Ulkomainen virtuaalikoirailu

Virtuaalimaailmaa ja -koiria koskevat asia-aiheet.
Marcia
Höpsö veitikka
Viestit: 5964
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 9:56 am

Re: Ulkomainen virtuaalikoirailu

Viesti Kirjoittaja Marcia »

^ "The one girl that got one of my Bouviers has been waiting just a little over a year now for me to have another litter for her to adopt from. I wasn't sure how to handle it when she first emailed me, but I figured I'd cross that bridge when I came to it."

Susta on puhuttu tuolla! :D

Mä haluaisin ehkä Deturiin cockerituonnin, myöhemmin. En vaan yksinkertaisesti osaa kirjoittaa noita pentupyytelyitä niin on tää homma vähän jäissä.. Ei joku haluais kirjoittaa pienen sepustuksen?

/ On mulla itelläni kaksi tuontia Banglesilta, mutta haluaisin joltakin toiseltakin kenneliltä. Enkä usko että kirjoitusvirheitä pursuava teksti on kauhean houkuttelevaa. Aattelin kyllä tarjota Roihun pentuja sit Banglesille.

// Niin ja tosiaan en saanut valita pennun nimeä. Eipä kyllä kukaan ulkomaalainen anna valita nimeä.
Do you hate that you love me or do you love that you hate me?
All you bitches be bitin', I hope you don't give me rabies
Red
Le-ppä-ker-ttu
Viestit: 140
Liittynyt: La Elo 27, 2011 2:00 pm
Paikkakunta: Muumilaakso

Re: Ulkomainen virtuaalikoirailu

Viesti Kirjoittaja Red »

^ Mä kirjotin vaan jotain Is thered any beardedcollie puppies coming soon? Jotain sinne päin ja sitte kerroin kenneltäni jotaa :) Ja hyvin tuntui ymmärtävän!
Kohti pohjantähteä ystäväni.
Avatar
Indy
Vuohenruokaa
Viestit: 1730
Liittynyt: Su Heinä 25, 2010 2:47 pm
Viesti:

Re: Ulkomainen virtuaalikoirailu

Viesti Kirjoittaja Indy »

-
Kuva
Avatar
Peppi
Vuohenruokaa
Viestit: 1794
Liittynyt: La Kesä 27, 2009 4:41 pm
Viesti:

Re: Ulkomainen virtuaalikoirailu

Viesti Kirjoittaja Peppi »

En mä ainakaan itse valinnut Feen nimiä vaan Bangles ite valitsi sen ;)
Sigitius
Ei enää ikinä uudestaan
Viestit: 2291
Liittynyt: Ke Kesä 11, 2008 11:01 pm
Paikkakunta: Lahti
Viesti:

Re: Ulkomainen virtuaalikoirailu

Viesti Kirjoittaja Sigitius »

Joku turri(?), joka otti bordercollien vastikään oli saanut toivoa kuudesta pennusta nimien perusteella itselleen yhtä, ja saanut toivomansa koska kukaan muu ei juuri sitä nimeä ollut ykkösvaihtoehtona halunnut. Mun mielestä sen koiran kasvattajakin oli kirjoittanut onneissaan, että sai annettua kaikille heidän ykkösvalintansa kun kaikilla ykkösvalinnat oli erit. En muista tarkkaan kuka turri se oli, mun mielestä CRISSU, ja miltä kasvattajalta kun oon selaillut nyt useampaakin NCC-kennelsivua. Mutta näin yleisesti kyllä he kaikki pentueense nimeävät itse, eli varautuu siihen ettei sulla tule olemaan päätösvaltaa nimeen mikäli koiraa yrität NCC:ltä tuoda.

Ja näin yleisestikin jos joku haluaa NCC-koiran niin oon aika varma, että täällä turrilassa Kieliapua-topicissa autetaan varmasti jonkun alustavan kyselyviestin ja vastauksien kääntämiseen. ;)
Mä itse laitoin Twiggyn puolesta pari päivää sitten Avoyelleen viestiä.
Nath kirjoitti:Jos Sigi haluut toimia äänitorvena niin siitä vaan, osaat varmaan ilmaista paremmin ajatuksia englannilla kuin minä tällä hetkellä :mrgreen: Voin toki toimia backuppina jos tarve vaatii.
Toki voin. Munkin pitää vaan ensin varmaan anoa liittymystä tonne foorumille. :mrgreen:
Eri asia miten hyvällä ne katsoo sen, että sinne pääsee kuka tahansa liittymään.. eikö tuo foorumi ole niille käytännössä ns. pelipaikka, jota myöten pyörittävät omaa toimintaansa eteenpäin? Mitä sä kirjoitit viestiis Nath? Vai meinaatko alkaa ihan 'pelata' heidän kanssaan?
On a side note, miksei mulla ole sua mesessä enää. O_O
Nath
Höpsö veitikka
Viestit: 7722
Liittynyt: Ke Kesä 11, 2008 11:06 pm

Re: Ulkomainen virtuaalikoirailu

Viesti Kirjoittaja Nath »

^
En aio alkaa pelailemaan, liian monimutkaista mulle :mrgreen: Mut kirjotin siihen ihan vaan jotain, että vaikka olen ns. ulkopuolinen eli en kuulu tuohon NCC-yhteisöön, niin haluaisin silti päästä kirjautumaan foorumille ja kirjoittelemaan viestejä, ja mainitsin tosiaan siitä, että olen kiinnostunut koirien tuonnista/viennistä NCC-kennelten ja suomalaisten kennelten välillä. Tähän mennessä ei ole kuulunut mitään vastausta siitä onko tuota liittymistä hyväksytty :'D
Sigitius
Ei enää ikinä uudestaan
Viestit: 2291
Liittynyt: Ke Kesä 11, 2008 11:01 pm
Paikkakunta: Lahti
Viesti:

Re: Ulkomainen virtuaalikoirailu

Viesti Kirjoittaja Sigitius »

Ootko Nath saanut mitään vastausta vielä?
Mä en oo laittanut vielä mitään kun oon käytännössä oottanut, millaisen vastaanoton sä saat.
Nath
Höpsö veitikka
Viestit: 7722
Liittynyt: Ke Kesä 11, 2008 11:06 pm

Re: Ulkomainen virtuaalikoirailu

Viesti Kirjoittaja Nath »

Ei oo tullut edes viestiä käyttäjätunnuksen hyväksymisestä x_x Mutta ilmeisesti tuo Bangles ei oo näissä nettijuduissa muutenkaan se nopein mahdollinen :P
Avatar
Cookiemonster
Kanada
Viestit: 1565
Liittynyt: Ti Kesä 21, 2011 3:13 pm
Avatar ©: Flickr, Mike Davison

Re: Ulkomainen virtuaalikoirailu

Viesti Kirjoittaja Cookiemonster »

Itsekin olisin kiinnostunut tuonne foorumille kirjoittelusta, mutta odottelen mitä sinulle Nath vastataan. Vaikka siinä ilmeisesti saattaa mennä pitkä tovi. Mutta toivottavasti nyt edes jonkinlaista vastausta saat. (:

Sigitius, ilmeisesti olen muotoillut aikaisemman kirjoitukseni joskus väärin, kun tuota yhtä bordercollie -pentua Kismit'siltä odotin. Omasta mielestäni en kirjoittanut että pennun nimen olen saanut valita itse, ainoastaan sukupuolen ja värityksen.
Mutta jos näin olen antanut ymmärtää ja/tai kirjoittanut, niin pahoittelen suuresti "hämminkiä". Nimeähän en siis missään vaiheessa tietenkään ole itse saanut valita.
Guthrun | Gloomkiller | Narvik | Stepmaker's

Vuoden spesiaalitapaus & linssilude 2015
~ Tutummin Crissu
Nath
Höpsö veitikka
Viestit: 7722
Liittynyt: Ke Kesä 11, 2008 11:06 pm

Re: Ulkomainen virtuaalikoirailu

Viesti Kirjoittaja Nath »

Noni, nyt tuli vastaus. Pistän koko höskän tähän
Hi,

I would be happy for you to join the NCC but the only problem I can see if your site is not in English. English is the 'offical' language for the NCC as most of our members do not read othe rlanguages. So you would need to add some English to your site so NCC members can navigate it. Also our whole site and Message Board are in English.

Dogs from other games can be imported into the NCC just as long as there are all import spaces avaliable in that breed. Each breed has 30 dogs that can be imported into the game from other online games. The dog must have a pedigree and be a NCC Standard colour. If the breed is full, dog can only be imported after other import dogs are retired from the game. Either by the owner retiring the dog, the dog reaching 100 points or the owner leaving the NCC.

If you have not done so, please feel free to sign up for the NCC message board and I will activate your account, please use the same username as the one on the form.
I am sure we can work something out so you can play the NCC

Bangles
Sigitius
Ei enää ikinä uudestaan
Viestit: 2291
Liittynyt: Ke Kesä 11, 2008 11:01 pm
Paikkakunta: Lahti
Viesti:

Re: Ulkomainen virtuaalikoirailu

Viesti Kirjoittaja Sigitius »

Eli käytännössä Bangles olettaa, että sä olisit halukas pelaamaan NCC:tä heidän kanssaan? Ainakin viimeisimmät lauseet antoi niin ymmärtää, sekä ensimmäisetkin siitä ettei kukaan heistä ymmärrä sun sivujasi ellet lisää minnekään englantia.
Nath
Höpsö veitikka
Viestit: 7722
Liittynyt: Ke Kesä 11, 2008 11:06 pm

Re: Ulkomainen virtuaalikoirailu

Viesti Kirjoittaja Nath »

^
Näinpä näin :D Olin joka tapauksessa rustaamassa tuonne sivuille jotain englanniksi, mutta taidan jättää tuon pelaamisen väliin. Jaksais nyt vaan rustailla viestin takaisin.
Avatar
Cookiemonster
Kanada
Viestit: 1565
Liittynyt: Ti Kesä 21, 2011 3:13 pm
Avatar ©: Flickr, Mike Davison

Re: Ulkomainen virtuaalikoirailu

Viesti Kirjoittaja Cookiemonster »

Tosiaan jos tuonne haluaisi mukaan lähteä, niin pitäisi väsätä omasta kennelistään sen englanninkielinenkin version, ymmärsinkö oikein?
No kumminkin ehken laittele tuonne mitään säpöä ainakaan nyt.
Guthrun | Gloomkiller | Narvik | Stepmaker's

Vuoden spesiaalitapaus & linssilude 2015
~ Tutummin Crissu
Sigitius
Ei enää ikinä uudestaan
Viestit: 2291
Liittynyt: Ke Kesä 11, 2008 11:01 pm
Paikkakunta: Lahti
Viesti:

Re: Ulkomainen virtuaalikoirailu

Viesti Kirjoittaja Sigitius »

^ Sen takia mä halusinkin odottaa, minkälaisen vastauksen Nath saa, kun NCC:n oma foorumi on käytännössä heidän pelifooruminsa eli kaikki heidän "pelaamiseen" liittyvä aktiviteetti ja keskustelu tapahtuu ko. foorumin kautta. Jos sinne laittaa liittymisestä jotain viestiä, he saattavat helposti ymmärtää, että haluat pelata niiden kanssa vaikka kyse olisi pelkästään juttelemisesta.

Ja NCC-koirilla on aivan erilaiset säännöt kuin esim. meidän koirillamme, joten on puolimahdotonta käyttää samoja koiria sekä meidän vFCI:ssä että heidän NCC:ssä.

Mun täytyy vielä punnita, mitä mä oikein teen.
En oo ihan täysin perillä heidän säännöistään eikä ne tuskin valkene mulle pelkästään säännöt-sivut lukemalla, oon henkilö jolle pitää vääntää asiat rautalangasta esimerkkien kanssa; mut kun kerran opin ne, niin opin sentäs kunnolla.
Spunky
Kanada
Viestit: 1505
Liittynyt: Ti Maalis 08, 2011 3:34 pm
Paikkakunta: Tampere
Viesti:

Re: Ulkomainen virtuaalikoirailu

Viesti Kirjoittaja Spunky »

Olen myös ihan vakavissani harkinnut tuontikoiraa ulkomailta, mutta ilmeisesti ei olekaan ihan niin yksinkertaista tämän vienti ja tuonti.. Täytyy nyt vielä pohtia ja kypsytellä ajatusta. Harmi todella, että NCC:n virtuaaliharrastus poikkeaa niin paljon tästä meidän omastamme.
  • Diamond and the promises and a million dollar bills
    All the lives we're wasting in the Hollywood Hills
    • Vuoden 2011 tulokas
Vastaa Viestiin