Dobermanneja
- Henji
- Höpsö veitikka
- Viesti:
Re: The Panda Shepherd(/saksanpaimenkoira) - REBE
Aveline - lupaava alku! :)
Rebe - kiitokset!
No niin, se oli siinä sitten! Kuulumisia tosiaan silloin tällöin voitte kertoilla. Eli jos nyt vaikka kerran vuodessa saisin tiedon, että elossa ollaan, riittää mainiosti. Ei mulle juurikaan tartte tilittää menemisiä. ;)
Narutokin saa kohda vaipua unten maille...
Rebe - kiitokset!
No niin, se oli siinä sitten! Kuulumisia tosiaan silloin tällöin voitte kertoilla. Eli jos nyt vaikka kerran vuodessa saisin tiedon, että elossa ollaan, riittää mainiosti. Ei mulle juurikaan tartte tilittää menemisiä. ;)
Narutokin saa kohda vaipua unten maille...
"...you cannot demand more from a trial otherwise it will become a goal in itself, a sport, and will harm instead of being useful to the breeding effort." || vISLY
Hiljaiseloa vielä hetkisen, palaan kyllä.
- Henji
- Höpsö veitikka
- Viesti:
Re: uusi 20.3. / Dobermanneja
Uusi, dobermanneja.
"...you cannot demand more from a trial otherwise it will become a goal in itself, a sport, and will harm instead of being useful to the breeding effort." || vISLY
- toksi
- Söi navetan kaksi nautaa
Re: Dobermanneja, 1 vapaa
Haa, lähtisikös dobberinarttu meille? Kilpailtaisiin tokossa, agilityssä, suojelussa, koiratanssissa, pelastuksessa ja näyttelyissä, kaikissa tavoitteet korkealla ja näyttönä Rama sekä Kauko. Myöhemmin jalostuskäyttö mahdollista. Haluatko tarkempaa?
Dressage is a question of feeling
- Indy
- Vuohenruokaa
- Viesti:
IIK! Jos uskaltaisin yhtä Sgolaniin. Kisattaisiin pkssa, koiratanssissa, tokossa, pelastuksessa, taakanvedossa ja sen sellaisessa. Mulla ei mitään hirmunäyttöä ole, suurin osa koiristakin on tauolla. Ja nyt olen alkanut laittaa vain niitä tärkeitä tuloksia. Loppuelämän kotiin hän pääsisi.
toksi ehtikin jo :/
toksi ehtikin jo :/

- Henji
- Höpsö veitikka
- Viesti:
toksi, tottahan toki sulle. Tullu mm. osallistuttua Mabelin kisoihin sen verran, että tiedän sulla olevan innostusta suuntaan jos toiseenkin.
Pentueen teema on "Full Metal Alchemist, kauden 1 jaksot" (hah kun pitkä). Jaksojen nimet alla. Itselleni tulee narttu Free Dragon's Those Who Challenge the Sun.
Those Who Challenge the Sun - Henjille
Body of the Sanctioned
Mother
A Forger's Love
The Man with the Mechanical Arm
The Alchemy Exam
Night of the Chimera's Cry
The Philosopher's Stone
Be Thou for the People - toksille
The Phantom Thief
The Other Brothers Elric
Fullmetal vs. Flame
Destruction's Right Hand
The Ishbal Massacre
That Which is Lost
House of the Waiting Family
Marcoh's Notes
The Truth Behind Truths
The Soul of the Guardian
The Red Glow
Created Human
Fullmetal Heart
Bonding Memories
Words of Farewell
Her Reason
Teacher
All Is One, One Is All
Syntymäpäivää en ole tarkemmin lyönyt lukkoon. Vähän olin 5.4. ajatellut.
Indy, kiitokset kiinnostuksesta. Valitettavasti mulla on melkein täysin aina tapa luovuttaa pennut varausjärjestyksessä jos koti tuntuu olevan ok, joten pentu lähtee toksille. Muuten olisin sullekkin pennun voinut antaa, mutta tosiaan sukua en halua yleistää jonka vuoksi en enempää (jalostusoikeudellisia)pentuja varauksiin ota.
Pentueen teema on "Full Metal Alchemist, kauden 1 jaksot" (hah kun pitkä). Jaksojen nimet alla. Itselleni tulee narttu Free Dragon's Those Who Challenge the Sun.
Those Who Challenge the Sun - Henjille
Body of the Sanctioned
Mother
A Forger's Love
The Man with the Mechanical Arm
The Alchemy Exam
Night of the Chimera's Cry
The Philosopher's Stone
Be Thou for the People - toksille
The Phantom Thief
The Other Brothers Elric
Fullmetal vs. Flame
Destruction's Right Hand
The Ishbal Massacre
That Which is Lost
House of the Waiting Family
Marcoh's Notes
The Truth Behind Truths
The Soul of the Guardian
The Red Glow
Created Human
Fullmetal Heart
Bonding Memories
Words of Farewell
Her Reason
Teacher
All Is One, One Is All
Syntymäpäivää en ole tarkemmin lyönyt lukkoon. Vähän olin 5.4. ajatellut.
Indy, kiitokset kiinnostuksesta. Valitettavasti mulla on melkein täysin aina tapa luovuttaa pennut varausjärjestyksessä jos koti tuntuu olevan ok, joten pentu lähtee toksille. Muuten olisin sullekkin pennun voinut antaa, mutta tosiaan sukua en halua yleistää jonka vuoksi en enempää (jalostusoikeudellisia)pentuja varauksiin ota.
- toksi
- Söi navetan kaksi nautaa
Re: Dobermanneja
Dressage is a question of feeling
- Henji
- Höpsö veitikka
- Viesti:
Aah, olit kerinnyt laittaa sivutkin jossain välissä. Kaikki näytti olevan ok! :) Ja tuo 5.4. näköjään kävi sullekkin syntymäpäiväksi. Olkoon siis se.
Kyoko on ilmoitettu muutamaan tokokokeeseen, peukkuja pitelen sen viimeisen I-palkinnon osalta, jos se sais iennen pentujen syntymäpäivää..
Oma naperoni on Assassin. Huh, sieltä sivulta löytyykin sitten koko suku. Tosin mun pitää se vielä tarkistaa, ettei vierheitä ole mukaan mahtunut. (Plus tiedoissa on väärin, ettei nartulla ole sisaruksia...)
Kyoko on ilmoitettu muutamaan tokokokeeseen, peukkuja pitelen sen viimeisen I-palkinnon osalta, jos se sais iennen pentujen syntymäpäivää..
Oma naperoni on Assassin. Huh, sieltä sivulta löytyykin sitten koko suku. Tosin mun pitää se vielä tarkistaa, ettei vierheitä ole mukaan mahtunut. (Plus tiedoissa on väärin, ettei nartulla ole sisaruksia...)
- Henji
- Höpsö veitikka
- Viesti:
No niin, syntymäpäivä tosiaan mennyt. Huomasin juuri Kyokon saaneen Terranoisin kisoista viimeisen ykkösensä, eli nykyään se on vFIN TVA.
Kuulumisia ei tartte kertoilla kummoisesti (kerran vuodessakin on ok). Kunhan nyt joskus kuulisi että elossa ollaan. :) Onnea jatkoon Pepin kanssa!
Kuulumisia ei tartte kertoilla kummoisesti (kerran vuodessakin on ok). Kunhan nyt joskus kuulisi että elossa ollaan. :) Onnea jatkoon Pepin kanssa!