Sivu 11/11

Re: Koheltajien kolmas pentue! suomenlapinkoiria! sivut..

Lähetetty: Su Touko 24, 2009 7:54 pm
Kirjoittaja Janina
Ok, urosta mä ehkä enemmän olisinkin periaatteessa halunnut kun mulla on jo kaksi narttua. Hei vaihdan vielä nimeksi Vaalea Kuu koska toi Valkea kuulostaa jotenkin tönköltä ;D

Re: Koheltajien kolmas pentue! suomenlapinkoiria! sivut..

Lähetetty: To Kesä 04, 2009 1:01 pm
Kirjoittaja Ellu
Viititkö hei päättää mikä se nimi on kun tuolla sivuilla lukee nyt Kirpeä Kuu.. :roll:

Re: Koheltajien kolmas pentue! suomenlapinkoiria!

Lähetetty: To Kesä 04, 2009 1:48 pm
Kirjoittaja Janina
Juu siis unohdin näköjään mainita sulle tosta, eli se on nyt Kirpeä Kuu koska Vaalea ei oikein sopinut väriin... :mrgreen: Mutta enää en siis vaihda mikäli toi sulle käy. Ja nyt ollaan ilmoitettu yhteen tokoon, katotaan mitä tulee.

Re: Koheltajien kolmas pentue! suomenlapinkoiria!

Lähetetty: To Kesä 04, 2009 1:57 pm
Kirjoittaja Ellu
Juu lykkyä pyttyyn vaan kaikille pennun omistajille kuulumisia sitten kerta kuussa jookos?