Sivu 2/2
Re: Sammareita huippuvanhemmista
Lähetetty: Pe Syys 25, 2009 9:49 pm
Kirjoittaja Juinttu
No hitsiläinen :< oisko sitten Dwelin's Nero Sage :D
Re: Sammareita huippuvanhemmista
Lähetetty: Su Syys 27, 2009 2:19 pm
Kirjoittaja Pilvi
Tuo nimi sopii vallan mainiosti! :) Sivuja jos saisit vaikkapa ensi viikolla tehtyä, niin olisin tyytyväinen.
Pennut syntyivät siis tänään ja nyt voi aloittaa kisaamisen sitten ihan oikeasti! :)
Re: Sammareita huippuvanhemmista
Lähetetty: Su Syys 27, 2009 2:23 pm
Kirjoittaja Heroésdes
No mua kiinnostais!
http://cavjensi.webs.com/ Tossa sivut. Tulis ekaks/tokaks koiraks, ja lupaan harrastaa nlyitä ja tokoa ja agia!
edit. No kaikki olikin jo varattu:/ Koskas seuraava pentue?
Re: Sammareita huippuvanhemmista
Lähetetty: Su Syys 27, 2009 2:27 pm
Kirjoittaja Pilvi
Kaikilla pennuilla on jo kodit ja pentuekin on jo syntynyt, joten emme enää ota varauksia tähän pentueeseen.
Spiegel ja Pöpö, muistakaahan että vielä on aikaa ilmoittautua muunmuassa
maailmanvoittajaan. :)
/Seuraavaan pentueeseen on vielä aikaa, varmaankin vasta talvella jos silloinkaan. Tällä samaisella pentueet-osastolla on kyllä myös monia muita samojedinkoirapentueita tulossa, katselepas niitä jos löytyisi mielekäs pentue. :)
Re: Sammareita huippuvanhemmista
Lähetetty: Su Syys 27, 2009 3:06 pm
Kirjoittaja Spiegel
Jep, ilmoitinkin Magen tänään maailmanvoittajaan. Me ollaan ehditty haalia jo titteleitä: BH RH-E (:
Kiitokset Pilville vielä pennusta!
Re: Sammareita huippuvanhemmista
Lähetetty: Su Syys 27, 2009 9:11 pm
Kirjoittaja Juinttu
Nero-tyts. Ilmottelen heti maailmanvoittajaan :-)
Re: Sammareita huippuvanhemmista
Lähetetty: Ke Syys 30, 2009 6:13 pm
Kirjoittaja Pilvi
Kiitos Pöpö sivuista! :)