M: kaneja
-
Kitu
- Vuohenruokaa
Re: M: kaneja
Jos tuo hermu ei nyt mene niin voisin ottaa Bertin kaveriksi. Saisin itse otettua kuvat omasta hermusta, joka on muutes sinisoopeli.
//Pahoittelen muuten, että Bert:iä en ole ehtinyt kisauttaa, koska on ollut pikkuinen tauko päällä.
//Pahoittelen muuten, että Bert:iä en ole ehtinyt kisauttaa, koska on ollut pikkuinen tauko päällä.
- Nikke
- Kanada
Kitu joo saat hermun, jos Mew sitä ei huoli. Mutta uskoisin, että ens vuoden alussa olisi taas tulossa hermu poikue evm uusista hermuista, jotka tulivat juuri Hopslineen.
HUOM! Kaikki jotka omistavat virt. kanin/kaneja niin ilmoittakaa estevoittaja kisaan!
HUOM! Kaikki jotka omistavat virt. kanin/kaneja niin ilmoittakaa estevoittaja kisaan!
Virallinen vFCI näyttelytuomari
Virtuaalimaailman Kennelliitto VMKL
Yhdistyneet virtuaalinäyttelyliitot YVNL
Akishi
Hopslin
-
Kitu
- Vuohenruokaa
Olisin kyllä tosi kiinnostunut hermu pojasta :) Jos mulle voisit siitä laittaa varauksen?
Mä en muuten ole oikein perillä, että mitkä liitot nyt noista on pystyssä? Joissain päivitelty viimeksi vuonna 2008 joissan 2007 yms. elikkäs mitkä ovat ne nykyiset sivustot jotka toiminnassa ovat?
Mä en muuten ole oikein perillä, että mitkä liitot nyt noista on pystyssä? Joissain päivitelty viimeksi vuonna 2008 joissan 2007 yms. elikkäs mitkä ovat ne nykyiset sivustot jotka toiminnassa ovat?
- Nikke
- Kanada
Joo voinhan mä sulle varailla hermu pojan, kun poikue on lähempänä ajankohtaa :)
Laitanpas nyt selvyydelle tähänkin toppaan, mutta toisaalta tämä kuuluisi Kanit virtuaalimaailmassa toppaan.
VKEHL on minun omistuksessa ja pyörii foorumilla, jossa on kaikki tiedot. Paljon kätevämpää minulle ylläpitää, kun jos olisi jossain sivuilla. Käyn kuitenkin joka päivä puputtajissa! Kisoja saa siis anoa jokainen joka on lajista kiinnostunut :)
VKJY Tilli ylläpitää, myös foorumilla kyseistä lajia. Anomuksia saa laitella kanssa tulemaan!
VPAL etsii ylläpitäjää.
VKNL tulee olemaan minun hoivissa näin alussa. Liitto tulee foorumiin!
PVKNL etsii ylläpitäjää.
Jos olet kiinnostunut ylläpitämään jotain liittoa, ota yhteyttä minuun (jaana_nelli@hotmail.com)! Liittoa ei ole pakko pitää foorumissa, joten se voi olla myös samalla lailla kuin koira puolella omissa sivuissa.
Laitanpas nyt selvyydelle tähänkin toppaan, mutta toisaalta tämä kuuluisi Kanit virtuaalimaailmassa toppaan.
VKEHL on minun omistuksessa ja pyörii foorumilla, jossa on kaikki tiedot. Paljon kätevämpää minulle ylläpitää, kun jos olisi jossain sivuilla. Käyn kuitenkin joka päivä puputtajissa! Kisoja saa siis anoa jokainen joka on lajista kiinnostunut :)
VKJY Tilli ylläpitää, myös foorumilla kyseistä lajia. Anomuksia saa laitella kanssa tulemaan!
VPAL etsii ylläpitäjää.
VKNL tulee olemaan minun hoivissa näin alussa. Liitto tulee foorumiin!
PVKNL etsii ylläpitäjää.
Jos olet kiinnostunut ylläpitämään jotain liittoa, ota yhteyttä minuun (jaana_nelli@hotmail.com)! Liittoa ei ole pakko pitää foorumissa, joten se voi olla myös samalla lailla kuin koira puolella omissa sivuissa.
Akishi
Hopslin
-
Kitu
- Vuohenruokaa
Voisin muuten ottaa jonkin liitoista, mutta olen aika uusi kanipuolella ja luulenpa, että täällä olisi joku kokeneempi, joka osaisi näitten lajien säännöt paljon paremmin kuin minä. Ilmoittelin muutes Bertin tuonne estevoittajiin.
//Jos nyt käy niin, että huomaankin, että voisin pitää liittoa niin kyllä se foorumille tulisi, paljon helpompaa. Hyvä idea laittaa ne foorumiin!
//Jos nyt käy niin, että huomaankin, että voisin pitää liittoa niin kyllä se foorumille tulisi, paljon helpompaa. Hyvä idea laittaa ne foorumiin!
- Emine
- Kriisissä
Voisin ottaa ton kolmannen kuvan käyttööni. Näyttää aika paljon omalta pupulta. :>
- Nikke
- Kanada
Mia asia selvä! Laita vain Jaana V. (jaana_nelli@hotmail.com)
Akishi
Hopslin
- Nikke
- Kanada
nostellaan vähän!
Akishi
Hopslin
- Nikke
- Kanada
Mew oletko tehnyt jo sivut? kani lähtee 28.12. Kitulle jos sivuja ei tule!
Akishi
Hopslin
-
Mima
- Lassien tassuhiki
- Viesti:
- Nikke
- Kanada
Frisu tottakai teille lähtee ensimmäinen kani :) Sivuja vain sitten ilmoittelemaan ja kisaamaan kanilla.
Akishi
Hopslin
-
Mima
- Lassien tassuhiki
- Viesti:
-
Kitu
- Vuohenruokaa
Tulinpa vain ilmoittelemaan, että voin mahdollisesti ottaa kaikki kanit joille ei loppujenlopuksi saatu kotia. Eli tulisivat Crimmye:heen. Ja kisattaisiin joka lajissa sekä aina, kun niitä ilmestyy. Niin ja Bert:kin siirtyy Crimmye:hen kohtapuolin, mutta sivujen osoite ei vaihdu tms.
Kuvia minulla ei ole jos varaan oman kanini kuvat tulevaan poikueeseen.
Kuvia minulla ei ole jos varaan oman kanini kuvat tulevaan poikueeseen.
- Nikke
- Kanada
Okei :DD no käviskö vaikka niin, että ottaisit yhen k-jäniksen? koska noi kääpiöjänikset ovat samasta poikueesta. Saataisiin sukua vähän muuallekkin liikkeelle. Kumman heitä ottaisit? Sitten noista kääpiölupista. Mulla olisi juuri yksi k-luppa naaras jolla olisi kuvat mukana, tuo Mynzika's Capable Girl. Sitte olis vielä yksi kani sulle hermu.
vaihtoehdot
Mynzika's Adorable
Skp: Naaras
Väri: Sinisoopeli
Mynzika's Acceleration
laitan sulle lisää tietoa noita hermuista
vaihtoehdot
Mynzika's Adorable
Mynzika's Acceleration
laitan sulle lisää tietoa noita hermuista
Akishi
Hopslin
-
Mima
- Lassien tassuhiki
- Viesti:
^Oli pakko, mun mielestä mulle oli tulossa toi Mynzika's Capable Girl... Ilmotit tossa edl. viestissä sen olevan vielä vapaa.