Staffipentuja Sivukaistaan

Ilmoita kennelissäsi syntyneestä pentueesta täällä.
Avatar
Jebi
Niska jäykkä kuin Chuck Norrisin hauislihakset
Viestit: 521
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 5:15 pm
Paikkakunta: Jyväskylä
Viesti:

Re: Staffipentuja Sivukaistaan

Viesti Kirjoittaja Jebi »

Kävisikö syntymäajaksi 17.9? Alan tästä tekemään pennuille omaa sivua jonne tulee esim. sitten kuvat jokaisesta "pentuajalta" (;
Totin blogi
taukoilua v-koirista. kasvattien omistajat heittäkää yv:tä jos koirien kisautus mietityttää.
Pataposki
Kanada
Viestit: 1559
Liittynyt: Ti Kesä 30, 2009 5:06 pm
Paikkakunta: Helsinki

Re: Staffipentuja Sivukaistaan

Viesti Kirjoittaja Pataposki »

Kyllä käy minulle :--)
Olivia
Nostaa rautaa
Viestit: 973
Liittynyt: Ma Kesä 30, 2008 12:33 pm
Viesti:

Re: Staffipentuja Sivukaistaan

Viesti Kirjoittaja Olivia »

Mullekin käy.

edit/ mäkin väkersin jo sivut uudelle tulokkaalle (; Sivukaistan Evonne "Neela".
Avatar
Jebi
Niska jäykkä kuin Chuck Norrisin hauislihakset
Viestit: 521
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 5:15 pm
Paikkakunta: Jyväskylä
Viesti:

Re: Staffipentuja Sivukaistaan

Viesti Kirjoittaja Jebi »

Kiva et käy :)

Kiitos myös Vandalle Neelan sivuista, kivat sivut.

Tässä on pentujen oman sivu, jatkan sitä jossain vaiheessa.
Totin blogi
taukoilua v-koirista. kasvattien omistajat heittäkää yv:tä jos koirien kisautus mietityttää.
Avatar
Jebi
Niska jäykkä kuin Chuck Norrisin hauislihakset
Viestit: 521
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 5:15 pm
Paikkakunta: Jyväskylä
Viesti:

Re: Staffipentuja Sivukaistaan

Viesti Kirjoittaja Jebi »

Pennut syntyivät tänään, joten nyt voi siis aloittaa kisaamisen (: Pentueen sivuilla on kuvat ja esittelyt pennuista. Jacyalta odotetaan vielä sivuja.
Totin blogi
taukoilua v-koirista. kasvattien omistajat heittäkää yv:tä jos koirien kisautus mietityttää.
Pataposki
Kanada
Viestit: 1559
Liittynyt: Ti Kesä 30, 2009 5:06 pm
Paikkakunta: Helsinki

Re: Staffipentuja Sivukaistaan

Viesti Kirjoittaja Pataposki »

omom, ihana pentue- sivu, ja muuten Edgar muutti sitten Shatteriin :-)
Avatar
Jebi
Niska jäykkä kuin Chuck Norrisin hauislihakset
Viestit: 521
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 5:15 pm
Paikkakunta: Jyväskylä
Viesti:

Re: Staffipentuja Sivukaistaan // Jacya sivuja.

Viesti Kirjoittaja Jebi »

Jacyalta odotellaan sivuja jotta pääsen rekisteröimään pennut ja näin. :--)
Totin blogi
taukoilua v-koirista. kasvattien omistajat heittäkää yv:tä jos koirien kisautus mietityttää.
Jacya
Vuohenruokaa
Viestit: 1795
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 12:29 pm
Viesti:

Re: Staffipentuja Sivukaistaan

Viesti Kirjoittaja Jacya »

Hups xO ! Teen ne nyt :D Niin ja hei siis meille tulee Eemeli ei Elmeri? :'>

EDIT/ Eemeli. Parantelen vielä huomenissa tuota sivuja ja lisään kuvan. :>
Avatar
Jebi
Niska jäykkä kuin Chuck Norrisin hauislihakset
Viestit: 521
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 5:15 pm
Paikkakunta: Jyväskylä
Viesti:

Re: Staffipentuja Sivukaistaan

Viesti Kirjoittaja Jebi »

Kiitos Eemelin sivuista. Sori tuo nimisotku, mulle on tullut joku ihmeellinen ajatuskatkos.. Korjasin pentusivuilta ym oikean nimen.

Kyselin muuten Naimalta, että saatteko teettää pentueen jos haluatte. Vastaus oli kyllä :>
Totin blogi
taukoilua v-koirista. kasvattien omistajat heittäkää yv:tä jos koirien kisautus mietityttää.
Jacya
Vuohenruokaa
Viestit: 1795
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 12:29 pm
Viesti:

Re: Staffipentuja Sivukaistaan

Viesti Kirjoittaja Jacya »

Oukkidoukki :D
Vastaa Viestiin