Sitten kun me saamme netin tähän uuteen kämppään. Se tapahtuu 16. päivä. Kännykällä ja alati katkeilevalla naapurin langattomalla se ei oikein onnistu, kun kyseinen arvota pitää myös kuvata.
Hei saako koira muuten tuosta finaalista ihan normi ykkös palkinnon? Eli onko koiralla mahdollista saada mestaruus kisoista kaksi kertaa se ykköspalkinto vai lasketaanko vain karsintojen ykköset valioitumiseen?
2013: VUODEN KASVATTAJA, RATAMESTARI & TUOMARI
2014: VUODEN KENNELINPITÄJÄ, POKAALIKAHMIJA & AKTIIVIKASVATTAJA
2015: VUODEN LIITONPITÄJÄ
2016: VUODEN KENNELINPITÄJÄ, RATAMESTARI, AKTIIVIKASVATTAJA & LIITONPITÄJÄ
2017: VUODEN POKAALIKAHMIJA, RATAMESTARI, ULKOASUNTEKIJÄ & AKTIIVIKÄVIJÄ
2018: VUODEN LIITONPITÄJÄ, PILKUNVIILAAJA & ULKOASUNTEKIJÄ
Mä ite oon ollut tän viikon ajan aika poissaoleva virtuaalimaailmasta, mutta tätä kyllä osasin ennustaa jo aikaa sitten, että joulukuussa saattaa tuli poltella pershöyhenissä. Tänäiltana oon ainakin suurimmalta osalta hommani kuitenkin hoitanut, ja voin virtuaalikoiriakin hiukan siunata VPKY'n, VTL'n ja VKTL'n parissa kuinka sitten vain ehdin.
Viimeksi maanantaina oon VTL'n mailia kurkannut ja näköjään pari hassua kisa-anomusta olikin tullut ja muutama TVA-anomus. Hyväksyn ihan kohta nämä sitä mukaa mitä vain kerkeän!
Lauantai-illasta pitäis kiireiden pikkuisen hellittää. Anteeksi. Käyn tässä vähän satunnaisesti lyhyissä jaksoissa, joka päivä kuitenkin vähintään vartin kyttään - tekemisiäni en kuitenkaan osaa valitettavasti ennustaa.
Jos kokeiden VIPit ja PVM't menee omien ylläpitokiireiden takia sivuun, siirrän niitä hyväksyessäni samassa suhteessa eteenpäin.
Koska mä oon aivan säälittävä sählä, ja oon jo useamman kerran onnistunut jotenkin saamaan näitä sivuja prakaamaan filezillalla, ei kenenkään tarvitse enää arvatakaan, että niin vain pääs taas käymään.
Kyllä ärsyttää. Valtaosa vuosien saatossa hyväksytyistä valioista valahti sitten hukkateille, ja en netistä onnistunut löytämään minkäänlaisia internet-kaappauksiakaan näistä valiotiedostoista.
Jäljelle jäi A-Bordercollie.
Valiolistaus alkaa sitten tässä alusta. Minkäänlaista ylpeyttä en voi kyllä nyt ylläpito-osuuteni pohjalta tuntemaan, mutta eihän tässä mitään enää mahda. Jatkuu!
(nimim. nykyään mä sit näitä koodeja varmuuskopioin koneelle säännöllisen epäsäännöllisesti)
^Apua pelastiksä just mut!! No pelastiiiit! Ihanaa. Vau. Kiitos ihan tosi paljon! Nyt voidaankin sit jatkaa ihan samalta pohjalta ja unohtaa kaikki vanhat valiolistat. Voi vitsit miten hienoa!
Koekalenterin vanha osoite toimii jälleen, joten väliaikainen ei siis enään ole käytössä.
Valio listalla on tapahtunut jokin erehdys jossain vaiheessa, jonka johdosta kaikki koirat saksanpaimenista eteenpäin katosivat. Lähes kaikki saatiin onneksi takaisin listoille, mutta listoilta jäi uupumaan 11 koiraa. Mikäli olet ilmoittanut koirasi 20.2.2013 - 19.05.2013 välisenä aikana tarkastathan löytyykö koirasi listalta ja ilmoitat meille puutteista. Olemme erittäin pahoillamme ylimääräisestä vaivasta mikä näiden 11 koiran omistajille tästä koituu!
Vuoden vaihdoksen myötä siirsin viime vuoden kokeet omalle sivulleen, pois tämän vuoden koe kalenterista.
Samalla peruin seuraavat kokeet, koska niihin ei ole tuloksia tullut (järjestäjät saavat erillisen ilmoituksen asiasta)
Nyt on jo tullut kaksi kisa-anomusta kennel la Xóschkoilta. Ilmoitan nyt täällä, etten voi koetta hyväksyä, koska sähköposti osoite, joka on annettu ei toimi. Enkä siis tietenkään pysty myöskään ilmoittamaan tästä kys henkilölle. Haulla en löytänyt ketään runaway nimistä, joten jos joku tietää tän henkilön niin vois ilmotella sinne päin...