Myyty. (lukkoon)

Virtuaalikoirien myynti- ja ostopaikka.
Eros
Höpsö veitikka
Viesti:

Re: M: Saluki uros -> nyt myös saluki narttu!

Viesti Kirjoittaja Eros »

No, oletkos jo päättänyt mitkä kuvat otat?
Frisky
Ei enää ikinä uudestaan
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Frisky »

Oho joo hei anteeksi kamalasti, tässä on ollut vähän kaikkea enkä ole oikein ehtinyt turrilassa käväisemäänkään. Olen kuitenkin miettinyt tota ja ajattelin, että ehkä olisi parempi etten mä tyttöä ota. Noille kuville ei luvattu mitään uber näyttelymenestystä ja voisi olla mullekkin ihan hyvästä rajoittaa näiden koirien ottoa. Pahoitteluni vielä. :3
Eros
Höpsö veitikka
Viesti:

Voi harmi. :/

-> nyt siis molemmat salukit etsivät kotia!
Tilli
Niska jäykkä kuin Chuck Norrisin hauislihakset

Viesti Kirjoittaja Tilli »

Onko vanhempien sivuja enää missään olemassa?
Juinttu
Höpsö veitikka
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Juinttu »

Hitsiläinen... mua vois kiinnostaa Sawquen Quantum Of Solace tyttönen Mordon Girdle'siin. Voisin koiralla kisata ainakin juoksuissa ja näyttelyissä, muita lajeja en tähän hätään uskalla luvata. Mulla olis koiralle tällaiset kuvatkin tarjolla :) voin vielä lisää selostella...
Oh look - I'm opening my box of care! Oh wait - it's empty!
Eros
Höpsö veitikka
Viesti:

Hei joo! Mun ainoat "pakolliset" vaatimukset ton kisautuksen on näyttelyt ja ratajuoksut, eli muissa lajeissa ei tarvitsekaan kisata jos ei ole tilaa. Noi kuvat on <3_<3 . Sanokoot muut mitä tahansa, musta toi narttu on tosi elegantti ja näyttävä rotunsa edustaja. Vaikka se ei ihan kaikissa kuvissa ole niin edustava. Sivuilla ei ole mikään kiire, oletko ajatellut jotain pentuetta yms?
Juinttu
Höpsö veitikka
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Juinttu »

^hei kiva juttu! itekkin rakastuin tohon koiraan, oli irlinä vielä upeemman näkönen tapaus. Sivut voisin kyllä heti väsäillä ja kyllä joku pieni pentue ois ihan natsa jos koira hyvin menestyy.
Oh look - I'm opening my box of care! Oh wait - it's empty!
Eros
Höpsö veitikka
Viesti:

Re: M: Saluki uros -> kisattu!

Ups, uros etsii vielä rakastavaa kotia!
Janina
Höpsö veitikka

Viesti Kirjoittaja Janina »

Ähh... Mietin tätä aika pitkään ja päätin sitten lopulta tehdä tarjousta. :)

Eli kuten ehkä sinäkin olet huomannut, mulla on ollut virtuaalihommat aika jäissä koko talven, kuitenkin selvästi parempaan suuntaan ollaan jo menossa ja niin edelleen. Mullahan on jo vuoden verran ollut toi vinttarikennel Fever, jolla ei tällä hetkellä ole mitään kunnollisia sivuja, mutta saatat muistaa esimerkiksi Ninasta, jonka pennuille joskus kyselin kiinnostusta vinttaritopassa. Olen ajatellut tosissani saada Feverin taas uudelleen pystyyn, ja olisi kiva saada sinne yksi ihan uusi koira, kun nyt on kaksi whippettiä ja yksi itsku. Ja jo valmiiksi vähän kisatun koiran kanssa voisi olla minulle pienempi kynnys aloittaa tosissaan kisaamaan, kun kaikkea ei tarvi tehdä ihan alusta asti. Tällä hetkellä en voisi oikeastaan kuvitella ottavani ihan uutta pentua. Aikaisempaa kisautusnäyttöä voi katsoa vaikka Nadjalta, Jertalta, Jalilta ja Dracolta. Tämän pojan kanssa siis jatkaisimme siitä mihin ollaan jääty, ja mulla on oikeastaan aina aika kunnianhimoiset tavoitteet virtuaalikoirien kisauttamisessa, joten sanottakoon, että kaikkea kokeillaan ja yritetään kaikessa pärjätä parhaamme mukaan.

Kivahan se olisi jos poika meille lähtisi, mutta ymmärrän täysin sua jos et halua näin keskeneräiseen kotiin luovuttaa. :)
Eros
Höpsö veitikka
Viesti:

Mä annan mielelläni Celerin sulle ja toivon tosiaan että saat Feverin taas uudelleen pystyyn, koska vinttarikasvattajia kaivataan lisää ja sulla on niin hienoja koiriakin. :)

// Ai niin, mites kuvien laita?
Janina
Höpsö veitikka

Viesti Kirjoittaja Janina »

Sori Eros, mun on pakko perua. En uskalla ottaa tätä, kun taas ei vaihteeksi vkoirailut innosta yhtään. :--/
Eros
Höpsö veitikka
Viesti:

Voe harmi. :/ Hyvä kuitenkin kun täs vaiheessa päätit perua.

// Herra etsii siis edelleen kotia!
kirby
Höpsö veitikka

Viesti Kirjoittaja kirby »

Mua on jo tosi pitkään salukit kiinnostanu ja nyt mä sit päätin toteuttaa mun hankkeen. :D

Olisko mitään mahdollisuuksia saada herra (Sawquen Doubleshot) Scarletsiin näyttely- ja ratajuoksupainoitteiseen kotiin? Ratajuoksut on mulle ihan uus ja ihmeellinen juttu mutta enköhän mä pääse niistä perille.. Kisanäyttöä voit kattella noilta Scarletsin piskeiltä. Mulla on kisautuksessa aina se oma tahti, toivonkin ettet mitään himokisaamista odota. Kuviksi aattelin heittää tän uroksen kuvat.

Katsotaan kelpaanko minä vakuuttavine puheineni. :mrgreen:
vuoden kadehdituin 2012
vuoden ulkoasuntekijä 2016
Eros
Höpsö veitikka
Viesti:

:D Musta on kiva saada rodun pariin uusia kasvoja enkä mie näe mitään estettä sille et Celer liittyisi sun laumaas. Mitään himokisaamista en tosiaankaan odota, näyttelyt ja ratajuoksut riittää hyvin, jos aikaa ja tilaa on niin sitten muutkin lajit on tietty plussaa. Toi kuvan koira on kyl tosi komia tapaus, uskoisin että ERI:ä tulee helposti. :)
kirby
Höpsö veitikka

Viesti Kirjoittaja kirby »

Jees, tosi kiva juttu! Aloitan sivujen kanssa saman tein. Mä yritän toki parhaani mukaan ottaa osaa muihinkin lajeihin, onhan mulla aika paljon noita koiria mutta tosi iso osa niistä tuonteja / omia kasvatteja joten niiden kisauttamisessa ei oo sellasia paineita. :D

// Sawquen Doubleshot
kyselen luonnetta uudelleen käyttöön tai tekaisen itse lyhyemmän.
vuoden kadehdituin 2012
vuoden ulkoasuntekijä 2016
Lukittu