Sivu 2/2

Re: Pieniä sudenpentuja |Sarlovekin A csv| SYNT PVM

Lähetetty: Ti Syys 15, 2009 6:34 pm
Kirjoittaja Carlyon
Vaihdan toki.

Re: Pieniä sudenpentuja |Sarlovekin A csv| SYNT PVM

Lähetetty: Ke Syys 16, 2009 8:19 pm
Kirjoittaja Veriaivo
Tara moi!

edit/ juup linkittelen. :-)

Re: Pieniä sudenpentuja |Sarlovekin A csv| SYNT PVM

Lähetetty: Ke Syys 16, 2009 8:27 pm
Kirjoittaja Wolfie
Kyllä on upea <3_<3 kiitoksia kovasti sivuista, jos voisit vielä emän linkittää, niin olis tosi jees (:

Re: Pieniä sudenpentuja |Sarlovekin A csv| SYNT PVM

Lähetetty: Ma Syys 21, 2009 8:53 pm
Kirjoittaja Wolfie
Hena on nyt myös vPVA RH-FL A FIN & DK & RUS & LT MVA vDKW-09 vV-09, joten ainakin se muotovalio tavoite saanut. Kovasti yritetään muitakin.

Hyenalta voisi pikkuhiljaa sivuja saada (:

Re: Pieniä sudenpentuja |Sarlovekin A csv| SIVUJA!

Lähetetty: Pe Syys 25, 2009 3:51 pm
Kirjoittaja Wolfie
Nytten ollaan päästy kaikki muut tavotteet kiinni paitsi toi FIN KVA arvo, vaikka ehtiihän sen sitten myöhemminkin.

Hyenalta sivuja olisi kiva saada nyt :)

Re: Pieniä sudenpentuja |Sarlovekin A csv| SYNTYNEET

Lähetetty: Su Syys 27, 2009 6:57 am
Kirjoittaja Wolfie
Pentue syntyy tänään. Toivotan kasvattieni omistajille tsemppiä kehiin ja onnea.

Hyenalta sivuja.

Carlyon, jutellaan vielä tosta sijoitusjutusta, että tiedän missä lajeissa autan kisaamaan :)

Re: Pieniä sudenpentuja |Sarlovekin A csv| SYNTYNEET

Lähetetty: Su Syys 27, 2009 10:44 am
Kirjoittaja Carlyon
^ Jutellaan vaikka heti seuraavan kerran, kun satutaan samaan aikaan meseen.

Re: Pieniä sudenpentuja |Sarlovekin A csv| SYNTYNEET

Lähetetty: Su Syys 27, 2009 2:57 pm
Kirjoittaja Hyena
Joo, sä ootkin näköjään kuuluttanu mua jo kolmeen kertaan. :D
Pikahätäsivut olisivat tyttösellä tässä, edessä on ulkoasunvaihto jälleen ja sen myötä tulee saamaan ihan kunnollisetkin kera luonteen jne.

Re: Pieniä sudenpentuja |Sarlovekin A csv| SYNTYNEET

Lähetetty: Su Syys 27, 2009 3:00 pm
Kirjoittaja Wolfie
Tosi ihanat kuvat Kikalla :) kiitoksia kovasti sivuista.