selvä :)Eros kirjoitti:Jep, laita. Pilvihän ei ole "tiimissä" mukana eli meille kaikki teoriakokeet yms.
vFCIn tuomarikoe
-
Taiku
- Alkupalat
Re: vFCIn tuomarikoe
Kennel TaiDuke
BC pentuja tulossa Lasimeren Faros X evm
jos kiinnostaa YV, e-maili tai viekussa viestiä vaan
- Eros
- Höpsö veitikka
- Viesti:
Olin muuten laittanut väärän osoitteen, eli se on siis vfcituomarikoe@gmail.com . Lähetä tuonne niin tulee ehkä perillekkin. ;DTaiku kirjoitti:selvä :)Eros kirjoitti:Jep, laita. Pilvihän ei ole "tiimissä" mukana eli meille kaikki teoriakokeet yms.
-
Marika
- Le-ppä-ker-ttu
- Viesti:
Tosiaan, näitä arvosteluja (käytännönosuus) on osalta tuomareista jäänyt postittamatta Zandielle/Pilville silloin tuomarisiirtojen aikaan, eli kaikki nämä myöskin tuonne uuteen mailiin meidän käsiteltäväksemme.
Vermilin uuden nimimerkin päivittelinkin listalle pari päivää sitten. Myös muut jo listalla olevat tuomarit, taukoilut, nimimerkin tai sähköpostin vaihdokset meidän tietoomme sitten, että saadaan listalle oikeat tiedot.
Mailissa on vielä muutamat tarkastamattomat kokeet, jotka otan ainakin itse käsittelyyni viimeistään huomenillalla, jollen tänäiltana kerkiä.
Vermilin uuden nimimerkin päivittelinkin listalle pari päivää sitten. Myös muut jo listalla olevat tuomarit, taukoilut, nimimerkin tai sähköpostin vaihdokset meidän tietoomme sitten, että saadaan listalle oikeat tiedot.
Mailissa on vielä muutamat tarkastamattomat kokeet, jotka otan ainakin itse käsittelyyni viimeistään huomenillalla, jollen tänäiltana kerkiä.
-
Narya
- Höpsö veitikka
- Viesti:
No, miekin tein sitten kokeen uudestaan toissapäivänä. Tuli kyllä niin myöhään valmiiksi erittäin hohdokkailla teksteillä, että en pidä hirveän suurena todennäköisyytenä pääsinkö läpi. 
WHAT DOESN'T KILL YOU WILL PROBABLY TRY AGAIN LATER
--------------------------------------------------------------------------------
† † † ask me anything &
--------------------------------------------------------------------------------
† † † ask me anything &
-
Minnea
- Kanada
Psst multakin voi ottaa tauolla-merkinnän pois. :D
Tuo koe on muuttunut helpommaksi ja lyhyemmäksi kuin se, minkä tein itse, oli. no jee, hyvähän mun on sanoa, kun olen ollut VFCI'n tuomarilistoilla jo ties kuinka kauan. x) Toivottavasti tuo kokeen tekemiskynnys on matalampi, ja että tulisi paljon uusia tuomareita VFCI'n listoille :D
Tuo koe on muuttunut helpommaksi ja lyhyemmäksi kuin se, minkä tein itse, oli. no jee, hyvähän mun on sanoa, kun olen ollut VFCI'n tuomarilistoilla jo ties kuinka kauan. x) Toivottavasti tuo kokeen tekemiskynnys on matalampi, ja että tulisi paljon uusia tuomareita VFCI'n listoille :D
älä sano että olet ihastunut minuun
saatat tarkoittaa sitä
saatat tarkoittaa sitä
-
Zandie
- Epätoivoinen katse
^ Tuota teoria-osuutta seuraa vielä käytännönosuus, mikä on luultavasti työläämpi kuin se minkä sinä olet tehnyt. :) Ja tämän kokeen pitäisi olla tasoltaan suurinpiirtein sama kuin edellisen. (Kyseessä on siis minun suunnittelemani koe)
Sometimes sunshine does not want to shine on me
-
Minnea
- Kanada
^ Käytännön kokeen olemassa olo on tiedossa. Ja myös sekin, että se on paljon työläämpi kuin mitä minun oli.... 
älä sano että olet ihastunut minuun
saatat tarkoittaa sitä
saatat tarkoittaa sitä
- Eros
- Höpsö veitikka
- Viesti:
Pääsin taas koneelle joten aloitan nyt noiden kokeiden tarkastamisen, kun on aika läjä noita rästissä. ;D Erityisesti kehottaisin ihmisiä tekemään tehtävän 2 huolellisesti! Monilla juuri tuo tehtävä on tiputtanut pistemäärää roimasti kun ei osata jakaa kilpailuarvosteluja sekä PU/PN sijoituksia oikein.
- Timberwolf
- Velho
- Viesti:
Huomasin tässä tuomareita hakiessani, että Mimmun mailiosoite (mimmu[at]hotmail.com) ei toimi. Teillä mitään tietoa asiasta?

Vuoden...
... avulias 2008, 2009, 2013, 2014, 2015, 2016, 2017, 2018 // lempinimien kerääjä 2008, 2009, 2010 // kaikkien kaveri 2015, 2016, 2017 // avatar 2015 // liitonpitäjä 2017 // aktiivikävijä 2018 // koirapersoona 2018 - Kettu ♥
-
Taiku
- Alkupalat
Asialla ei ole kiire, mutta haluaisin tietää onko mailini tullut teille :)
Kennel TaiDuke
- Eros
- Höpsö veitikka
- Viesti:
Kokeile tätä -> mimmulle@gmail.comTimberwolf kirjoitti:Huomasin tässä tuomareita hakiessani, että Mimmun mailiosoite (mimmu[at]hotmail.com) ei toimi. Teillä mitään tietoa asiasta?
- Eros
- Höpsö veitikka
- Viesti:
Taiku: Mistä osoitteesta?Eros kirjoitti:Kokeile tätä -> mimmulle@gmail.comTimberwolf kirjoitti:Huomasin tässä tuomareita hakiessani, että Mimmun mailiosoite (mimmu[at]hotmail.com) ei toimi. Teillä mitään tietoa asiasta?
- Lania
- Kanada
- Viesti:
^^ Tuo mimmulle@gmail.com, taitaa kuulua Mimmulle joka kulkee täällä turreissa nykyään, ei ole siis sama henkilö kuin tuolla tuomarilistalla. En usko siis tämän olevan oikea osoite.
- your my lucky ace
- .............................................................
Vuoden Pokaalikahmija 2016
Vuoden Pokaalikahmija & aktiivikasvattaja 2015
- Eros
- Höpsö veitikka
- Viesti:
Sitten en kyllä tiedä miksi ei toimi...Lania kirjoitti:^^ Tuo mimmulle@gmail.com, taitaa kuulua Mimmulle joka kulkee täällä turreissa nykyään, ei ole siis sama henkilö kuin tuolla tuomarilistalla. En usko siis tämän olevan oikea osoite.
-
Hanna-81
- Söi navetan kaksi nautaa
Juu ei ole sama henkilö. Kysäisin häneltä itse, että onko se maili vaan väärin laitettu tuonne listoille. Eli on joku eri henkilö.
Vuoden Tuomari 2012
Saa pyytää tuomariksi kaikkiin käyttölajeihin. Mutta en vastaa massapostitusviesteihin.
Jami slk collie
Jesse cardigan (piviko)
Nappi saksanpaimenkoira
Ninni Dogo argentino
Saa pyytää tuomariksi kaikkiin käyttölajeihin. Mutta en vastaa massapostitusviesteihin.
Jami slk collie
Jesse cardigan (piviko)
Nappi saksanpaimenkoira
Ninni Dogo argentino