Noh, mulla on taas tää kesän tuoma "Jeejee virtuaalikoirat is the best", samanlainen tunne kuin sillon aloittaessani virtuaalitouhuja, kaikki oli/on niin hauskaa ja huoletonta, kun on enemmän aikaa eikä ole muita murheita (paitsi tuo ripari

) mutta juu, innostukseni on tällä hetkellä ihan huipussaan, eikä kisaaminenkaan tunnu mitenkään rasittavalta, mitä se aina välillä tuntui olevan! Koiria mulla on nyt yksityisissä nuo neljä, ja sinne on tulossa tuo yksi nöffi. Enempää koiria en ole suunnitellut, pitää nyt katsoa mihin mä viellä sorrun :P Sitten tuolla 7th Heavenissa mulla on nuo kaksi koiraa, ja sinne on tulossa ainakin kaksi mäykkyä, vähän olen haaveillut toisesta dandiesta, mutta ehkä sitten kun nuilla on ensin tuloksia! Niimp, 7th Heaven vaihtaa sitten nimekseen Päinvastoin, koska ääh kyllästyin tuohon 7th Heaven nimeen melkein samantien. Se kuulostaa jotenkin niin tylsältä. No toisten mielestä tuo Päinvastoin kuulostaa varmasti tylsemmältä ja on enemmän massanimi. Pääasia, että itse tykkään, eikös juu? Leiskan vaihtokin on siis edessä, ja toiseksi kasvatusroduksi dandien ohella tulee olemaan mäyräkoirat, suurimmaksi osaksi luultavammin lyhyt- ja pitkäkarvaiset, mutta karkkaritkin kyllä kiinnostaa

Ja onhan mulla Pepin kanssa vielä tuo Silleen, jossa on yksi silkkivinttikoira, jonka kisautus on kyllä jääny aika vähälle, pitäis yrittää petrata..
Vähän kyllä pelottaa kesäloman loppu, jos mulla tää koiralauma kasvaa, ja niitä pitäis yrittää kisauttaa yhtäaktiivisesti sitten kouluaikanakin... Haluaisin kuitenkin panostaa ysillä kouluunkin, mutta toivottavasti tää innostus ei laannu ihan heti ;)