Oma tilanteesi virtuaalikoirien parissa
-
- Le-ppä-ker-ttu
- Viesti:
Re: Oma tilanteesi virtuaalikoirien parissa
Minulla on oma virtuaalikennel, jossa ei ole vielä yhtään hoitajaa. :( Toivon siis että joku täältä ottaisi hoitsun sieltä itselleen.
-
- Alkupalat
Minä hankin just ensimmäisen oman koirani, saanko esitellä doggiuros Voron. Eikös hän olekin komea? :)
-
- Kanada
Päivä päivältä rupeen tunteen itteni liian vanhaks tähän kaikkeen. Todella moni mun aikalainen on lopettanut nää hommat jo pari vuotta sitten tai sitten nyt. Onhan täällä tullut pyörittyä jo n. 5vuotta, joka on suhteellisen pitkä aika. Nyt näyttää lisäksi olevan todella paljon koiria myynnissä ja yhä useampi lopettaa tämän harrastuksen. Olen pohtinut lopettamista jo pariin otteeseen, mutta ei sekään tunnu oikealta tai edes tarpeelliselta. Minulla ei ole ollut edes nyt aikaa seurailla uusia kisoja ja toko liiton päivittäminenkin saattaa kiireiltä vierähtää aika pitkään. Nytkin pitäisi käydä lisäämässä tulospalveluun kaikki tulleet tulokset ja lisätä uudet kisat. Mun on lisäksi pitänyt laittaa vireilleen Katin kanssa sääntö uudistus koskien tulosten lisäämistä tulospalveluun, mutta en ole sitäkään saanut aikaiseksi. Ehkä tää tästä ajan kanssa taas muuttuu parempaan suuntaan.
// Nyt taas löytyy intoo ja ihan mielelläni päivitän VTLää yms. Pitää tulla aina valittaan tänne kun kiinnostus hiipuu, niin saan sen taas nousuun. ;)
// Nyt taas löytyy intoo ja ihan mielelläni päivitän VTLää yms. Pitää tulla aina valittaan tänne kun kiinnostus hiipuu, niin saan sen taas nousuun. ;)
- Juinttu
- Höpsö veitikka
- Viesti:
Kiinostaa, ei kiinosta, kiinostaa, ei kiinnosta...
kisoihin kyllä noita elukoita ilmoittelen, ja tänään oli ilosta huomata, että Mad Stranger in Moscow valioitui suomen muotovalioksi, mutta siinä se sitten onkin.. jotenkin tuntuu, että kisaonni ei suosi mun koiria ja kaikki kisat menee ekan 5min sisällä täyteen..
kisoihin kyllä noita elukoita ilmoittelen, ja tänään oli ilosta huomata, että Mad Stranger in Moscow valioitui suomen muotovalioksi, mutta siinä se sitten onkin.. jotenkin tuntuu, että kisaonni ei suosi mun koiria ja kaikki kisat menee ekan 5min sisällä täyteen..
Oh look - I'm opening my box of care! Oh wait - it's empty!
- Danay
- Söi navetan kaksi nautaa
Kesäleiska saatu viimein poltettua sivuihin kiinni, vaikka parilta piskiltä se vielä kyllä puuttuu ja pitäisi jaksaa nuo kisataulukot vääntää ctrl+c, ctrl+v, ctrl+c, ctrl+v..
CC!'n ensimmäinen pentue meni sitten harakoille, Angloflorusta ei osta kukaan ja täten en aio pitää omaa puolikastanikaan kys. pentueesta. Ehkä sitten tulevaisuudessa kun Hali on vielä enemmän tittelöitynyt neiti. Harmi kun islanninlammaskoirat niin olematonta määrää ihmisiä kiinnostaa.
Ihan hyvin kuitenkin vielä jaksaa kiinnostaa kun sain edellisen ulkoasun alta pois. Vaihtelu aina virkistää jaksamaan :D
CC!'n ensimmäinen pentue meni sitten harakoille, Angloflorusta ei osta kukaan ja täten en aio pitää omaa puolikastanikaan kys. pentueesta. Ehkä sitten tulevaisuudessa kun Hali on vielä enemmän tittelöitynyt neiti. Harmi kun islanninlammaskoirat niin olematonta määrää ihmisiä kiinnostaa.
Ihan hyvin kuitenkin vielä jaksaa kiinnostaa kun sain edellisen ulkoasun alta pois. Vaihtelu aina virkistää jaksamaan :D
-
- Ei enää ikinä uudestaan
Odottelen kaverilta ulkoasua jotta pääsen kasaamaan ihan kenneliä pystyyn, tällä hetkellä yksi Rebeccalta ostettu sheltti tallikoirana ^____^
-
- Keilapallo
Jihuu! Sain sitten vihdoin oikein kunnon innostuksen, mikä lähinnä kohdistuu noutajiin. Tollereita mulla alkaakin tässä kivasti olla, samoin kultaisia noutajia. Täytyy vaan hieman miettiä, että minkä rodun kanssa sitä loppuen lopuksi jaksaakaan puuhastella. Weimarit on muuten ihana rotu, mutta onko ne sittenkään se oikea rotu mulle? Tälläsii kysymyksiä sitä siis pyörii päässä. Eli täytyy nyt tutkailla.
Open your eyes and tell me what you see
Am I among the forgotten?
Please say you remember me
Am I among the forgotten?
Please say you remember me
- zerggie
- Keilapallo
Mulle iski nyt pieni innostus koirien kisautuksen suhteen. Ilmottelin nytten noita piskejä joihinkin lajeihin. Samaan aikaan kuitenkin jotenkin innottomuuttakin liikkeellä. pitäs siirtää toljottajan sivut 5. päivään mennessä pois helmipeikko.netistä ja vielä tehdä parille uudelle koiralle sivut. Ja loppujen koirien sivuilta vaihtaa ulkka. Innostushan Aussieitten kaa lopahti täysin ja nyt kotia etsiikin ainakin 1 aussie uros ja 1 narttu. Myös vielä bc- pentuja ois tulossa jos jotakin kiinnostais.
THE DOG IS THE ONLY THING IN EARTH THAT LOVES YOU MORE THAN HE LOVES HIMSELF
-
- Vuohenruokaa
-
- Alkupalat
Oma tilanteeni ei ole juuri minkäänlainen, vaikka tekisi mieli pari hauvaa itselle hankkiakin. Uroksia, joita voisi tarjota sit jalostuskäyttöön niin ei tarvitsisi itse stressata pentujen kauppaamisesta ja kaupaksikäymättömyydestä. Mielessä on pyörinyt hullu idea "laajentaa" SRY:n toimintaa hitusen koirapuolellekin, ja järjestää leikkimielisiä suunnistusluokkia myös koirakoille.
-
- Söi navetan kaksi nautaa
Toinen kasvatusrotu mietintämyssyssä. Tervut ja malithan tässä eniten kiinnostavat, mutta toisaalta, miten olisi bordercollieiden tai lagotto romagnolojen kasvatus? Pienet seurakoiratkin olisivat mukava lisä paimenkoirien sekaan. Pitäisi alkaa miettiä oikein kunnolla asiaa. Time Machine on kuitenkin nyt uudistumassa, joten minulla on siihen myös reilusti aikaa. Tavoitteena löytää hyvä ja mielenkiintoinen rotu belggareiden rinnalle - eikä se niin vaikeaa olekkaan, kun vain osaisi päättää kaikista mahdollisista! Pidän todella monenmoisista roduista, mutta en minä niitä kaikkiakaan voi haalia itselleni, vaikka kuinka mieli tekisi.. :D
- sometimes I wish someone out there will find me
- 'til then I walk alone
-
- Toistolla tehoa
- Viesti:
Hohhoh, mulla on nyt herännyt taas pitkästä aikaa kiinnostus virtuaalikoiria kohtaan, olenhan ollut hyvän aikaa poissa piireistä. Borzoit kiinnostaa edelleen, ja niiden kanssa varmasti jatketaan, mutta uutena rotuna haluaisin aloittaa kasvattaa kooikerhondjeja, kun se kuitenkin on aina ollut se "oma ykkösrotu", jos niin voi sanoa. Täytyisi vaan yrittää muistaa pitää kohtuu kaikessa, ettei homma karkaa käsistä, kuten viimeksi kävi... ^
Se että olet paranoidi, ei tarkoita sitä, etteivätkö he jahtaisi sinua...
-
- Alkupalat
Vihdoinkin olen herännyt henkiin näissä virtuaalipuuhissa. Harmi vain, että vanhan yksärikoirani ovat jo kadonneet bittiavaruuteen tässä parin vuoden breikkini aikana. Nyt löytyy siis innostusta australian- ja valkoisiinpaimenkoiriin, eri noutajiin ja landseereihin muunmuassa. Pitäisi vaan miettiä, että mikä olisi se rotu, jota oikeasti jaksaisin pyörittää. Nyt sitten vihdoin olen myös perustamassa kenneliä, ja toivon, että siihen löytyisi innostusta ja jaksamista mahdollisimman pitkäksi aikaa.
Se, joka sanoi, että rahalla ei saa onnea, unohti koirat
-
- Sumopainija
Jokohan nyt taas alkaisi nousta innostus näihin hommiin? Kyllä oon yrittänyt koiria suht. aktiivisesti kisautella ja nyt sain just päiviteltyä kisakalenterit ajantasalle. Jos sais nyt tehokkaasti hyödynnettyä kisaamisen suhteen nämä viimeiset kouluviikot kun kesälomalla tuskin hirveesti jää aikaa tälle harrastukselle.
Mut tänään tuli kiva olo kun piiitkästä aikaa huomasin et hei siellähän on koirilla tosi hienoja tuloksia ja eka valjakkovaliokin tuli! (--:
Mut tänään tuli kiva olo kun piiitkästä aikaa huomasin et hei siellähän on koirilla tosi hienoja tuloksia ja eka valjakkovaliokin tuli! (--:
Virtuaalihommat katkolla, pahoittelut kasvattajille. Jos jotain asiaa liittyen koiriin laittakaa yv'tä.
-
- Kanada
Ärsyttää kun en saa mitään päätöstä aikaiseksi. Jatkaisinko nyt vai lopettaisinko. Roikun vaan tällasessa puolitaukotilassa koko ajan. x________x Toisaalta jos vaan aloittais ihan alusta uuden koiraporukan kanssa? Tai... Öö. En tiiä. Just kun on tullut haalittua koiria ihan mukavasti. :P
Ja sit kans tää et pitäskö mun alkaa taas kisaan tääl Suomen puolellakin. Oon ollut aika paljon jenkkivirtuaalikoirien parissa, koska siellä meininki on niin leppoisaa, eikä tarvi olla koko ajan koiria kisaamassa. Sopii kiireiselle opiskelijalle, mutta... Silti.
Ja sit kans tää et pitäskö mun alkaa taas kisaan tääl Suomen puolellakin. Oon ollut aika paljon jenkkivirtuaalikoirien parissa, koska siellä meininki on niin leppoisaa, eikä tarvi olla koko ajan koiria kisaamassa. Sopii kiireiselle opiskelijalle, mutta... Silti.
älä sano että olet ihastunut minuun
saatat tarkoittaa sitä
saatat tarkoittaa sitä