Kysymyksiä
-
- Ei riitä.
Re: Kysymyksiä
Onko agilityliitto vaihtanut osoitetta / ylläpitäjää, vai onko vain ilmoittamattomalla lomalla kun ei mitään päivityksiä hetkeen ole ollut ja ei kisa-anomukseenkaan ole vastausta tullut?
- Myy
- Le-ppä-ker-ttu
^ Mä mietin just samaa, viimeisin päivitys näyttää olevan 21.7... Olisin järjestämässä agikisaa ja tarvitsisin hyväksynnän, mutta en viitsi laittaa kisaa tuonne sähköpostiin vaan roikkumaan.
-
- Höpsö veitikka
Onko koiran näyttelytulos "voimassa" jos rodun (ja täten koiran) tuomari omistaa koiran sijoituksessa toisen henkilön kanssa? Yhtä koiraa nyt oon tässä seuraillut kun se on kahden henkilön omistuksessa ja tää toinen henkilö on antanut koiralle muunmuassa sertiä ja roppia.
vuoden • 2009 omaperäisin nimimerkki, • 2010 nousukas, päätirtinaurattaja & persoona
• 2011 lempinimien kerääjä & vitsien kertoja, • 2012 päätirtinaurattaja, • 2014 vitsiniekka
• 2015 vitsiniekka, pilkunviilaaja & agikiitäjä • 2016 vitsiniekka, nimimerkki & agikiitäjä • 2017 vitsiniekka • 2018 aktiiviharrastaja
• 2011 lempinimien kerääjä & vitsien kertoja, • 2012 päätirtinaurattaja, • 2014 vitsiniekka
• 2015 vitsiniekka, pilkunviilaaja & agikiitäjä • 2016 vitsiniekka, nimimerkki & agikiitäjä • 2017 vitsiniekka • 2018 aktiiviharrastaja
- Eros
- Höpsö veitikka
- Viesti:
^Mun mielestä ei, omaa koiraa ei saa tuomaroida. Ihan sama vaik olis sata eri omistajaa.
-
- Höpsö veitikka
Okei, entä jos mä myyn koirani sijoitusnarttuna jollekin toiselle, tämä toinen laittaa koiran näyttelyyn ja mä tuomaroin kyseisen rodun (ja täten sen sijoituskoiran), pitääkö mun hylätä koira, jäävätä itseni tuomarin sijasta vai tuomaroinko normaalisti?
vuoden • 2009 omaperäisin nimimerkki, • 2010 nousukas, päätirtinaurattaja & persoona
- Eros
- Höpsö veitikka
- Viesti:
Omia kasvatteja saa tuomaroida ja kyllä mä lasken sijoitusyksilötkin siihen luokkaan. Pakko ei tietenkään ole, jos se tuntuu "väärältä".
-
- Söi navetan kaksi nautaa
- Viesti:
Mihin Mima on hävinnyt?
Nähdäkseni tunnus on poistettu, kun luin kerran että tunnuksia ei mennä itse poistelemaan, joten hänet on varmaan heitetty ulos?
// Kiitos!
Nähdäkseni tunnus on poistettu, kun luin kerran että tunnuksia ei mennä itse poistelemaan, joten hänet on varmaan heitetty ulos?
// Kiitos!

-
- Höpsö veitikka
Mima ei oo hävinnyt mihinkään: http://karvaturrit.net/memberlist.php?m ... ile&u=1940
"Käyttäjätunnus ei ole aktiivinen
Syy: Profiilin tietoja muokattiin"
Mima on siis muuttanut joitain tietoja ja sen jälkeen tarvitaan ylläpidon suorittama aktivointi. Esimerkiksi sähköpostin vaihdon yhteydessä tunnus menee lukkoon kunnes ylläpito sen aktivoi.
Jos joku ei ole vaihtanut nimimerkkiä ja haluat käydä hänen profiilissaan niin mene ylhäältä Käyttäjät -> Etsi käyttäjä (pienellä tekstillä oikeassa reunassa koiran, päivämäärän, "omat asetukset" jne alla) ja laita sinne tarvittavat tiedot.
"Käyttäjätunnus ei ole aktiivinen
Syy: Profiilin tietoja muokattiin"
Mima on siis muuttanut joitain tietoja ja sen jälkeen tarvitaan ylläpidon suorittama aktivointi. Esimerkiksi sähköpostin vaihdon yhteydessä tunnus menee lukkoon kunnes ylläpito sen aktivoi.
Jos joku ei ole vaihtanut nimimerkkiä ja haluat käydä hänen profiilissaan niin mene ylhäältä Käyttäjät -> Etsi käyttäjä (pienellä tekstillä oikeassa reunassa koiran, päivämäärän, "omat asetukset" jne alla) ja laita sinne tarvittavat tiedot.
- sukelluskettu
- Keilapallo
- Viesti:
Mulle tuli tässä vaan mieleen, että ollaanko täälä koira puolella kuinka tarkkoja suvun tasaisuuden kanssa? Hevos puolella juuri kukaan ei ostanut sellaista eläintä, jolla oli vähänkin epätasainen suku ne hevoset yleensä jäivät vaan nurkkiin pyörimään.
/ Tasaisuus siis sitä, että kuinka paljon sielä on välissä niitä evm-koiria. Esim. isän puoli kokonaan evm, kun taas emällä vaikkapa kaksi polvea olemassa olevaa sukua. Mutta kiitos Kirsi vastauksesta! C:
/ Tasaisuus siis sitä, että kuinka paljon sielä on välissä niitä evm-koiria. Esim. isän puoli kokonaan evm, kun taas emällä vaikkapa kaksi polvea olemassa olevaa sukua. Mutta kiitos Kirsi vastauksesta! C:
.
.
.
- Eros
- Höpsö veitikka
- Viesti:
^Mitä sä meinaat tasaisuudella?
- Kirsi
- Höpsö veitikka
^^ Riippuu ihmisestä. Monesti myös hevospiireissä pyörineet/pyörivät tykkäävät suvun tasaisuudesta, mutta harvemmin täällä niitä katotaan. Mulle ainakin on yks ja hailee, tärkeintä on suvun yleisyys (= en ota pentua, jos suku on yleinen).
- seita
- Toistolla tehoa
onks kauheen monella täällä luvat tänne? kun huomasin että ainakin jollakin oli tuolta kuvia käytössä, mut onko kauheen monella?
please be careful with me
glass bones held together
by paper tissue skin
((RUMOER))
pientä epäaktiivisuutta virtuaalikoirien puolella johtuen duunikiireistä ja muista henk.koht. sotkuista elämässä
glass bones held together
by paper tissue skin
((RUMOER))
pientä epäaktiivisuutta virtuaalikoirien puolella johtuen duunikiireistä ja muista henk.koht. sotkuista elämässä
-
- Kanada
- Viesti:
Tuosta vFCI:n koirarekisteristä, että kukahan sitä päivittelee ja onko tämä lomake vielä käytössä vai pitääkö rekisterihakemukset hoitaa nykyisin jotakin muuta kautta? :)
/ hei, kai nyt joku teistä tietää?
// selvä homma, kiitoksia teille! :)
/ hei, kai nyt joku teistä tietää?
// selvä homma, kiitoksia teille! :)
- Diamond and the promises and a million dollar bills
All the lives we're wasting in the Hollywood Hills- Vuoden 2011 tulokas
-
- Höpsö veitikka
Mulla on se fiilis ettei tuota ole päivitetty piiitkiin aikoihin. Pari vuotta sitten lähetin oikeaoppisesti pari koiraa rekattavaksi eikä niitä vieläkään löydy.
- Kirsi
- Höpsö veitikka
Sigitius tuon päivitteli ajan tasalle vähän aikaa sitten hirveällä urakalla (voitte kuvitella lisäävänne satoja koiria yksin...). En kuitenkaan tiedä pistikö hän sen kerralla ajantasalle vai kuuluuko rekisterin päivittely nyt täyspäiväisesti hälle, mutta kantsii kysellä Sikeltä. :)