Sivu 2/2
Re: Hillfield E (pitkäkarvainen collie)
Lähetetty: Ke Elo 26, 2009 8:15 pm
Kirjoittaja Lania
^ Onhan meillä sille pentuja suunnitteilla ;). Tarkkaa ajankohtaa en osaa sanoa, mutta luulisin että tässä syksyn aikana kyllä vielä. Katsomme josko Ksenasta saisi jossain vaiheessa muotovalion, niin pentuja voisimme alkaa suunnittelemaan. Isäksi sille pentueelle olemme pähkäilleet urostamme
EJ Twisted Illusionia. Mutta jos olet kiinnostunut tuosta pentueesta sitten niin hienoa, sinulle pentu lähtisi ehdottomasti :).
Re: Hillfield E (pitkäkarvainen collie)
Lähetetty: Ke Elo 26, 2009 8:48 pm
Kirjoittaja Narya
^
Jazzkin vielä isänä, voi luoja! <3_<3 Mulle voit kyllä iskeä jo alustavan varauksen, en pysty kyllä kieltäytymään tästä pentueesta! :'D //OT
Re: Hillfield E (pitkäkarvainen collie)
Lähetetty: Ke Elo 26, 2009 9:32 pm
Kirjoittaja Lania
^ Juu, pistämme sinulle alustavan varauksen sitten ;).
Re: Hillfield E (pitkäkarvainen collie)
Lähetetty: Ke Elo 26, 2009 9:41 pm
Kirjoittaja Wolfie
OT// Mäkin tuun kuolaamaan tota tulevaa yhdistelmää, eli sitten kun tosiaan toi Jazzin ja Ksenan pentue tulee, niin riippuen ajankohdasta ja kuvista, niin mua kiinnostais ehdottomast kanssa yks. (oikeastaan kiinnostaa emän takia, kuvissa on kaunis narttu, jota ihailen suuresti irl, joka on myös oman koirani siskopuoli

)
Re: Hillfield E (pitkäkarvainen collie)
Lähetetty: Ke Elo 26, 2009 9:50 pm
Kirjoittaja Lania
^ Oiiih, tämäpä mahtava nähdä että kiinnostuneita löytyy jo näinkin hyvin! Kyllä Rebeccallekin lähtisi sitten pentu enemmän kuin mielellään jos sitten olet kiinnostunut vielä kun pentue on ajankohtaisempi :).
Re: Hillfield E (pitkäkarvainen collie)
Lähetetty: To Elo 27, 2009 12:58 pm
Kirjoittaja Fanni
Hillfield Envious Attack esittäytyy kasvattajille! (: Jos linkkikuvat eivät näy (mozillalla), päivittämällä pitäisi korjaantua.
Re: Hillfield E (pitkäkarvainen collie)
Lähetetty: To Elo 27, 2009 2:31 pm
Kirjoittaja Lania
^ Kiitokset Fannille sivuista! :).
// Vielä tässä emästä sanon että siitä tuli myöskin nyt vDK MVA :).
Re: Hillfield E (pitkäkarvainen collie)
Lähetetty: Ke Syys 16, 2009 3:07 pm
Kirjoittaja Pataposki
upsisita, mitään syntymäaikaa päätettynä?
Re: Hillfield E (pitkäkarvainen collie)
Lähetetty: Ke Syys 16, 2009 3:30 pm
Kirjoittaja Fanni
^ Mä en ole vielä onnistunut kisaamaan Lukasta sitä tokovaliota, mutta mikäli sitä ei kohta ala kuulumaan, voi nää mun puolesta syntyä ilmankin. Saahan sen tokovalion arvon kisailtua pojalle syntymänkin jälkeen. (:
Re: Hillfield E (pitkäkarvainen collie)
Lähetetty: To Syys 24, 2009 9:24 am
Kirjoittaja Lania
Heii, mitenkäs kävisikö teille että pennut syntyisivät nyt sitten jo? Mietimme Mimmun kanssa että syntymäaika voisi olla jo 27.09.?
Re: Hillfield E (pitkäkarvainen collie) varaajat!
Lähetetty: To Syys 24, 2009 12:49 pm
Kirjoittaja Fanni
^ Mulle käy hyvin. (:
Re: Hillfield E (pitkäkarvainen collie) SYNTYNEET
Lähetetty: Su Syys 27, 2009 3:24 pm
Kirjoittaja Lania
Pennut syntyneet tänään, onnea ja menestystä tuleviin koitoksiin! :)
Re: Hillfield E (pitkäkarvainen collie) varaajat!
Lähetetty: Su Syys 27, 2009 7:26 pm
Kirjoittaja Pataposki
aloitamme sitten varmaan kilpailemisen! (: