Iivi kirjoitti://Mitäs muuten, jos tulospalvelun päivittäjälle sattuu inhimillinen moka, jossa tulokset tai osa niistä katoaa? Tällainenhan tilanne oli muistaakseni ihan vähän aikaa sitten juuri vPEY:llä. Siinä onkin aika homma kun niitä yritetään kerätä takaisin ja itse ainakin sain monta hylkyä kisoista tuon takia, koska joidenkin koirieni kaikki tulokset olivat hukkuneet tulospalvelusta. Onneksi ne löytyi kumminkin koirien sivuilta, joten pystyin lähettämään ne lisättäväksi - mutta jos tuomari olisi katsonut tulokset koiran omalta sivulta, niin olisin niiltäkin hylyiltä säästynyt ja saanut ties mitä hienoja tuloksia ;)
Toi olisi aika mahdottomuus nyt, koska itse käytän FTP:tä ja näin ollen kaikki domainini sivut (paitsi hostilaisten) ovat netin lisäksi myös mun omalla koneellani. Joten jos vaikka kannettavani posahtaisi jälleen, ne tiedot löytyvät netistä. Jos domainin palvelin posahtaisi, tiedot löytyvät omalta koneeltani. Eikä mullakaan taida olla niin huono tuuri, että kannettava JA domainin palvelin posahtaisivat yhtaikaa tai, että poistaisin tiedot vahingossa omalta koneeltani että myös netistä.
Mutta nyt on tullut niin paljon tulospalvelua puolesta, että jätän sen sivuille, ja osallistumiskoodista lähtee linkki ja rotu pois. Jos en ole ehtinyt jotain tuloksia tulospalveluun laittaa, sen saa laitettua osallistusmiskoodin perään. Jos VIP:stä on mennyt enemmänkin aikaa ja kaikki tulokset on kutsusivulla, mullekin voi ilmoitella ja kysellä missä mennään :)
// Eli uusi osallistusmiskoodi on näin yksinkertainen:
LUOKKA
KOIRAN VIRALLINEN NIMI, OMISTAJA<br>
Laitan asiasta kohta itse sivuillekin.