Hoitokoiria enää koiramaailmassa ?

Virtuaalimaailmaa ja -koiria koskevat asia-aiheet.
Avatar
Wolfie
Höpsö veitikka
Viestit: 13036
Liittynyt: Ma Kesä 16, 2008 10:57 am
Paikkakunta: Vantaa on lantaa

Re: Hoitokoiria enää koiramaailmassa ?

Viesti Kirjoittaja Wolfie »

Toivoisin että kenneliini tulisi lisää hoitajia^^ hoidokkeja vielä multa löytyy ;)
      • My puppets.
        Ilman käsii

Vuoden 2009 aktiivisin kävijä, nousukas, addikti, eniten aikaansaanut
Vuoden 2010 aktiivisin kävijä, addikti, eniten aikaansaanut
Vuoden 2011 fanittaja, päätirtinaurattaja
Vuoden 2012 lempinimien kerääjä, vitsien kertoja, aktiivisin kävijä, addikti, persoona
Vuoden 2014 pisimmät viestit, linssilude
Vuoden 2015 tyylilyyli
Vuoden 2016 tyylilyyli, linssilude, eniten aikaansaanut, avatar
Vuoden 2017 Bull Mentula, linssilude
Avatar
Timberwolf
Velho
Viestit: 5644
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 11:59 am
Avatar ©: Twiggy
Viesti:

Re: Hoitokoiria enää koiramaailmassa ?

Viesti Kirjoittaja Timberwolf »

Me wants mielipiteitä!

Millainen on hyvä hoitajia ottava kennel? Millainen toiminta houkuttelee hoitajia ja innostaa hoitamaan aktiivisesti ja pitkään? Miksi joidenkin hoitajien kiinnostus hupenee muutaman tarinan jälkeen?

Mulla on tällä hetkellä vähän sellainen tilanne, etten tiedä, jaksanko pitää tuota hoitajatoimintaa enää kauaa. Nykyinen hoitaja on piakkoin saamassa lähtöpassit, sillä en ole kuullut hänestä... kuukauteen, vaikka pistin mailiakin jokin aika sitten.

Mua lähinnä kiinnostaisi teidän mielipiteenne mm. hoitajatasoista ja siitä, miten usein on mahdollisuus korottaa tasoaan & millaisia vapauksia tulee, kun päästään ylemmäs.
Kuva

Vuoden...
... avulias 2008, 2009, 2013, 2014, 2015, 2016, 2017, 2018 // lempinimien kerääjä 2008, 2009, 2010 // kaikkien kaveri 2015, 2016, 2017 // avatar 2015 // liitonpitäjä 2017 // aktiivikävijä 2018 // koirapersoona 2018 - Kettu ♥
noel
Lassien tassuhiki
Viestit: 3477
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 7:13 pm

Re: Hoitokoiria enää koiramaailmassa ?

Viesti Kirjoittaja noel »

Hyvä hoitajia ottava kennel on sellainen, joka ottaa hoitajien mielipiteet huomioon, ja muokkailee hieman sieltä sun täältä asioita aina ajan kuluessa paremmaksi. Hoitajille on oltava monipuolista toimintaa, mm. erilaisia leirejä ja hoitajakilpailuja. Itseäni myös aina innostaa hoitamaan yhä enemmän, mikäli kennelin ylläpito, vai kuka nyt hoitajatoiminnasta vastaakaan, pitää sitä yllä tunnollisesti ja aktiivisesti - ei mitään että hoitajien sivuja päivitetään kerran kuukaudessa. Hoitajatoiminnan laatu ei kyllä koskaan riipu kennelin laadusta. Kaikki aina ajattelevat, että mitä hienompi kennel, sitä monipuolisempi hoitajatoiminta, ehei! Olen törmännyt moniin todella upeisiin kenneleihin, joissa on hoitajatoimintaa, mutta siihen ei sitten koskaan panosteta liki ollenkaan. Saatan innostua joissakin paikoissa hoitaman hetken, koska alussa toiminta tuntuu tyydyttävältä. Lopulta sitä sitten saattaa huomatakin, että hoitajatoiminta on koko ajan jäljessä tai että luvattua toimintaa ei koskaan tulekaan.. Ja jotkut panostavat upeaan ulkonäköön enemmän kuin laatuun.. Jotkut kuluttavat viikon pienen hoitajataulukon tekemiseen, mutta tekstiä suunnitellaan vain hetki.

edit// Hahaa, totta kai, Timbe ;D.
Avatar
Timberwolf
Velho
Viestit: 5644
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 11:59 am
Avatar ©: Twiggy
Viesti:

Re: Hoitokoiria enää koiramaailmassa ?

Viesti Kirjoittaja Timberwolf »

Sulta on muuten hyvä noukkia vinkkejä, kun joskus hoidit mulla. ;)

Mulla tossa hoitajatoiminnan järjestämisessä (mm. leirit) tökkää se, että tuntuu turhauttavalta ensin kirjoittaa kuvailut ja sepustukset siitä, mitä leirillä tapahtuu ja millaista ohjelmaa on ja sitten koko kennelissä on yksi hoitaja, eikä hänkään osallistu. Muistaakseni kerran olen tälläisen leirin järjestänyt ja muistaakseni kahdesta hoitajasta toinen osallistui. Olihan sitä tarinaa kiva lukea, mutta ei vain ole tullut järkätyksi uudestaan.
Kuva

Vuoden...
... avulias 2008, 2009, 2013, 2014, 2015, 2016, 2017, 2018 // lempinimien kerääjä 2008, 2009, 2010 // kaikkien kaveri 2015, 2016, 2017 // avatar 2015 // liitonpitäjä 2017 // aktiivikävijä 2018 // koirapersoona 2018 - Kettu ♥
Eppy
Epätoivoinen katse
Viestit: 484
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 10:46 pm
Paikkakunta: Mikäköhän se oli?
Viesti:

Re: Hoitokoiria enää koiramaailmassa ?

Viesti Kirjoittaja Eppy »

mullakin on hoitajatoimintaa, mutta ei mitenkään kennelin pääasiana..
Taukoa virtuaalipuuhista
Joana
Floodari
Viestit: 3139
Liittynyt: Ke Syys 03, 2008 8:51 pm

Re: Hoitokoiria enää koiramaailmassa ?

Viesti Kirjoittaja Joana »

^
Tosta et millanen on hyvä kennel hoitajille, ni ite ainakin kun 11 vuotiaana olin hoitelemassa yhessä kennelissä, oli parasta kun sai jotain "rahaa" palkaks ja sai ostaa kaikkee kivaa kaupasta :D se oli viel tosi hieno kauppa, oli hankittu kuviakin :D
Crazy is just a word people invented to keep the extra-interesting people down.
Avatar
Wolfie
Höpsö veitikka
Viestit: 13036
Liittynyt: Ma Kesä 16, 2008 10:57 am
Paikkakunta: Vantaa on lantaa

Re: Hoitokoiria enää koiramaailmassa ?

Viesti Kirjoittaja Wolfie »

Hoitajista on varmasti kivaa kun saavat muutakin tekemistä kuin vaan kirjoitella välillä tarinoita. Mä pidin esimerkiksi juuri vähän aikaa sitten hoitajille tarkoitetut kisat jotak olivat siis ihan epäviralliset. Vaan kaksi osallistujaa siinä oli hoidokkineen mutta palkinnot innostuttivat hoitajia. Vaikka kaikki onkin mielikuvitteellista on silti kiva saad palkaksi v€ joilla voi ostaa kamaa kaupasta omaan käyttöönsä tai hoidokkinsa. Olen myös pitänyt hoitajille tarkoitetub leirin johon kaikki hoitajani osallistuivat. Kaikki on mulla ihan vapaa ehtoista, jos ei haluu tulla leirille ei tarttee ;)
Mulla ei kumminkaan mikään pääasia oo pitää hoitajatoimintaa, mutta olisihan se tietysti kiva jos hoitajia olisi.

Tietysri monet kennelithän pitävät kennelin hoitajatoimintaa niin että päivttelevät noin kerran kuukaudessa tai kerran kolmessa. Minä itse menen melkein päivittäin kyttäilemään jos joku on taas kirjoittanut ihanan jännittävän tarinan.
      • My puppets.
        Ilman käsii

Vuoden 2009 aktiivisin kävijä, nousukas, addikti, eniten aikaansaanut
Vuoden 2010 aktiivisin kävijä, addikti, eniten aikaansaanut
Vuoden 2011 fanittaja, päätirtinaurattaja
Vuoden 2012 lempinimien kerääjä, vitsien kertoja, aktiivisin kävijä, addikti, persoona
Vuoden 2014 pisimmät viestit, linssilude
Vuoden 2015 tyylilyyli
Vuoden 2016 tyylilyyli, linssilude, eniten aikaansaanut, avatar
Vuoden 2017 Bull Mentula, linssilude
Vastaa Viestiin