Sivu 2/2

Re: Staffipentuja Sivukaistaan

Lähetetty: To Syys 10, 2009 2:47 pm
Kirjoittaja Jebi
Kävisikö syntymäajaksi 17.9? Alan tästä tekemään pennuille omaa sivua jonne tulee esim. sitten kuvat jokaisesta "pentuajalta" (;

Re: Staffipentuja Sivukaistaan

Lähetetty: To Syys 10, 2009 2:53 pm
Kirjoittaja Pataposki
Kyllä käy minulle :--)

Re: Staffipentuja Sivukaistaan

Lähetetty: To Syys 10, 2009 7:26 pm
Kirjoittaja Olivia
Mullekin käy.

edit/ mäkin väkersin jo sivut uudelle tulokkaalle (; Sivukaistan Evonne "Neela".

Re: Staffipentuja Sivukaistaan

Lähetetty: Pe Syys 11, 2009 4:48 pm
Kirjoittaja Jebi
Kiva et käy :)

Kiitos myös Vandalle Neelan sivuista, kivat sivut.

Tässä on pentujen oman sivu, jatkan sitä jossain vaiheessa.

Re: Staffipentuja Sivukaistaan

Lähetetty: To Syys 17, 2009 1:27 pm
Kirjoittaja Jebi
Pennut syntyivät tänään, joten nyt voi siis aloittaa kisaamisen (: Pentueen sivuilla on kuvat ja esittelyt pennuista. Jacyalta odotetaan vielä sivuja.

Re: Staffipentuja Sivukaistaan

Lähetetty: To Syys 17, 2009 1:34 pm
Kirjoittaja Pataposki
omom, ihana pentue- sivu, ja muuten Edgar muutti sitten Shatteriin :-)

Re: Staffipentuja Sivukaistaan // Jacya sivuja.

Lähetetty: Ti Syys 22, 2009 5:55 pm
Kirjoittaja Jebi
Jacyalta odotellaan sivuja jotta pääsen rekisteröimään pennut ja näin. :--)

Re: Staffipentuja Sivukaistaan

Lähetetty: Ti Syys 22, 2009 9:01 pm
Kirjoittaja Jacya
Hups xO ! Teen ne nyt :D Niin ja hei siis meille tulee Eemeli ei Elmeri? :'>

EDIT/ Eemeli. Parantelen vielä huomenissa tuota sivuja ja lisään kuvan. :>

Re: Staffipentuja Sivukaistaan

Lähetetty: Ke Syys 23, 2009 2:51 pm
Kirjoittaja Jebi
Kiitos Eemelin sivuista. Sori tuo nimisotku, mulle on tullut joku ihmeellinen ajatuskatkos.. Korjasin pentusivuilta ym oikean nimen.

Kyselin muuten Naimalta, että saatteko teettää pentueen jos haluatte. Vastaus oli kyllä :>

Re: Staffipentuja Sivukaistaan

Lähetetty: Ke Syys 23, 2009 9:52 pm
Kirjoittaja Jacya
Oukkidoukki :D