Green Gables A | syntyneet

Ilmoita kennelissäsi syntyneestä pentueesta täällä.
Janina
Höpsö veitikka

Re: Green Gables A-westiet (3 vapaana, nimet!)

Viesti Kirjoittaja Janina »

Tuleepas tosta nimestä mieleen irl-kennel Grandgables. o_o
Milly
Söi navetan kaksi nautaa

Viesti Kirjoittaja Milly »

Mun mielestä olis parempi jos Eiffel tulis emoks, mua ei mikään pieni odottelu kyllä haittaa.
  • sometimes I wish someone out there will find me
    • 'til then I walk alone
[/size][/i]
Shanya
Vuohenruokaa

Viesti Kirjoittaja Shanya »

Janina, en oo tienny tollasen kennelin olemassaolostakaan ; S En kyllä just nyt ala vaihtamaan nimeä.

Alica, kyllä mä sulle voin antaa pennun. Näähän syntyy vasta kesällä, jos Eiffel tulee emäksi, niin ehkäpä saat sivut valmiiksi. Ja toivoisin kisautusta myös mejässä, ja kuvat saat multa, jos haluat : ) Sukupuolta ja nimeä voisit mietiskellä.
Kuva
Indi
Ei riitä.

Re: Green Gables A-westiet (2 vapaana, nimet!)

Viesti Kirjoittaja Indi »

Tottakai mä voin mejässäkin kisata :) Ja kiva jos saisin sulta kuvan, mutta tiedätkö onko jollain tämä kuva käytössä? Ja jos on niin onko tuo uros vai narttu? Itselleni on vähän se ja sama ottaisinko uroksen vai nartun, että katon varmaan kuvan perusteella :lol:
Virtuaalitouhut jäissä

He's a warm breeze
Breathing life into me
He's the
sunlight
Shining down on me
Shanya
Vuohenruokaa

Ainakaan kenelläkään aktiivisella westiellä ei oo tota kuvaa käytössä. Se käy tosi hyvin ; ) Tosta on paha sanoa sukupuolta, mutta epäilisin urokseksi...
Kuva
Indi
Ei riitä.

Hyvä, mut mä voisin sit varata uroksen jonka nimeksi tulis Action Now ;D
Virtuaalitouhut jäissä

He's a warm breeze
Breathing life into me
He's the
sunlight
Shining down on me
Shanya
Vuohenruokaa

Sopii, laitan sulle uroksen : )
Kuva
Indi
Ei riitä.

Hei tässä olisi 7th Heavenin sivut väliaikaisella leiskalla, uusi on tulossa kunhan saan koodauksen :) Eka koirakin on jo, mutta kuva ja luonne uupuu viellä... ELi enköhän mä sitten saa valmiiksi ajoissa ne mun pennun sivut sitten joskus. Mä vaan ajattelin, että mulla menis paljon kauemmin tän sivun rakennuksen kanssa :lol: Ja ootko muuten jo päättänyt otatko evm- emän vai Eiffelin? Mulle se on aivan sama kumman valitset :)
Virtuaalitouhut jäissä

He's a warm breeze
Breathing life into me
He's the
sunlight
Shining down on me
Shanya
Vuohenruokaa

^Kiitos kovasti sivuista (: Emää en ole vielä valinnut, katotaan nyt miten Eiffel pärjää.
Kuva
Vera
Vuohenruokaa

Viesti Kirjoittaja Vera »

Ääh... olen tässä pitkän aikaa jo funtsinut hankkia westien yksäreihini (tai ehkä Yoldiaan).
Terrierejä olen aina harrastanut eniten kaikista roturyhmistä. Itselläni on tällä hetkellä aussi, silkkejä, vehniksiä, mankku sekä tulossa yorkki (tai yorkkeja). Joskus vuonna nakki olin itsekin miettinyt perustaa westiekennelin, mutta se jäikin sitten siihen. Westiet ovat
mielestäni todella ihania valkoturkkeineen, nappisilmineen sekä ilkikurisineen luonteineen.
Minulla on ollut kokoajan semmoinen "juu-ei-juu-ei-juu"-tilanne noiden westieiden kanssa, joten en ole
osannut päättää hankkisinko semmoisen vai enkö. Mutta nyt olen päättänyt, että aion.
Ja kaiken huipuksi näin vielä eilen koirapuistossa niin supersuloisen westiepennun, että
nyt tuli niin himo hankkia westiepupsi : D

Pennun kanssa kisattaisiin aika aktiivista tahtia. Lajeina olisivat agility, maastoesteet, koiratanssi, tuholaistorjunta, toko sekä mejä. Kisanäyttönä vaikkapa Ami http://yoldia.webs.com/ami2.htm

Pentu tulisi Yoldiaan (http://yoldia.webs.com/index.htm) silkkiterrierien ja kiinanharjakoirien seuraksi. Koti olisi ehdottomasti pysyvä, sillä Yoldian on rakkain kennelini, enkä haluaisi lopettaa sitä vaikka mikä olisi.

Ja jos sitten annat pennun, sille tulisi kuvaksi tämä: http://www.flickr.com/photos/deannas_pics/1260742462/, ellei se sitten ole jo käytössä jollakulla.
the weather changes
Shanya
Vuohenruokaa

Kyllä sä Ve_Ra saat pennun (: Tosta kuvasta, toi koira ei oo ihan mun mieleeni, mutta jos ite tykkäät siitä, voit kyllä ottaa sen. Mullakin ois antaa kuvat, laitan tänne linkin heti kun oon saanu ladattua kuvat nettiin. Jos niistä jotkut kiinnostaa enemmän, saat ne ilmaiseksi ilomielin, se kumminkin on oma päätöksesi : D Narttu vai uros? Ois ihan mahtavaa, jos ottaisit nartun, kun jo kolme urosta on varattu. Ja voit kattoa noita nimiä, tai keksiä itse.
Kuva
Aamu
Kanada
Viesti:

Re: Green Gables A-westiet (nimet)

Viesti Kirjoittaja Aamu »

Mä tein jo tylsyyksissäni Axulle sivuja, josta puhuttiinkin jo mesessä.
It lurks behind you.
Shanya
Vuohenruokaa

Re: Green Gables A-westiet KUVAT

^Kiitos sivuista, hyvältä näyttää! Muille varaajille, täältä sais kuvia. Tonne oon ladannu melkein kaikki, lisää voi kyllä vielä löytyä. Kaikista koirista on lisää kuvia, ja muut vapaana paitsi ne joissa lukee LUSE (: Ja noi on uroksia, narttuja en oo viel ladannu, mut jos Ve_Ra ottaa nartun, näytän sulle niit erikseen. Luokat mulla on myös tiedossa, ja laatista voin pistää kehiin.
Kuva
Aamu
Kanada
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Aamu »

Saanko mä aloittaa kisaamisen vai odotanko vielä että pennut syntyy?
It lurks behind you.
Shanya
Vuohenruokaa

^Ei kisaamista saa aloittaa, ennen kun pennut on syntyny. Ja näähän syntyy vasta myöhemmin, koska oon päättäny Eiffelin emäksi : D
Kuva
Vastaa Viestiin