Sivu 11/11
Re: Koheltajien kolmas pentue! suomenlapinkoiria! sivut..
Lähetetty: Su Touko 24, 2009 7:54 pm
Kirjoittaja Janina
Ok, urosta mä ehkä enemmän olisinkin periaatteessa halunnut kun mulla on jo kaksi narttua. Hei vaihdan vielä nimeksi Vaalea Kuu koska toi Valkea kuulostaa jotenkin tönköltä ;D
Re: Koheltajien kolmas pentue! suomenlapinkoiria! sivut..
Lähetetty: To Kesä 04, 2009 1:01 pm
Kirjoittaja Ellu
Viititkö hei päättää mikä se nimi on kun tuolla sivuilla lukee nyt Kirpeä Kuu..

Re: Koheltajien kolmas pentue! suomenlapinkoiria!
Lähetetty: To Kesä 04, 2009 1:48 pm
Kirjoittaja Janina
Juu siis unohdin näköjään mainita sulle tosta, eli se on nyt Kirpeä Kuu koska Vaalea ei oikein sopinut väriin...

Mutta enää en siis vaihda mikäli toi sulle käy. Ja nyt ollaan ilmoitettu yhteen tokoon, katotaan mitä tulee.
Re: Koheltajien kolmas pentue! suomenlapinkoiria!
Lähetetty: To Kesä 04, 2009 1:57 pm
Kirjoittaja Ellu
Juu lykkyä pyttyyn vaan kaikille pennun omistajille kuulumisia sitten kerta kuussa jookos?