Rainvalleyn H:t & I:t - nöffejä ja maleja (kuvat mukaan)!
- zerggie
- Keilapallo
Re: Rainvalleyn H:t & I:t - nöffejä ja maleja (kuvat mukaan)!
Ainiin ja mulle narttu :) niin ja mitäs oisit mieltä tämmösistä tai tämmösistä kuvista?
THE DOG IS THE ONLY THING IN EARTH THAT LOVES YOU MORE THAN HE LOVES HIMSELF
- Kirsi
- Höpsö veitikka
^ Itse tykkään enemmän tästä. :)
- Mimmu
- Nostaa rautaa
Voi hitsit kun noi malinoisit ehti menemään jo. Olisin ollu niin kiinnostunut yhdestä malista : )). No seuraavista sitten :D
-
Liv
- Lassien tassuhiki
No pööh. Pistä mulle uros varaukseen, nimeksi Rainvalley's Hudson Bay's Nelson. 
Vuoden Eniten aikaansaanut 2014
Vuoden Herranterttu 2014
Vuoden Herranterttu 2014
- Frisky
- Ei enää ikinä uudestaan
- Viesti:
Sun myyntipuheet näyttää toimivan aina. : D Eiköhän mullekin siis yksi nöffi mahdu. Sukupuolesta en tiedä, sillä kuvia en ole vielä valinnut. Coma lupasi vielä katsella, josko hänellä olisi enemmän kuolakuonoja koneella.
- Kirsi
- Höpsö veitikka
Jee!!
Mimmu, harmi kyllä! En uskonut näiden menevän nimittäin ollenkaan, koska malinoisit eivät ole viime aikoina oikein kelvanneet (ainakaan mitä olen toisten malipentueita tsiikaillut). Ihme kyllä Coma sai mut tekemään pentuetopicin ja hemmetti, kyllähän se kannatti. Mutta joo, seuraavasta sitten!
/ Mut hei! Mun täytyy puhua tästä nöffipentueesta Lansun kanssa, koska nyt näyttäisi tulevan viiden pennun pentue ja ainakin yhdelle Jäynän sisarista on myös kaavailtu pentuetta. Joten Frisky ja riole, saatte nyt hieman odotella, kun kyselen tuleeko tästä viidestä pennusta liian iso pommi pienelle nöffikannalle. Mähän en nimittäin mitään jalostusoikeuksia koskaan jakele, enkä suostu tästä poikkeamaankaan.
Ellei rustia sitten kiinnostaisi mun vanha landseerkasvatti Naiad Adrianmeren Hougen? Kuvat saisi mukaan, ja vaihtoehtokin kuville löytyisi (jolla on parempi rakenne, valitsin vain noi persoonallisuuden vuoksi).
// Maleille nimiteema päätetty!
Mimmu, harmi kyllä! En uskonut näiden menevän nimittäin ollenkaan, koska malinoisit eivät ole viime aikoina oikein kelvanneet (ainakaan mitä olen toisten malipentueita tsiikaillut). Ihme kyllä Coma sai mut tekemään pentuetopicin ja hemmetti, kyllähän se kannatti. Mutta joo, seuraavasta sitten!
/ Mut hei! Mun täytyy puhua tästä nöffipentueesta Lansun kanssa, koska nyt näyttäisi tulevan viiden pennun pentue ja ainakin yhdelle Jäynän sisarista on myös kaavailtu pentuetta. Joten Frisky ja riole, saatte nyt hieman odotella, kun kyselen tuleeko tästä viidestä pennusta liian iso pommi pienelle nöffikannalle. Mähän en nimittäin mitään jalostusoikeuksia koskaan jakele, enkä suostu tästä poikkeamaankaan.
Ellei rustia sitten kiinnostaisi mun vanha landseerkasvatti Naiad Adrianmeren Hougen? Kuvat saisi mukaan, ja vaihtoehtokin kuville löytyisi (jolla on parempi rakenne, valitsin vain noi persoonallisuuden vuoksi).
// Maleille nimiteema päätetty!
- zerggie
- Keilapallo
Otan sitten nuo varmaankin käyttöön :) Onko toi muutes minkä ikänen mahd.? niin ja Mulle nimeksi Rainvalley's Irish Trespasser
- Kirsi
- Höpsö veitikka
^ Mä en oikein ikävuosista osaa sanoa, mutta veikkaisin junnuksi. Laitan sulle tuon nimen. :)
-
Liv
- Lassien tassuhiki
Joo, mulla olis kyllä ollut jalostussuunnitelmia tän pennun suhteen, eli jos siitä on enemmän haittaa kuin hyötyä niin mun varauksen voi kyllä toki ongelmitta peruuttaa. :)
/ En nyt tiedä otanko tuosta tulevasta Hannan pentueesta pentua, mutta mulle käy ihan hyvin että mun varaus tästä peruutetaan, koska Foundle'siinkin on niitä pupeloita ajallaan tulossa.
/ En nyt tiedä otanko tuosta tulevasta Hannan pentueesta pentua, mutta mulle käy ihan hyvin että mun varaus tästä peruutetaan, koska Foundle'siinkin on niitä pupeloita ajallaan tulossa.
Vuoden Eniten aikaansaanut 2014
Vuoden Herranterttu 2014
Vuoden Herranterttu 2014
- Kirsi
- Höpsö veitikka
Noh, Lansu käski vinkata Jäynän sisarelle Meripelastajaan tulevan justkohta pentuja, joten kauaa ei kenenkään tarvitse nöffipentua odottaa. Ja tuolla jalostusoikeudella tarkoitin juuri sitä, että annan automaattisesti kaikille jalostusoikeuden, koska itseni mielestä on aivan typerää evätä sitä virtuaalikoirilta - miksi muuten kukaan kisaisi?
Neljä pentua kuitenkin korkeintaan, ja mulla on tässä viisi varaajaa. Eli kuka haluaa odottaa Meripelastajan pentuetta? Ellei sitten tuo rust halua rotua vaihtaa ja ottaa tuota mun Naiadin lansukasvattia. :D
Neljä pentua kuitenkin korkeintaan, ja mulla on tässä viisi varaajaa. Eli kuka haluaa odottaa Meripelastajan pentuetta? Ellei sitten tuo rust halua rotua vaihtaa ja ottaa tuota mun Naiadin lansukasvattia. :D
-
rust
- Kanada
Jaa-a, nyt pistit kyllä oikeasti pahan! Voisin kyllä vaikka tuon Hougenin mukaani napata, kun ei nimenomaan toi nöffi ole niin must-juttu, kunhan piti vaan saada iso koira ison seuraksi :D. Hyvät tekosyyt laumanjatkamiselle...
Ihan mahtava nimiteema malikoilla btw! Ja on ainakin valinnanvaraa...
Ihan mahtava nimiteema malikoilla btw! Ja on ainakin valinnanvaraa...
feel love before it's gone
- Kirsi
- Höpsö veitikka
No ni, täähän järjesty sitten tällä! Eli Friskylle ja riolelle varmuudella pennut. :) Hougenin vaihtoehtokuvat on tässä, jos, rust, haluat ottaa parempirakenteisen kuvat.
/ Nii ja kysy mialta tosta luonteesta. Uskon kyllä, että sen mukaan saa.
/ Nii ja kysy mialta tosta luonteesta. Uskon kyllä, että sen mukaan saa.
- Frisky
- Ei enää ikinä uudestaan
- Viesti:
Mäkin olin just tulossa tarjoutumaan ottamaan ton lansun, mutta hyvä, että saatiin tää asia selvitettyä. (: Mun pentuani tullaan tuskin käyttämään jalostukseen, joten ei tarvitse suvun yleistymistä pelätä.
-
rust
- Kanada
Mulle nimeksi Rainvalley's Iceberg In Radioactive Water! Mä en millään osaa valita tuolta kuvia, haluisko kasvattaja vähän helppiä? 
feel love before it's gone
- zerggie
- Keilapallo
Teinpä sitten tylsyyttäni jo sivutkin pennulle. Niin ja millos nää syntyy :D Himottais päästä kisaaman jo :D