On se munkin mielestä, mutta eihän se meiltä mitään pois ota, jos muut sitä haluavat vielä harrastaa virtuaalikoiriensa kanssa?Joana kirjoitti:Mun mielestä frisbeeliitto on aika turha :>
Kysymyksiä
- Kirsi
- Höpsö veitikka
Re: Kysymyksiä
- zerggie
- Keilapallo
Frisbeeliitto vaan käyntiin, yksi harrastaja lajin pariin jo löytynyt! Varsinkin jos olisi valioituminen mahdollista. Niin ja jos ylläpitoon kaipaa apuja niin oon vapaaehtonen :)
THE DOG IS THE ONLY THING IN EARTH THAT LOVES YOU MORE THAN HE LOVES HIMSELF
-
- Ei riitä.
Mun mielestä frisbeeliitto kuullostaa kivalta idealta! Koska joidenkin rotujen kanssa ei ole mahdollista kisata pk-kokeissa, paimennuksessa yms. Niin olisi enemmän lajeja niillekkin :D
- Juinttu
- Höpsö veitikka
- Viesti:
Kannatan frisbeeliiton pystyttämistä! vois ruveta siinä kisaamaan vaikka noitten mun kessujen ja terriereitten kanssa :P
Oh look - I'm opening my box of care! Oh wait - it's empty!
-
- Höpsö veitikka
Kiitos kaikille mielipiteistä. :) Ketäänhän ei pakoteta harrastamaan lajia mutta veikkaan näiden kommenttien perusteella että kyllä osanottajia, tuomareita ja kisojenjärjestäjiä ihan hyvin tulisi olemaan. Vieläkin saa antaa mielipiteitä jos haluaa, mutta liitto on kuitenkin jo nousemassa pystyyn, ulkoasu ja koodaus on jo.
-
- Niska jäykkä kuin Chuck Norrisin hauislihakset
No aikunkiva, oon ainakin tosi innokas kisaaja ja kisojen järjestäjä kun sivut valmistuu (: Vapaaehtonen päivittelijä ainakin kesän ajan löytyisi täältä päin. Mahtaisko jotain arvioitua aikataulua valmistumisesta olla?
Joskus aurinko ei paista, vaikka olisi kevät. Silloin kaikkein suurin apu on hiljaa vieressä istuva koira, joka nuolee jokaisen kyyneleen pois.
-
- Höpsö veitikka
^ Varmaan tässä lähipäivien aikana tulee valmista. :)
- Kirsi
- Höpsö veitikka
Keksikää Rainvalleylle joku nimitys kennel-kissala-talli -yhdistelmän tilalle. :D Virtuaalitila Rainvalley? Mut siitä tulee sitte nopeesti virtuaalimaatila, eikä mulla (ja tuskin tulee olemaankaa) kuitenkaa ole mitään farmitoimintaa. Eikä pelkkä virtuaalitallikaan käy, koska painotan koiriin enkä hevosiin. Virtuaalinen eläinhoitolakin kuulostaa niin kakaramaiselta, kun kuitenkin toistaiseksi painotan eniten koirien kisaamiseen ja kasvatustoimintaan enkä hoitajatoimintaan.
Mielikuvitus kehiin, pliis!
Mielikuvitus kehiin, pliis!
-
- Kanada
- Viesti:
^^ Öh, virtuaalinen eläinkeskus Rainvalley? :D Mulla ei tosiaan ole mielikuvitusta ja nimitys kuulostaa ehkä vähän lapselliselta, mut onhan nyt kuitenkin.
Et hätt noch immer jot jejange.
-
- Vuohenruokaa
Kertokaahan mielipidettä ideastani :>
Ajattelin siis tuonne kennelfarmi Edewraan näitä normeja maatilaeläimiä (lampaat, kanat, lehmät) ja tuli semmoinen ajatus, jos kaikille eläimille tekis oman sivun? Toisaalta kun miettii perinpohjaisesti onhan ne sivut sinänsä aika turhat, ei noilla kyseisillä eläimillä niin suurta osaa kennelin toiminnassa ole. Mutta itse pitäisi ideaa ehkä vähän persoonallisena, mutta tekisin kyllä turhaa työtä jos väkertäisin jokaiselle kanalle, lehmälle ja lampaalle omat sivut ^^
Ajattelin siis tuonne kennelfarmi Edewraan näitä normeja maatilaeläimiä (lampaat, kanat, lehmät) ja tuli semmoinen ajatus, jos kaikille eläimille tekis oman sivun? Toisaalta kun miettii perinpohjaisesti onhan ne sivut sinänsä aika turhat, ei noilla kyseisillä eläimillä niin suurta osaa kennelin toiminnassa ole. Mutta itse pitäisi ideaa ehkä vähän persoonallisena, mutta tekisin kyllä turhaa työtä jos väkertäisin jokaiselle kanalle, lehmälle ja lampaalle omat sivut ^^
- oh deer.
-
- Höpsö veitikka
^^^ Mulle tuli mieleen virtuaalieläimelä. Lol. :D
- Wolfie
- Höpsö veitikka
Kirsi, musta virtuaalimaatila ei oo paha, mut esim iha virtuaalitilaki vois olla kiva.
- My puppets.
Ilman käsii
- My puppets.
Vuoden 2009 aktiivisin kävijä, nousukas, addikti, eniten aikaansaanut
Vuoden 2010 aktiivisin kävijä, addikti, eniten aikaansaanut
Vuoden 2011 fanittaja, päätirtinaurattaja
Vuoden 2012 lempinimien kerääjä, vitsien kertoja, aktiivisin kävijä, addikti, persoona
Vuoden 2014 pisimmät viestit, linssilude
Vuoden 2015 tyylilyyli
Vuoden 2016 tyylilyyli, linssilude, eniten aikaansaanut, avatar
Vuoden 2017 Bull Mentula, linssilude
-
- Vuohenruokaa
Mä tykkäilen virtuaalitilasta (jos nyt katotaan nykyisistä ehdotuksista) virtuaalimaatila olisi sinänsä ehkä vähän outo, että maatilahan käsitetään paikkana, jossa painotetaan myös näihin normaaleihin maatilaeläimiin (porsaat, lehmät, lampaat...)Rebecca kirjoitti:Kirsi, musta virtuaalimaatila ei oo paha, mut esim iha virtuaalitilaki vois olla kiva.
- oh deer.
- Kirsi
- Höpsö veitikka
Göö. :D Ei tuo maatila käy, koska en halua ihmisten luulevan tuolta löytyvän maatilan eläimiä sikoista lampaisiin, kun ei niitä löydy. Virtuaalieläimeläkään ei oikein mun korvaani/suuhuni kuulosta hyvälle... Mutta ehkä se on sitten vaan virtuaalitila ilman maatilan elukoita. Hankalaa!
-
- Vuohenruokaa
VirtuaaliMAAtilasta saa helpommin käsityksen maalla sijaitsevasta tilasta, jossa on näitä maatilaneläimiä. Mutta musta toi pelkkä tila kuulostaa oikein mukavalta ja sopusuhtaiselta, jos nyt näin voi sanoa :'>Kirsi kirjoitti:Göö. :D Ei tuo maatila käy, koska en halua ihmisten luulevan tuolta löytyvän maatilan eläimiä sikoista lampaisiin, kun ei niitä löydy. Virtuaalieläimeläkään ei oikein mun korvaani/suuhuni kuulosta hyvälle... Mutta ehkä se on sitten vaan virtuaalitila ilman maatilan elukoita. Hankalaa!
- oh deer.