Sivu 2/2

Re: Laatua Suomesta - punaisia pystykorvia

Lähetetty: La Syys 12, 2009 4:11 pm
Kirjoittaja Henji

Re: Laatua Suomesta - punaisia pystykorvia

Lähetetty: La Syys 12, 2009 4:15 pm
Kirjoittaja Kirsi
Kiitos paljon!

// Päätin sittenkin ottaa myös itselleni tästä pentueesta pennun. Joten sivumallia voi ottaa myös Ruskalta :)

Re: Laatua Suomesta - punaisia pystykorvia

Lähetetty: La Syys 12, 2009 6:37 pm
Kirjoittaja A.t
Teinpä myös minäkin sivut pikaisesti eli Kadotetun Varjosielun löytää tästä edes tuolta:) Saako muuten kisaamisen aloittaa vaikka heti?

Re: Laatua Suomesta - punaisia pystykorvia

Lähetetty: La Syys 12, 2009 6:43 pm
Kirjoittaja Kirsi
Syntymäpäivän jälkeen, mutta saa ilmottaa kisoihin, joiden PVM on 28.09 tai myöhemmin. Haluan säilyttää edes sen verran realistisuutta :D Mutta kiitos sivuista!

Re: Laatua Suomesta - punaisia pystykorvia

Lähetetty: To Syys 17, 2009 1:14 pm
Kirjoittaja Kirsi
UP, Susitytöltä uupuu vielä sivut, vaikkei tässä mikään kiire vielä olekaan :)

Re: Laatua Suomesta - punaisia pystykorvia

Lähetetty: Su Syys 20, 2009 6:58 pm
Kirjoittaja Susityttö
Nera, Nertsukka, Namu, Nerppa, Nenu - rakkaalla lapsella on monta nimiä, mutta yleensä kutsumme häntä Neraksi.

Re: Laatua Suomesta - punaisia pystykorvia

Lähetetty: Su Syys 20, 2009 6:59 pm
Kirjoittaja Kirsi
Kiitos paljon! Nera on tosi nätti nimi :)

/ Nyt on kaikilta saatu sivut ja mitäs tässä muuta kuin toivotella onnea kisakentille! Pentuja saa ilmoitella jo kisoihin minkä PVM on 28.09. tai sen jälkeen. Saatte itse rekisteröidä pennut, jos niin haluatte.