Sivu 2/6

Re: Alustavaa kyselyä suomenlapinkoirille.

Lähetetty: To Elo 14, 2008 4:18 pm
Kirjoittaja Anri
Pöpölle lähtee kyllä mutta haluaisin että ainakin paimennuksessa pentusi kanssa kisaisit, myös BH-koe tulisi suorittaa :)

/edit
Minkälaiseen paikkaan olisi menossa?

Re: Alustavaa kyselyä suomenlapinkoirille.

Lähetetty: To Elo 14, 2008 8:24 pm
Kirjoittaja Juinttu
Okei, eli paimennusta, ja liiton osoite uskoisin olevan tämä: http://www.geocities.com/virtuaalinen_paimenkoira/

Ja BH koe on uskoakseni käyttäytymis koe?! Kyllä se tullaan suorittamaan.

Koira tulisi paikkaan Lounatuulen, ja kasvatamme suomenlapinkoiria, burmia ja kurilian bobtaileja, sekä satunnaisia muita rotuja noin 1 pentueen verran.

Re: Alustavaa kyselyä suomenlapinkoirille.

Lähetetty: La Elo 30, 2008 5:55 pm
Kirjoittaja Anri
Nyt olisi nimiä sitte tarjolla elikkä taika teema on.

Deattan Taikavoima Najon
Deattan Taikaloitsu
Deattan Taito Taikoa
Deattan Taian Tuntu
Deattan Taikomisen Taito Hassu
Deattan Taikurin Taito
Deattan ?

Tai sitten tämmönen taikasana teema

Deattan Hokkuspokkus Hassu
Deattan Filiokkus
Deattan Simbsalabim Pöpö
Deattan Tsädääm
Deattan Akradakabra Najon
Deattan ?

/edit Najonille olisi tässä kuvaset, eli junnu narttu olis kyseessä:
http://picasaweb.google.com/elina.korva ... 8955759362
http://picasaweb.google.com/elina.korva ... 6640825954
muisa painaa suurennuslasin kuvasta ja tallentaa sitten ja leikata sopivan kokoiseksi ;>

Re: Alustavaa kyselyä suomenlapinkoirille Nimiä!

Lähetetty: Su Elo 31, 2008 8:06 am
Kirjoittaja Hassu
Mulle Deattan Hokkuspokkus, aivan ihana <3

Re: Alustavaa kyselyä suomenlapinkoirille Nimiä!

Lähetetty: Su Elo 31, 2008 10:57 am
Kirjoittaja Juinttu
Minulle Deattan Simbsalabim

Re: Alustavaa kyselyä suomenlapinkoirille Nimiä!

Lähetetty: Su Elo 31, 2008 5:25 pm
Kirjoittaja Anri
Minkä nimen tuosta toisesta teemasta nimeksi?

Re: Alustavaa kyselyä suomenlapinkoirille Nimiä!

Lähetetty: Ma Syys 01, 2008 5:10 pm
Kirjoittaja Najon
minulle Deattan Taikavoima :D

Re: Alustavaa kyselyä suomenlapinkoirille Nimiä!

Lähetetty: Ma Syys 01, 2008 7:02 pm
Kirjoittaja Anri
Valitsehan joku nuista taikasanoista ;) Katson vielä kummat nimet laitan, Pöpö kans tuosta toisesta teemasta valkkaamaan nimi!

Re: Alustavaa kyselyä suomenlapinkoirille Nimiä!

Lähetetty: Ma Syys 01, 2008 7:15 pm
Kirjoittaja Najon
Deattan Akradakabra :D

Re: Alustavaa kyselyä suomenlapinkoirille Nimiä!

Lähetetty: Ke Syys 03, 2008 6:58 am
Kirjoittaja Juinttu
Deattan Taikaloitsu ?

Re: Alustavaa kyselyä suomenlapinkoirille Nimiä!

Lähetetty: La Syys 06, 2008 3:39 pm
Kirjoittaja Hassu
Voi kökkäre. Hallaa ei kuulemma saa käyttää jalostuksessa :<

Re: Alustavaa kyselyä suomenlapinkoirille Nimiä!

Lähetetty: Ti Syys 09, 2008 8:09 am
Kirjoittaja Juinttu
Muutes.. saakos tuota sitten jalostukseen käyttää varmaan.. ainakin yhdet pennut voisin teettää...
"Keksin" muuten nyt jo sille ihanan nimen joka tulee olemaan mun tulevan IRL suomenlapinkoira nartun lempinimi: Joiku <3

Re: Alustavaa kyselyä suomenlapinkoirille Nimiä!

Lähetetty: To Syys 11, 2008 4:21 pm
Kirjoittaja Anri
Voi hitsiläinen.. Ei Ellu haluais vielä lainata jompaakumpaa narttua lainaan? Evm. narttua haluais kuitenkaa käyttää kun Milkaki evm. sukunen on.

Oikein mukava nimi =)

Re: Alustavaa kyselyä suomenlapinkoirille Nimiä!

Lähetetty: To Syys 11, 2008 7:11 pm
Kirjoittaja Ellu
Ellu voi lainata jompaa kumpaa. (:

Re: Alustavaa kyselyä suomenlapinkoirille Yksi vapaana!

Lähetetty: Su Syys 14, 2008 1:50 pm
Kirjoittaja Anri
Yksi pentu vapaana!