Furry-Paws #2

Virtuaalimaailmaa ja -koiria koskevat asia-aiheet.
Lukittu
Juinttu
Höpsö veitikka
Viesti:

Re: Furry-Paws #2

Viesti Kirjoittaja Juinttu »

Mä aluksi teen niin, että jos koiran kisaamisessa korostuvat statsit on agi, int ja spd niin alkuun laitan sille esimerkiksi sinisen (agi) pannan, lilan (int) hihnan ja syötän keltaista (spd) ruokaa. Sitten myöhemmin kun koira on 5 levelinen vaihdan hihnan korostamaan sitä statsia joka noista on huonoin, sama sitten kun saa 10 levelisenä sen durabled pannan ja premium ruokaa.
En kyllä yhtään tiedä onko toi paras tapa.
Oh look - I'm opening my box of care! Oh wait - it's empty!
Janina
Höpsö veitikka

Viesti Kirjoittaja Janina »

Ite oon aina ajatellu et mieluummin yksi hyvä taito kuin kolme keskinkertaista :mrgreen: Mut ehkä se ei sit meekkään ihan niin! Eli tästä saa kertoa vielä lisää. Tosin suurimmilta osin ihan hyvin on kai mennyt, tällä tekniikalla oon alusta asti treeninyt yhtä urosta ja on nyt 85 FP-days ja lvl 33.

Sit kysyisin myös sellaista että jos pyydän jonkun muun urosta pentueeni isäksi, ja pyyntö hyväksytään, kuinka kauan se sit "säilyy"? Mulla on nyt narttu joka on 73 FP-days, ja tuol olis nyt yks superhyvä uros tarjoamassa astutuksia. Pelkään et se tekee niitä vain rajoitetun ajan, eli jos nyt lähetän pyynnön niin voinko käyttää sen astutuksen vasta sitten kun toi narttu on 88-päiväinen?
horros
Toistolla tehoa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja horros »

Biashan toimii siten, että paras statsi vaikuttaa eniten, ja se muistaakseni myös kerrotaan. Itse siis buustaan yli puolelle koiristani jotain statsia, varsinkin venakoille. Eli ei tekniikka huono ole, itse asiassa parhaiten menestyneistä valtaosa on buustannut jotain tiettyä statsia.

Sain juuri yhdelle tunnukselleni ihan järjettömän loistavan riisenin <3 Hyviä riiseneitä ei tunnu löytyvän niin mistään, joten uuhaah olen ihan taivaissa tuon poijjan kanssa! Ja kiitos Juinttu kivasta borzoista ;)
Vuoden 2012 kennelinperustaja
Janina
Höpsö veitikka

Joo, kiitti horros. Oon miettinyt pitäiskö laittaa treenikentille (tai no kentälle atm) biasit, mut oon ollu sit vähän epävarma kun about kaikilla mun vaikkapa jäljestystä harrastavilla koirilla on eri statsi parhain niistä kolmesta. :"D

Aloin tässä miettimään ja totesin et taidan tehdä myös toisen tunnuksen. Laittelen sinne sit kolme trainer-tähteä ja yhen competitorin. Mulla on tossa nyt 3 x breeder ja nyt kun viitsin tutustuakin niihin bonuksiin niin alkoi tuntua siltä että ei ole yhtään mun juttu. :mrgreen: Hieman vaan harmittaa kun oon kuitenkin jo levelillä 15 ja tolta tunnukselta löytyy muutenkin kaikkea kivaa.

// Mikä muuten on toi pankki, mikä hyöty siitä on?
Juinttu
Höpsö veitikka
Viesti:

^ Pankkiin sä voit laittaa rahaa säästöön tai antaa kaverille(/siirtää toiselle tunnuksellesi :mrgreen: ).

Multa löytyy ton lappalaiskoirakennelin lisäksi kaksi muuta kenneliä: Ahmalan, joka on olevinaan erikoistunut australian koolieihin, sekä Foxter, jossa aion kasvattaa sk kettuterriereitä ja saatan sinne jossain kohtaa pari englanninsetteriä hommata.
Cookiemonster
Kanada

Viesti Kirjoittaja Cookiemonster »

Mie haluun kyllä alottaa tolla "ykkösaccountilla" ihan puhtaalta pöydältä ton kasvatustoiminnan jne. Rodutkin vaihtuu vain yhdeksi, joten täällä olis kolme tervua nurkissa pyörimässä. Halpahinnoilla lähtee, ostakaa pois jos nappaa.
Pari kasvattia kumminkin säästän itselläni. :mrgreen:
Guthrun | Gloomkiller | Narvik | Stepmaker's

Vuoden spesiaalitapaus & linssilude 2015
~ Tutummin Crissu
Janina
Höpsö veitikka

Ahmapoika kirjoitti:^ Pankkiin sä voit laittaa rahaa säästöön tai antaa kaverille(/siirtää toiselle tunnuksellesi :mrgreen: ).

Multa löytyy ton lappalaiskoirakennelin lisäksi kaksi muuta kenneliä: Ahmalan, joka on olevinaan erikoistunut australian koolieihin, sekä Foxter, jossa aion kasvattaa sk kettuterriereitä ja saatan sinne jossain kohtaa pari englanninsetteriä hommata.
Mulla on tuolla myynnissä sk kettarinarttu jos sattuu kiinnostamaan :)
Juinttu
Höpsö veitikka
Viesti:

^ Mää kattelin sitä jo aiemmin mutta ei oikein iskenyt. Ja mul on tällä hetkellä kennelissä kaikki paikat täynnä eikä rahaa kasvattaa sitä 25 koiran kokoseksi. :'D
Janina
Höpsö veitikka

Joo, ymmärrän :D

Olisko muuten kellään tietoo et jos koiralla on geeneis stmint stmagi niin boostaako se automaattisesti stm + stm (mulla on kolme pointsia breederissä) eli nuo mitkä on ekana? Vai onko se boostattava ihan sattumanvaraisesti toinen siitä parista, eli vois olla myös jälkimmäinen.
Coma
Ammattimouhoaja

Viesti Kirjoittaja Coma »

Ei välttämättä noita ekoja, esmes tällä toinen boostattava on jälkimmäinen.
Eros
Höpsö veitikka
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Eros »

Uros farkku myynnissä. Vanhemmat 22 x 27, EEEG.
Noina
Vuohenruokaa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Noina »

Hurahdin nyt noihin porokoiriin. Skaran ja Siran kaveriksi haluaisin uroksen. Jos jollakulla on tulossa pentuja tai aikuisia myynnissä niin mulle voi vinkkailla! Mitä muuten tuo [iDk] tarkoittaa Siran nimessä?

/ Jaa, en tiennytkään että koirille voi laittaa oman kennelnimen. Luulin sen liittyvän jotenkin noihin titteleihin. :D
  • DON'T TRUST A SONG THAT'S FLAWLESS
Josefina
Ei enää ikinä uudestaan

Viesti Kirjoittaja Josefina »

^ Toi on sen kasvattajan "kenneltunnus" vai mikskä sitä nyt ikinä sanotaankaan. :D Eli siis vähänkuin kennelnimi.
First time I saw you I knew right away
Made up my mind you would be mine someday
I'm the one to take you all the way

Vuoden Optimisti 2013
horros
Toistolla tehoa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja horros »

Kymppilevelillä voi rekisteröidä oman kasvattajatunnuksen. Sitä ennen voi toki koiran nimen eteen laittaa kyseisen tunnuksen, mutta kymppilevelin jälkeen se tosiaan on vasta "virallista" ja automaattista. Esim. minä olen lisännyt omien kasvattien nimen eteen G13 ennen kymppitasoa, ja nyt kun sen sain, niin tästä lähin syntyvät omat kasvatit saavat automaattisesti sen G13 nimensä eteen, eikä sitä voi uusi edes uusi omistaja muuttaa.

Btw jos jotakuta kiinnostaisi poikavauvva koolie?
Vuoden 2012 kennelinperustaja
Adaeze
Le-ppä-ker-ttu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Adaeze »

^Mä voisin haluta tollasen! Kuinka paljon siitä haluut? 83
So back up back up take another chance
Don't you mess up mess up I don't wanna lose you
Lukittu