VKK:on asiat ja yleinen keskustelu kanakoirista
- Juinttu
- Höpsö veitikka
- Viesti:
Re: VKK:on asiat ja yleinen keskustelu kanakoirista
Emmä tiiä. Bambi sano et VKK on vailla ylläpitäjää ni mä nyt päätin olla kiva ja ottaa sen. Pahoittelen jos tein jotain väärin.
Oh look - I'm opening my box of care! Oh wait - it's empty!
-
- Höpsö veitikka
Mitään ei oo tapahtunut eikä mistään oo ilmoitettu ("hei mä otan nyt tän liiton kontolleni", "tällä hetkellä tilanne on että ___, toivotaan että saadaan liitto taas auki ___") joten joku sais ottaa ton. On ihan hemmetin törkeetä ottaa itselleen yks kokonainen liitto tai yhdistys ja pitää sitä jumissa, enkä edes muista Twiggyn koskaan sanoneen "hei mä otan tän" vaan hän taisi kysellä liiton tilasta.
Ja koska tunnetusti en tykkää olla väärässä niin: viewtopic.php?f=6&t=25588&p=518631#p518631
/ Onko tää muuten se kohta jossa korostetaan ettei viestin ole tarkoitus loukata- tai syytellä ketään? ;)
Ja koska tunnetusti en tykkää olla väärässä niin: viewtopic.php?f=6&t=25588&p=518631#p518631
Missä on uudet virtuaaliset kanakoirakokeet? Löydän vaan 2010 kalenterin.
aaaand that's it.Onpa kummallista :o Mulla ei oo kyllä mitään käsitystä kanakoirista, mutta kai niille nyt pitää saada sivut ajan tasalle..
/ Onko tää muuten se kohta jossa korostetaan ettei viestin ole tarkoitus loukata- tai syytellä ketään? ;)
vuoden • 2009 omaperäisin nimimerkki, • 2010 nousukas, päätirtinaurattaja & persoona
• 2011 lempinimien kerääjä & vitsien kertoja, • 2012 päätirtinaurattaja, • 2014 vitsiniekka
• 2015 vitsiniekka, pilkunviilaaja & agikiitäjä • 2016 vitsiniekka, nimimerkki & agikiitäjä • 2017 vitsiniekka • 2018 aktiiviharrastaja
• 2011 lempinimien kerääjä & vitsien kertoja, • 2012 päätirtinaurattaja, • 2014 vitsiniekka
• 2015 vitsiniekka, pilkunviilaaja & agikiitäjä • 2016 vitsiniekka, nimimerkki & agikiitäjä • 2017 vitsiniekka • 2018 aktiiviharrastaja
-
- Höpsö veitikka
Hei ei nyt mitään marttyyriasennetta, kysyin vaan että ootteko jotain sopinut ettei meillä oo kohta kahta VKK:ta.. :D Tosi kiva että otit tän hoitoos kun harvalla on aikaa ja jaksamusta. Kysyin vain kun Twiggy puolestaan on yksityisviesteissä mulle kertonut aikeistaan ottaa VKK hoitoonsa (kun multa taas kyseli ulkoasun hoitamista siihen). Mut eiköhän kaikki oo nyt hyvin kun se VKK on pystyssä!Ahmapoika kirjoitti:Emmä tiiä. Bambi sano et VKK on vailla ylläpitäjää ni mä nyt päätin olla kiva ja ottaa sen. Pahoittelen jos tein jotain väärin.
vuoden kadehdituin 2012
vuoden ulkoasuntekijä 2016
- Juinttu
- Höpsö veitikka
- Viesti:
Jaaaaa päädyinkin tässä pohtimisen jälkeen muuttamaan kanakoiraluokat ennalleen. Tyhmää tällainen edestakaisin meno, mutta jos nyt jäisi tähän. NUO-luokkaa ei kuitenkaan ole, vain AVO- ja VOI-luokat. Onko aivan liian helppoa, että koirasta tulee valio kun se on saanut kaksi AVO1-tulosta ja kolme VOI1-tulosta.
Mitä muuten sanotte KAER1/2 tunnareista?
Mitä muuten sanotte KAER1/2 tunnareista?
-
- Höpsö veitikka
Mulle on ihan ok et NUO luokka jää veks, mut mun mielestä noi tunnukset on vaan ihan turhaa titteleiden keräämistä.. Mä en kyllä näe tarpeelliseks. Ei ne koirat ehkä tarvii titteliä siitä et ne nyt on yhteen kisaan osallistunu.. 

vuoden kadehdituin 2012
-
- Höpsö veitikka
Mä jättäisin myös noi KAERit pois ja ottaisin vaan sen valiotittelin, en millään jaksais esim. pk-lajeissa päivittää niitä ihme sotkulistoja jotka saa ykköstuloksen jälkeen.
vuoden • 2009 omaperäisin nimimerkki, • 2010 nousukas, päätirtinaurattaja & persoona
- Henji
- Höpsö veitikka
- Viesti:
Oh my god, oikeesti! Halirustistustukehdudus Juintulle, onhan tässä hyvän aikaa odotettu liiton henkiinheräämistä ja uutta vahvistusta ylläpitoon/ylläpitäjäksi. Toivottavasti nousis nämäkin kokeet taas. :) Harmi vaan että meikä on just heittelemässä mettäkoirieni omistuksen/kasvatuksen kuoppiin, mutta pari yksilöä löytyy.
-En valita että NUO on pois, kanakoiria ei (ainakaan ole ollut) ole niin lukuisia määriä, että senkään vuoksi olisi hyödyllistä kahden alemman luokan pitämisessä. Tavallaan turhana olen pitänyt kun on ollut nuo ja avo erikseen.
-Koularit olis ok, mutta en koe etä niitä tässä lajissa tarttettais.
-Mun mielestä valioituminen ei ole ollenkaan liian vaikeaa. Asia voisi olla hiukan eri, mikäli kisoja järjestettäisiin lukuisia, mutta näin ei todellakaan ainakaan vielä ole (peukkuja tulevaisuuteen, toki). Jos vaikeempaa haluaa niin muita lajeja löytyy sit.
-En valita että NUO on pois, kanakoiria ei (ainakaan ole ollut) ole niin lukuisia määriä, että senkään vuoksi olisi hyödyllistä kahden alemman luokan pitämisessä. Tavallaan turhana olen pitänyt kun on ollut nuo ja avo erikseen.
-Koularit olis ok, mutta en koe etä niitä tässä lajissa tarttettais.
-Mun mielestä valioituminen ei ole ollenkaan liian vaikeaa. Asia voisi olla hiukan eri, mikäli kisoja järjestettäisiin lukuisia, mutta näin ei todellakaan ainakaan vielä ole (peukkuja tulevaisuuteen, toki). Jos vaikeempaa haluaa niin muita lajeja löytyy sit.

"...you cannot demand more from a trial otherwise it will become a goal in itself, a sport, and will harm instead of being useful to the breeding effort." || vISLY
Hiljaiseloa vielä hetkisen, palaan kyllä.
Hiljaiseloa vielä hetkisen, palaan kyllä.
-
- Höpsö veitikka
Tosi kiva, että Juinttu on ottanut ohjaksiinsa liiton! Olisi kiva yrittää itsekin aktivoitua sit kanakoirien parissa ja alkaa oikeasti kisaamaan.
Mutta jos jollakin olisi saksanseisojan mentävä aukko niin meiltä löytyisi! Sijoitukseen lähtee yksi pk seisoja ja sit kk ja lk pentueen odottaa vain varaajia. Kaikille mahdollista saada kuva mukaan, joten ette voi edes vedota siihen, että ei ole kuvia ;)
Mutta jos jollakin olisi saksanseisojan mentävä aukko niin meiltä löytyisi! Sijoitukseen lähtee yksi pk seisoja ja sit kk ja lk pentueen odottaa vain varaajia. Kaikille mahdollista saada kuva mukaan, joten ette voi edes vedota siihen, että ei ole kuvia ;)
-
- Keilapallo
Vaikuttaa oikein hyvältä tämä nykyinen tilanne luokkien ym. suhteen. AVO ja VOI riittää oikein hyvin ja vanha systeemi valioitumisessa on toimivaksi todettu. Ja kuten tässä edelläkin on jo mainittu, niin noi tunnukset on oikeastaan turhaa titteleiden keräämistä, eli niitä en kannata minäkään. Mutta mahtavaa Juinttu, että oot jaksanut lähteä kunnostamaan liittoa uuteen kuosiin!
Open your eyes and tell me what you see
Am I among the forgotten?
Please say you remember me
Am I among the forgotten?
Please say you remember me
-
- Höpsö veitikka
Siis pysyykö noi koulutustunnukset nyt vai ei.
/ Jees! :-)
/ Jees! :-)
vuoden kadehdituin 2012
- Juinttu
- Höpsö veitikka
- Viesti:
Ei pysy. Otin pois sääntösivulta nuo.
-
- Höpsö veitikka
Luin nyt viestejä tarkemmin ja huomasin ton muutoksen valiotittelissä - eikö se voisi pysyä vFIN KVA:na? Mun mielestä sitä ei ole tarvetta muuttaa, ja vKAER KVA tuntuu niin oudolle. Ja muutoksista huolimatta olis hyvä, että edes valiotitteli pysyy samana, et pysyy selkeenä koko homma. Tai minä ainaki merkkaan vFIN KVA, saa olla yhtä pätevä kuin uusikin jos pysyy. :D
vuoden kadehdituin 2012
-
- Pohjasakan hämmentäjä
Joo no enkai mä tätä sitten ota? :D Juinttu vois kanssa ilmottaa Millalle ja Hubblelle.
-
- Höpsö veitikka
VKK:n vanhoille sivuille pitäis pistää linkki tuohon uusille sivuille kans. Eksyn meinaan vanhoille sivuille usein ja ei mitään mainintaa missään. :D
Asiat vois kyllä ehkä jatkossa hoitaa siten että vähän sovitaan mitä tehään, ettei vaan joku yks kaks tee sit liitolle uusia sivuja. :D Enkä halua kuulostaa mitenkään negatiiviselta, se vaan et kun tässä on ollut vähän epäselvyyksiä. Ja siihen en oo ihan tyytyväinen et ihan noin vaan tehdään muutoksia esim. just valiotitteleihin, kun ei oo mitään perusteltua syytä (muuta ku et minä haluan).
Asiat vois kyllä ehkä jatkossa hoitaa siten että vähän sovitaan mitä tehään, ettei vaan joku yks kaks tee sit liitolle uusia sivuja. :D Enkä halua kuulostaa mitenkään negatiiviselta, se vaan et kun tässä on ollut vähän epäselvyyksiä. Ja siihen en oo ihan tyytyväinen et ihan noin vaan tehdään muutoksia esim. just valiotitteleihin, kun ei oo mitään perusteltua syytä (muuta ku et minä haluan).
vuoden kadehdituin 2012
-
- Lassien tassuhiki
- Viesti:
Ilmoittakaa nyt ihmeessä VFCI'lle asiasta kanssa. Pitäishän tuo jäsenliittona linkkilistoillekin oikeellinen linkki päivittää. Tosin itse olen yrittänyt päivitellä VTL'n ja VPKY'n uudistuneita omistajatietoja ja jostain syystä vastaukset ovat olleet nollaprosenteissa.
//Niin joo ja!
Ei näitä liittoja voi vain "napata", tässähän ois pian kaikilla liitoilla muutamatkin sivut ja omistajat jos tälle linjalle lähdettäisiin. Olen puhunut.
Mutta joka tapauksessa ja huolimatta siitä miten asiat meni, hienoa, että liitto on jälleen pystyssä.
//Niin joo ja!
Tänne agreet. Ei tää virtuaaliharrastus kuitenkaan mitään yksinpeluuta ole, tarvitaan muitakin ihmisiä ja muillakin harrastajilla, kuin vain itsellä, tulee olla se todellinen informaatio kourassa.kirby kirjoitti:Asiat vois kyllä ehkä jatkossa hoitaa siten että vähän sovitaan mitä tehään, ettei vaan joku yks kaks tee sit liitolle uusia sivuja. :D Enkä halua kuulostaa mitenkään negatiiviselta, se vaan et kun tässä on ollut vähän epäselvyyksiä. Ja siihen en oo ihan tyytyväinen et ihan noin vaan tehdään muutoksia esim. just valiotitteleihin, kun ei oo mitään perusteltua syytä (muuta ku et minä haluan).
Ei näitä liittoja voi vain "napata", tässähän ois pian kaikilla liitoilla muutamatkin sivut ja omistajat jos tälle linjalle lähdettäisiin. Olen puhunut.
Mutta joka tapauksessa ja huolimatta siitä miten asiat meni, hienoa, että liitto on jälleen pystyssä.