Sivu 2/3

Re: jacalynin ekat faaraolapset / nimiä!

Lähetetty: Ti Elo 25, 2009 5:01 pm
Kirjoittaja Carlyon
Kiitoksia, taidan sitten ottaa jälkimmäisen kuvan käyttöön. :) Yritin kaivella tiedostoja, mutta tuo taisi olla ainut siitä koirasta oleva kuva.

Re: jacalynin ekat faaraolapset / nimiä!

Lähetetty: Ti Elo 25, 2009 6:11 pm
Kirjoittaja mio
selvä, eli merkkaan sulle nartun siis. :----)

nyt odotellaan vaan noita tuloksia Rudille.

Re: jacalynin ekat faaraolapset / nimiä!

Lähetetty: Su Elo 30, 2009 8:34 pm
Kirjoittaja mio
päivitin tietoa emästä ekaan viestiin, sukutaulun saatte pian näkyviin kun päivitän oman pentuni sivun tähän. siinä tosin näkyy vain sen isä ja emä, mutta pidemmälle ulottuvaa sukutaulua näätte sitten pentuesivulta. ;----)

/ nyt on omankin pentuni sivut tuolla ekassa viestissä.

// hei, ilmoittakaapa pennut jo valmiiksi tuonne maailmanvoittajanäyttelyyn! koetan siis saada pennut syntymään ennen sitä, oltiinpa sitä tarvittavia valioita tai ei. :----D

Re: jacalynin ekat faaraolapset / nimiä!

Lähetetty: Ma Elo 31, 2009 9:24 am
Kirjoittaja Carlyon
Tässä olisi nyt Keenan valmiit sivut.

Re: jacalynin ekat faaraolapset / nimiä!

Lähetetty: Ma Elo 31, 2009 3:17 pm
Kirjoittaja mio
kiitos paljon, Keena onkin nätti tyttö! <3_<3

mä mietiskelen tuon syntymäajan tässä pian, ei me nyt varmaan kerätä noita valionarvoja ennen pentuja mutta niiden jälkeen sitten!

Re: jacalynin ekat faaraolapset / nimiä!

Lähetetty: Su Syys 06, 2009 12:22 pm
Kirjoittaja Carlyon
Nostelen. Onko syntymäaika jo päätetty? Tekisi hurjasti mieli jo lähteä tytön kanssa kisaamaan.

Re: jacalynin ekat faaraolapset / nimiä!

Lähetetty: Su Syys 06, 2009 6:22 pm
Kirjoittaja mio
no mitäs te sanotte, jos pentue syntyis jo ensiviikolla vaikkei Rudilla nyt niitä titteleitä olekaan..?

Re: jacalynin ekat faaraolapset / nimiä!

Lähetetty: Su Syys 06, 2009 7:11 pm
Kirjoittaja Carlyon
Miulle kävisi paremmin kuin hyvin.

Re: jacalynin ekat faaraolapset / nimiä!

Lähetetty: Su Syys 06, 2009 7:18 pm
Kirjoittaja Tuulia
Tännekkin käy oikein mainiosti!

Re: jacalynin ekat faaraolapset / nimiä!

Lähetetty: Ti Syys 08, 2009 5:04 pm
Kirjoittaja mio
hvyä! vielä Erokselta odottelisin mielipidettä syntymäajasta.

Re: jacalynin ekat faaraolapset / nimiä!

Lähetetty: Ti Syys 08, 2009 6:10 pm
Kirjoittaja Eros
Sopii sopii. ^^

Re: jacalynin ekat faaraolapset / nimiä!

Lähetetty: Ke Syys 09, 2009 4:43 pm
Kirjoittaja mio
hieno juttu!

mitäs sanoisitte sellaisesta päivämäärästä kuin 12.09.2009 eli tämän viikon lauantaina?

Re: jacalynin ekat faaraolapset / nimiä!

Lähetetty: To Syys 10, 2009 3:17 pm
Kirjoittaja Carlyon
Kyllä ainakin miun puolesta sopii.

Re: jacalynin ekat faaraolapset / nimiä!

Lähetetty: La Syys 12, 2009 4:16 pm
Kirjoittaja mio
huomenna siis pennut syntyvät, olettaisin että aika sopii. :----) pentuesivu tulee jossain vaiheessa.

Re: jacalynin ekat faaraolapset / nimiä!

Lähetetty: Ti Syys 15, 2009 6:13 pm
Kirjoittaja mio