Lasipisaran labbiksia
-
Jenna
- Kanada
Re: Lasipisaran labbiksia
Lähtisikö tuosta tyttö sijoitukseen? Oot sen ruskean JUNNU tytömn kuvat nähnyt ni sille :)
-
Susityttö
- Höpsö veitikka
Re: Lasipisaran labbiksia (uusi yhdistelmä)
Mä varailen sulle sellaisen junnutyttösen :)
-
Zellie
- Keilapallo
Mua kyllä kiinnostaisi... Olisi itsellä tällaisen kuvat (kuva vielä suuri, pahoittelen), kisapaikka sekä mejässä että nomessa mut awwhh.. Mitä mä teen? Oon kyllä miettinyt labbiksen ottoa jo kauan, mutta jotenkin silti. Jos sulle nome ja mejä riittää + näyttelyt ainakin alkuun, voisin melkein pennun varata. Ja ihan ohi aiheen, Sunnyn kisautus on nyt lähtenyt paremmin käyntiin, kohta lisäilen jotain nometuloksia sivuille.
Open your eyes and tell me what you see
Am I among the forgotten?
Please say you remember me
-
Susityttö
- Höpsö veitikka
Kyllä mä sulle pennun annan ja tuolla ekassa viestissähän lukee, että nome TAI mejä riittää! :) Mihkäs penneli menisi?
Vielä olisi 1-2pentua vapaana. Jos innokkaita ottajia löytyy niin en ota itselleni pentua kun Jennalle menee sijoitusnapero.
Vielä olisi 1-2pentua vapaana. Jos innokkaita ottajia löytyy niin en ota itselleni pentua kun Jennalle menee sijoitusnapero.
-
femm
- Kriisissä
Houkuttelis kyllä kovasti ottaa tästä uros Koruttoman katraaseen :)
Pitäis yrittää nyt vähän enemmän satsata noihin lyhytsukuisiin! Liikaa evm-uroksia tuppaa olemaan.
Pitäis yrittää nyt vähän enemmän satsata noihin lyhytsukuisiin! Liikaa evm-uroksia tuppaa olemaan.

taukoilua virtuaalikoirista
-
Susityttö
- Höpsö veitikka
Jos sä haluat labravauvan tästä niin annan sulle sellaisen mielelläni! :) Heittelin nyt varauksen tuonne, mutta ilmoittele jos et vauvaa halua.
-
Zellie
- Keilapallo
Okei. En sitten niin tarkkaan lukenut. :'D Mutta joo, pentu vois melkein tonne Hivuttautuuseen mennä.. En oikein muutakaan paikkaa keksi. Ellei Sakari sitten halua itselleen nomekaveriksi yhtä labukkaa. Mietin vielä, eli saattaa poikkeuksellisesti mennä myös BF:ään, vaikka tuo Hivuttautuu tuntuu tällä hetkellä todennäköisemmältä.
Open your eyes and tell me what you see
-
femm
- Kriisissä
Kyllä minä taidan sen urospennun ottaa :)

- Frisky
- Ei enää ikinä uudestaan
- Viesti:
Oon labbista suunnitellut jo jonkin aikaa, noutajaa siitä asti, kun hankin tuon ensimmäisen kultaisen, koska tykästyin nomeiluun. Jos kerta kuvatkin saa mukaan niin enköhän mä vois tarjota kotia Furenzasta. Nomea ja mejää pääsis heti harrastelemaan, samoin tokoa, mutta evl mulla on ihan täynnä, joten sinne varmaan tulee tyssäämään aika pitkäksi aikaa. Sitten varmaan jotain pk-lajia ja muuta pientä riippuen, mihin tulee tilaa. Ja näyttelykehissä pyöritään tietty varsinkin, jos siellä pärjättäiskin. Tähän narttuun tykästyin, kiva ilme eikä ole sellanen näyttelypallo, muuten en noiden rakenteesta mitään ymmärräkään. : D
-
Susityttö
- Höpsö veitikka
Zellie & femm, selvä homma!
Friskylle lähtee myös mielellään pirpana ja saat tuon kuvan mukaan! :D
Mietiskelin, että haluatteko te kakrut Liettuan voittajaan jo mukaan? Näyttelyn pvm on 29.5. ja vip sit 17.05. eli jos saisitte sivut tehtyä ennen 17.05. ja ilmotettua pupsin sinne niin olis tosi kiva, mutta ei haittaa vaikka ei onnistu :) Synttäripäivä voisi olla vaikka 15.05. ja luovutusikäisiä ovat 20.5. jolloin saisi olla ekat kisat.
Otetaanko pennuille yhdistäväksi liitteeksi Epäilyttävä vai pelkät nimet? Lasipisaran Epäilyttävä Ebba vai Lasipisaran Ebba? Hyvä keskustelu selailla lävitse.
Lasipisaran [Epäilyttävä?] ....
Einherjar (mon) / Einheri (yks)
Edith
Enigma
Elohiiri
Elohopea
Elehtijä
Egagar
n. Edda
n. Eileithyia
n. Eanny / Eany
n. Ebba
n. Ewika
u. Edgar
u. Elief / Eliel
edit // Nimet tulevat nyt sitten Lasipisaran [E:llä alkava nimi].
Friskylle lähtee myös mielellään pirpana ja saat tuon kuvan mukaan! :D
Mietiskelin, että haluatteko te kakrut Liettuan voittajaan jo mukaan? Näyttelyn pvm on 29.5. ja vip sit 17.05. eli jos saisitte sivut tehtyä ennen 17.05. ja ilmotettua pupsin sinne niin olis tosi kiva, mutta ei haittaa vaikka ei onnistu :) Synttäripäivä voisi olla vaikka 15.05. ja luovutusikäisiä ovat 20.5. jolloin saisi olla ekat kisat.
Otetaanko pennuille yhdistäväksi liitteeksi Epäilyttävä vai pelkät nimet? Lasipisaran Epäilyttävä Ebba vai Lasipisaran Ebba? Hyvä keskustelu selailla lävitse.
Lasipisaran [Epäilyttävä?] ....
Einherjar (mon) / Einheri (yks)
Edith
Enigma
Elohiiri
Elohopea
Elehtijä
Egagar
n. Edda
n. Eileithyia
n. Eanny / Eany
n. Ebba
n. Ewika
u. Edgar
u. Elief / Eliel
edit // Nimet tulevat nyt sitten Lasipisaran [E:llä alkava nimi].
- Frisky
- Ei enää ikinä uudestaan
- Viesti:
Mulle joko Lasipisaran Epäilyttävä Elohiiri tai Lasipisaran Eileithyia riippuen siitä kumpaan nyt päädytään. Ite tykkään ehkä enemmän, että olis pelkästään nimi ilman tuota Epäilyttävää. Multa saa sivut melkein heti, kun nimi on selvillä ja oishan se kiva Liettuan voittajaan päästä, että mun puolesta tuo 15. päivä olis hyvä, mutta ihan miten muut sen tahtoo. (:
-
femm
- Kriisissä
Mulle Lasipisaran Eldorado (jos mahdollinen) :)

-
Susityttö
- Höpsö veitikka
Otetaan sitten ilman tuota liitettä, että pelkkä nimi :) Friskylle Lasipisaran Eileithyia & femm:lle Lasipisaran Eldorado.
-
Jenna
- Kanada
Elohopea
-
Susityttö
- Höpsö veitikka
Jennalle Elohopea.
Sivuja voi alkaa laittamaan heti kun saa valmiiksi. :) Mutta ei kuitenkaan mikään hengenhätä ole!
Sivuja voi alkaa laittamaan heti kun saa valmiiksi. :) Mutta ei kuitenkaan mikään hengenhätä ole!