaikka H-EH-painotteisista tuloksista huolimatta (= luultavasti käyttölinjaiset kuvat tulossa) näyttelyissä kierreltäisiinkin aktiivisesti. En voi luvata (edelleenkään) hypersuperaktiivista kisautusta, mutta näyttöä voi katsella niin Draman (uusin asukki Kiara tullut tämän kuun alussa, voi vähän havainnollistaa kisautustahtia) kuin Rajutinkin koirista.

En mä tiedä mitä mun pitäisi vielä kirjoittaa... Katselen kuvia tässä hetken päästä :).

Re: Palveluskoirien aatelia /yksi pentu vapaana!

Lähetetty: Ke Syys 23, 2009 5:07 pm
Kirjoittaja Kirsi
Mä oon nähnytkin Gaalaa paljon kisoissa ja tyytyväinen olen kyllä! :mrgreen: Laitan sulle toki pennun, tuu kertomaan sukupuoli sitten kun olet kuvat päättänyt (:

Re: Palveluskoirien aatelia /yksi pentu vapaana!

Lähetetty: Ke Syys 23, 2009 5:28 pm
Kirjoittaja rust
No narttuhan siitäkin sitten tulee, nättikin vielä: 1 2 3

Liikaa kivoja nimiä... :D Mulla oli aluksi yli kymmenen vaihtoehtoa, joista sitten päätin valita tytölle nimeksi Lilithia Goodbye Iowa. Huomenna on siis syntymäpäivä? :) Mä teen sivuja viimeistään huomenissa, luultavasti saan kuitenkin jo tänään valmiiksi.

Re: Palveluskoirien aatelia

Lähetetty: To Syys 24, 2009 2:49 pm
Kirjoittaja Kirsi
Syntymäpäivä! rust tekee ja laittaa sivuja kun ehtii (kiire ei ole, mutta mielellään parin viikon aikana), ja muut saatte jo alkaa kisailemaan :) Onnea kisakentille!