vFCIn tuomarikoe
- Eros
- Höpsö veitikka
- Viesti:
Re: vFCIn tuomarikoe
^Joo oli tullut, mutta olin unohtanut käydä sen läpi loppuun asti. Yritän saada sen pian tsekattua.
-
tellu.
- Analysaattori
OT HIH LOL // ei oo viel kuulunu et suoritinko 2-osion.. Mut toivottavasti pian.
LOPETTANUT!!
-
Karla
- Söi navetan kaksi nautaa
Lähetin tuomarikokeen teoriaosuuden parisen viikkoa sitten ja kyselisin vaan, että onko mahdollisesti tullut perille? Ainakin mun sähköpostin mukaan posti on lähtenyt menemään.
/ No hyvä, kiitoksia.
/ No hyvä, kiitoksia.
- Eros
- Höpsö veitikka
- Viesti:
Kysymys näyttelynjärjestäjille!
Jos lähetät kaikille aktiivisille (34) tuomareille sähköpostia, kuinka moni suurin piirtein vastaa takaisin?
Jos lähetät kaikille aktiivisille (34) tuomareille sähköpostia, kuinka moni suurin piirtein vastaa takaisin?
-
Marcia
- Höpsö veitikka
Itse näyttelynjärjestänä oon saanut aina vastauksen takaisin - joskus heti, joskus vasta viikon päästä. Tuomarina pyrin vastamaan mahdollisimman nopeasti, oli sitten vastaukseni kieltävä tai myöntävä.
Do you hate that you love me or do you love that you hate me?
All you bitches be bitin', I hope you don't give me rabies
All you bitches be bitin', I hope you don't give me rabies
-
Janina
- Höpsö veitikka
Viimeisintä näyttelyä järjestettäessä sain 11 vastausta, joista suurin osa oli myöntäviä. Tosin muutama tuomareista oli taukolistalta, ja heille en ollut siis postia lähettänyt.Eros kirjoitti:Kysymys näyttelynjärjestäjille!
-
Hanna-81
- Söi navetan kaksi nautaa
En nyt osaa määrää sanoa, mutta yleensä ne jotka ei kerkeä tuomaroimaan, niin ei vastaa ollenkaan viestiin. Vaikka siis laitan viestiin kehoituksen, että vastaisivat viestiin vaikka olisikin kieltävä. Ja ne on aina nämä samat tyypit, jotka jättäävät vastaamatta.
Vuoden Tuomari 2012
Saa pyytää tuomariksi kaikkiin käyttölajeihin. Mutta en vastaa massapostitusviesteihin.
Jami slk collie
Jesse cardigan (piviko)
Nappi saksanpaimenkoira
Ninni Dogo argentino
Saa pyytää tuomariksi kaikkiin käyttölajeihin. Mutta en vastaa massapostitusviesteihin.
Jami slk collie
Jesse cardigan (piviko)
Nappi saksanpaimenkoira
Ninni Dogo argentino
-
Spunky
- Kanada
- Viesti:
Itse lähettelin tässä taannoin tuomarointipyyntöjä kolmelle henkilölle eikä kukaan vastannut takaisin.
- Diamond and the promises and a million dollar bills
All the lives we're wasting in the Hollywood Hills- Vuoden 2011 tulokas
- Eros
- Höpsö veitikka
- Viesti:
Näitä vastaamattomia tyyppejä voi laittaa mulle vaikka yksärillä, koska toi viesteihin vastaamatta jättäminen on raivostuttavaa. >:|
Haluaisin todella kitkeä sen tavan pois, mutta keinot ovat melko vähissä.
Haluaisin todella kitkeä sen tavan pois, mutta keinot ovat melko vähissä.
-
tellu.
- Analysaattori
Itse aijon ainakin vastata kaikille, oli sitten vastaus kumpi tahansa.
Minä kun etsin tuomareita, alle viisi n. 15 henkilöstä vastasi ylipäätään. Onneksi näiden muutaman vastaukset olivat myönteisiä ja sain tuomareita riittäviin. Kuitenkin yksi rotu on vielä tuomaroitamatta. On harmillista, ettei kaikki vastaa. Itse ainakin teen niin, mikäli tuomareista ei kuulu pariin viikkoon, kysyn uudet. Ja on käynyt niinkin, että sitten kuukauden päästä vastataan, kun myöhemmin kysytyt ovat varanneet jo aktiivisella käymisellään rodut.
Minä kun etsin tuomareita, alle viisi n. 15 henkilöstä vastasi ylipäätään. Onneksi näiden muutaman vastaukset olivat myönteisiä ja sain tuomareita riittäviin. Kuitenkin yksi rotu on vielä tuomaroitamatta. On harmillista, ettei kaikki vastaa. Itse ainakin teen niin, mikäli tuomareista ei kuulu pariin viikkoon, kysyn uudet. Ja on käynyt niinkin, että sitten kuukauden päästä vastataan, kun myöhemmin kysytyt ovat varanneet jo aktiivisella käymisellään rodut.
LOPETTANUT!!
- Juinttu
- Höpsö veitikka
- Viesti:
Miun on vähän paha vastata kun huomasin tuolla olevan väärän sähköpostiosoitteen.
Jos sais vaihdettua ton mjjuinttu@kattimukset.net -osoitteen täksi: juinttu.monkey@gmail.com. :>
Oh look - I'm opening my box of care! Oh wait - it's empty!
-
Sparkle
- Lassien tassuhiki
- Viesti:
Nonni, tänään aamulla oli hyväksytty teoriakoe ja nyt lähti käytännönkoe eteenpäin. Toivottavasti meni edes sinne päin. ;)
- Henji
- Höpsö veitikka
- Viesti:
Jossain tästä oli joskus keskustelua, mutten törmännyt tässä topassa siihen, eli missäs sitten olikaan.. Mutta mihin vastaukseen ihmiset silloin päätyikään:
Jaetaanko ERI1 ei SA juniorille ROP-jun ja voittajanäyttelyissä myös junnuvoittajatitteli?
Jaetaanko ERI1 ei SA juniorille ROP-jun ja voittajanäyttelyissä myös junnuvoittajatitteli?
"...you cannot demand more from a trial otherwise it will become a goal in itself, a sport, and will harm instead of being useful to the breeding effort." || vISLY
Hiljaiseloa vielä hetkisen, palaan kyllä.
Hiljaiseloa vielä hetkisen, palaan kyllä.
- Juinttu
- Höpsö veitikka
- Viesti:
- Eros
- Höpsö veitikka
- Viesti:
Eros kaipailee kokeita sähköpostiin! Se on ollut kohta kaksi viikkoa ihan autio ja edelleen on uusille tuomareille tarvetta. Ja taas muistuttelen lukemaan ne vFCI:n näyttelysäännöt, jos niihin ei ole aikaisemmin tutustunut. Helpottaa kokeen tekemistä huomattavasti.