VPEY:n asiaa

Virtuaalimaailmaa ja -koiria koskevat asia-aiheet.
Iivi
Söi navetan kaksi nautaa

Re: VPEY:n asiaa

Viesti Kirjoittaja Iivi »

Kyllä se saisi olla sitten että joko tai: joko ne tulokset katsotaan koiran sivuilta tai tulospalvelusta. Minulla ei ainakaan ole tuomarina intressejä alkaa kahdesta paikasta tuloksia metsästämään :mrgreen: Ja jos tulospalvelu jää, niin silloinhan tuon linkin voi osallistumiskoodista aivan hyvin poistaa.

//Mitäs muuten, jos tulospalvelun päivittäjälle sattuu inhimillinen moka, jossa tulokset tai osa niistä katoaa? Tällainenhan tilanne oli muistaakseni ihan vähän aikaa sitten juuri vPEY:llä. Siinä onkin aika homma kun niitä yritetään kerätä takaisin ja itse ainakin sain monta hylkyä kisoista tuon takia, koska joidenkin koirieni kaikki tulokset olivat hukkuneet tulospalvelusta. Onneksi ne löytyi kumminkin koirien sivuilta, joten pystyin lähettämään ne lisättäväksi - mutta jos tuomari olisi katsonut tulokset koiran omalta sivulta, niin olisin niiltäkin hylyiltä säästynyt ja saanut ties mitä hienoja tuloksia ;)
Sunburn's | Kisaputki Aina Päällä | Yksityiset
Saa pyytää tuomariksi seuraaviin lajeihin: agility, flyball, koiratanssi, mejä, paimennus, palvelus, pelastus ja toko
Smaug
Niska jäykkä kuin Chuck Norrisin hauislihakset

Viesti Kirjoittaja Smaug »

Mä oon tulospalvelun kannalla, ja samoilla linjoilla liikuskelen kuin muutkin tulospalvelua kannattavat. Oli todella ärsyttävää palata parin kuukauden tauolta päivittelemään koirien tuloksia, kun puolet sivuista oli jo poistettu (sellaisissa lajeissa siis joissa ei ole tulospalvelua). Ties mitkä voitot ja KUMAt ja SERTit oli tippuneet, aivan turhaan. Kyllä, oma vika, mutta ehkei kaikki jaksa dataa 24/7 ja tällöin ne minulle tulleet (merkittävät) tulokset oli muilta pois ja loppujen lopuksi ne ei menneet kenellekään kun en itse ollut niitä koirilleni merkkaamassa. Silloin olisi tulospalvelu ollut kiva kaveri. (: Ja Kirsihän juuri sanoi, että hän kyllä ehtii tuloksia päivittelemään. Ja vaikka sieltä nyt joltain olisi ilmoittaminen tuloksista unohtunut, voihan ne tulokset linkkeinä siihen perään lisätä (kuten joku jo aiemmin totesi) ja ilmoittaa ne tulokset vielä sinne tulospalveluun erikseen. Plus että kyllä ainakin hitaimmilla koneilla kestää kauemmin avata aina uusi sivu ja tarkastaa sieltä ne tulokset kuin pitää koko ajan sitä tulospalvelun sivua auki ja sitten sieltä vaan ctrl+F ja tarkistus.

Ja toi Susitytön idea on aikas hyvä, mutta sitten se linkki siinä koodissa ois usein turha ja blaahblaah helpompaa laittaa ne erikseen jos puuttuu.
Mä tahtoisin lentää, mut siivet ei oo vielä tarpeeks isot. Jään odottaa et ne kasvaa, mut ei kiirettä, koska saat mut hymyileen.
A BIG BIG TAUKO.
-Milla-
Kriisissä

Viesti Kirjoittaja -Milla- »

Ja jos nyt kuvitellaan että Kirsillä on kiireitä eikä ehdikkään päivitellä tulospalvelua, niin äkkiähän siihen kaverin löytää. Veikkaan että täälläkin liikkuu aika monta ihmistä joilla on kiinnostusta jonkin liiton pitämiseen. Ja mikäli osa tuloksista katoaa ja niitä ei ole koirien sivuilla niin mitäpä siihen sitten, voi voi vaan. Kaikille sattuu inhimillisiä virheitä ja kyllähän esim. mäkin tulokset koirien sivuille lisään, viiveellä tosin. Munkin mielestä toi Susitytön ehdottama asia on hyvä idis, tosin se on aika ilmiselvä. Tai no mulle ainakin. :D
Marcia
Höpsö veitikka

Viesti Kirjoittaja Marcia »

Mäkin sanoisin että tulospalvelu on parempi. Se on suhteellisen helppo systeemi katsoa missä luokassa koiran pitäisi vielä kilpailla, kuin se, että koira keräisi 2 samaa tunnusta koska edellistä ei ole merkattu. jos siis kukaantajus.
Do you hate that you love me or do you love that you hate me?
All you bitches be bitin', I hope you don't give me rabies
Kirsi
Höpsö veitikka

Viesti Kirjoittaja Kirsi »

Iivi kirjoitti://Mitäs muuten, jos tulospalvelun päivittäjälle sattuu inhimillinen moka, jossa tulokset tai osa niistä katoaa? Tällainenhan tilanne oli muistaakseni ihan vähän aikaa sitten juuri vPEY:llä. Siinä onkin aika homma kun niitä yritetään kerätä takaisin ja itse ainakin sain monta hylkyä kisoista tuon takia, koska joidenkin koirieni kaikki tulokset olivat hukkuneet tulospalvelusta. Onneksi ne löytyi kumminkin koirien sivuilta, joten pystyin lähettämään ne lisättäväksi - mutta jos tuomari olisi katsonut tulokset koiran omalta sivulta, niin olisin niiltäkin hylyiltä säästynyt ja saanut ties mitä hienoja tuloksia ;)
Toi olisi aika mahdottomuus nyt, koska itse käytän FTP:tä ja näin ollen kaikki domainini sivut (paitsi hostilaisten) ovat netin lisäksi myös mun omalla koneellani. Joten jos vaikka kannettavani posahtaisi jälleen, ne tiedot löytyvät netistä. Jos domainin palvelin posahtaisi, tiedot löytyvät omalta koneeltani. Eikä mullakaan taida olla niin huono tuuri, että kannettava JA domainin palvelin posahtaisivat yhtaikaa tai, että poistaisin tiedot vahingossa omalta koneeltani että myös netistä.

Mutta nyt on tullut niin paljon tulospalvelua puolesta, että jätän sen sivuille, ja osallistumiskoodista lähtee linkki ja rotu pois. Jos en ole ehtinyt jotain tuloksia tulospalveluun laittaa, sen saa laitettua osallistusmiskoodin perään. Jos VIP:stä on mennyt enemmänkin aikaa ja kaikki tulokset on kutsusivulla, mullekin voi ilmoitella ja kysellä missä mennään :)

// Eli uusi osallistusmiskoodi on näin yksinkertainen:
LUOKKA
KOIRAN VIRALLINEN NIMI, OMISTAJA<br>
Laitan asiasta kohta itse sivuillekin.
Iivi
Söi navetan kaksi nautaa

Viesti Kirjoittaja Iivi »

^Hyvä että tulospalvelu on ainakin vPEY:llä nyt turvassa, toivotaan että muutkin liitot käyttävät tuollaista systeemiä :mrgreen:
Sunburn's | Kisaputki Aina Päällä | Yksityiset
Saa pyytää tuomariksi seuraaviin lajeihin: agility, flyball, koiratanssi, mejä, paimennus, palvelus, pelastus ja toko
Apila
Le-ppä-ker-ttu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Apila »

Minä ainakin olen tyytyväinen nyt :D

// Kirsi poistatko myös tuolta tuomarointi-säännöistä tuon 14kk-säännön ym?
// Joo kiitos, sieltä minä ne ohjeet silloin vielä nappasin :D
4 Laps Clover - shetlanninlammaskoiria
Kisakeskus Wednesday (tauolla)
Kirsi
Höpsö veitikka

^ Oho, hyvä että sanoit! Enhän mä muistanut, että se sielläkin on. Poistan saman tien.
Kirsi
Höpsö veitikka

UP! Tulospalvelu poistuu myös pelastuskoirayhdistykseltä 18.06., joten pitäkää huoli, että tästä lähin kisasivuilla on uusi osallistumiskoodi. Mailissa ei ole mitään anomuksia ja kalenterissa ei ole kuin oma kilpailuni (jonka tulokset lisään vielä tulospalveluun huomenna tai perjantaina), joten kaikki uudet kilpailut tulee olla uudella osallistumiskoodeilla, vaikka anoisit kilpailun jo tänään.

Ja turha sitten valittaa, tulospalvelu pysyy poissa käytöstä. :mrgreen:
Iljan
Kriisissä

Viesti Kirjoittaja Iljan »

Jesh, kylläpä näitä nyt lähtee käytöstä yks toisensa perään! :D Pakko kuitenkin tulla sanomaan, että vPEY:n tulospalvelu on pysynyt tosi hyvin perässä, kiitos siitä!
Netry
Vuohenruokaa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Netry »

Ääh, niinpä tietenkin :roll: :lol:
Tuohimopsi
Vuohenruokaa

Viesti Kirjoittaja Tuohimopsi »

.
Vuoden omaperäisin nimimerkki 2012
Kirsi
Höpsö veitikka

Tässä tapauksessa en muiden mielipiteitä kysellytkään, joten turha harmitella! Mulle on ollut selvää alusta asti, että VPEYn tulospalvelu lähtee, jos pääsen haluamaani kouluun (= aikani vähenee, enkä halua kaivaa sitä näin turhalle asialle), enkä tätä olisi muuttanut vaikka sata olisi tullut valittamaan päätöksestä. :D Teidän täytyy nyt vain elää tämän asian kanssa ja kaivaa aikaanne koirien kalentereiden päivitykselle.
Tuohimopsi
Vuohenruokaa

Viesti Kirjoittaja Tuohimopsi »

.
Vuoden omaperäisin nimimerkki 2012
Nora
Kanada
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Nora »

Ja musta tuntuu että on ihan hyvä välillä uudistaa virtuaalimaailmaa, eikä kihnuttaa niissä vanhanaikaisissa ja erittäin työläissä tulospalveluissa. Vaikka Kirsi onkin erittäin hyvin hoitanut homman, on silläkin kuitenkin (varmaan) omakin elämä. :mrgreen:
Et hätt noch immer jot jejange.
Vastaa Viestiin