Sivu 3/4

Re: Roadrunner Coyotesin Jackass-sheltit

Lähetetty: La Kesä 25, 2011 11:27 am
Kirjoittaja whokilledbambi
Uros vai narttu? Tarvitsetko kuvia vai onko omasta takaa?

Eellan esittämään toiveeseen paimennukseen liittyen: kisautan Twiggyä muutaman kerran paimennuksessa tavoitteena paimennusvalioituminen. Nyt sillä on vasta perusrata suoritettuna eikä yhtäkään KUPIa vaikka ollaan käyty perusradan jälkeen parissa kilpailussa. Välitän toiveesi Vilin omistajalle, mutta en voi luvata että Viliä nähtäisi enempää paimennuksessa. Omalta osaltani pyrin siis kisauttamaan vähän aktiivisemmin, mutta isän puolelta en voi luvata kuuta ja aurinkoa.

Re: Roadrunner Coyotesin Jackass-sheltit

Lähetetty: La Kesä 25, 2011 12:14 pm
Kirjoittaja Eella
Mulle uros Roadrunner Coyotes Follow the Leader. Kuvia mulla ei valitettavasti ole, joten jos sulta saisi?

Ja se toive, että paimennuksessa kisattaisiin, ei ole niin välttämätöntä. Perusradanhan Twiggy suoritti ja se ainakin minulle riittää. Huomasin, että myös Vili on suorittanut perusradan.

Paimennuksessa, agilityssä ja tokossa pentu tulee kisaamaan niin pitkälle kuin pääsee. Tavoitteena kuitenkin valioituminen. Kun muutama meriitti on kasassa, niin jalostukseen voisi harkita.

Re: Roadrunner Coyotesin Jackass-sheltit

Lähetetty: La Kesä 25, 2011 1:14 pm
Kirjoittaja Spunky
Detroit Rock City minulle, elikäs urosta edelleen. :)

// Hei onko tämä uros vai narttu, jos saisin nämä kuvat mukaani, sillä soopeli kovasti kiinnostaisi, eikä tällä hetkellä ole kuvia kys. värisistä? Jos on narttu, vaihdan sitten nartuksi tuon koiruuteni.

Re: Roadrunner Coyotesin Jackass-sheltit

Lähetetty: La Kesä 25, 2011 1:54 pm
Kirjoittaja Shanya

Re: Roadrunner Coyotesin Jackass-sheltit

Lähetetty: La Kesä 25, 2011 2:11 pm
Kirjoittaja whokilledbambi
Spunky, kuvassa on narttu Onnenpisaran Hurmaava Hellä jonka kuvat olivat käytössä Roadrunner Coyotes Chattanooga Choo Choolla (nyt edesmennyt koira). Jos ei haittaa että kuvat olivat Choolla niin kuvan saat ottaa koirallesi.

Shanya, kuva on vapaana.

Laitelkaa kuvien copyihin sitten <a href="mailto:whitetrashcircus[at]luukku.com">J.I.</a> (älkää korjatko [at] merkkiä @-merkiksi).

Re: Roadrunner Coyotesin Jackass-sheltit

Lähetetty: La Kesä 25, 2011 4:34 pm
Kirjoittaja Spunky
^ Eipä tuo minua haittaa laisinkaan, eli otan käyttöön! Nimeksi tuleekin siis: Off With Her Shirt! sillä tuo edellinen ehdotukseni kuulosti mielestäni kovin miehekkäältä! :)

Re: Roadrunner Coyotesin Jackass-sheltit

Lähetetty: La Kesä 25, 2011 9:13 pm
Kirjoittaja Eella
Onko - vapaana? Mä tykkään ton ulkonäöstä ihan kauheasti, vaikken tiedäkkään, onko se mitenkä "laadukas". Onko toi muuten uros vai narttu? Mikäli on narttu, mietin vaihdanko uroksen nartuksi vai valkkaanko uudet kuvat.

Re: Roadrunner Coyotesin Jackass-sheltit

Lähetetty: Su Kesä 26, 2011 9:18 am
Kirjoittaja whokilledbambi
Vapaana on ja omaan silmään näyttää hirveästi urokselta. Tolla on kai aika raskaat korvat, joten näyttelyissä jos halajat hyvää laatuarvosanaa niin voivat alentaa. Koita käydä vaikka laatumaininta & arvostelua topicissa kyselemässä mitä sieltä antaisivat.

Re: Roadrunner Coyotesin Jackass-sheltit

Lähetetty: Su Kesä 26, 2011 10:08 pm
Kirjoittaja Häidee
Mulla on vieläkin kiinnostusta tätä pentuetta kohtaan ja mielellään varaisin urospennun, nimeksi Roadrunner Coyotes Detroit Rock City. Kuvat hommaan joltain kenneliltä ja syntymäaika on ok. :)
Ja tosiaan kilpailtaisiin näyttelyissä ja agilityssä, ehkä myös paimennuksessa. Ja suku on unelma, joten jalostuskäyttöön saattaa pienellä pentueella tulla. Tavoitteenani on pitää suku tasaisena, joten emänä olisi yksipolvinen koira.

Re: Roadrunner Coyotesin Jackass-sheltit

Lähetetty: Ma Kesä 27, 2011 9:40 am
Kirjoittaja whokilledbambi
^Allerkirjoitustekstisi perusteella en uskalla lähteä antamaan sinulle pentua ("Lopetan vkoirailun lähes kokonaan elo- tai syyskuussa!"). Vaikka nämä koirat ovatkin vain "bittikasoja" niin en halua niistä kuitenkaan kertakäyttökamaa tai parin kuukauden hupileluiksi.

Oletko siis lopettamassa kaiken virtuaalikoirailun vai jatkatko kisaamista vain parin koiran voimin vai miten tämä homma nyt menee?

Jos olet nyt lopettamassa vaikkapa kennelin aktiivisen pidon mutta otat pari aktiivisesti kisautettavaa koiraa joista yksi olisi näitä Jackasseja niin sitten voisin sulle yhden pennun antaa.

Re: Roadrunner Coyotesin Jackass-sheltit / caza, Häidee?

Lähetetty: Ma Kesä 27, 2011 6:11 pm
Kirjoittaja Häidee
Tosiaan lopetan Ritesin pidon ja otan Jackassin, jonka kanssa kilpailen aktiivisesti. Ja voin luvata, etten tätä koiraa heitä ihan helpolla pois, koska sheltti on itselleni tuttu, turvallinen ja rakas rotu, niin irl kuin url. :)
// Mulle soppii tää näyttelyasia. Roadrunner Coyotes Detroit Rock City alias Rocket.

Re: Roadrunner Coyotesin Jackass-sheltit / caza, Häidee?

Lähetetty: Ma Kesä 27, 2011 6:54 pm
Kirjoittaja whokilledbambi
Minäpä pistän sulle varaukseen pennun. :)

Sivuja saa jo tehdä, mutta kiirettä ei todellakaan ole! 30.7. haluan nähdä kaikilla pennuilla sivut, kuvia ei ole pakko olla vielä silloin.

Olisiko jollain nartun omistajalla (Shanya, Spunky?) halukkuutta ottaa oma narttunsa sijoitusnartuksi? Yhden pentueen kahdella pennulla olisin kiinnostunut tuomaan sijoitusnartulla mikäli narttu menestyy kohtalaisen hyvin. Sijoitusnartun kanssa voin tehdä vaikka sopimuksen että kisautan koiraa tokossa kun ilmoitan omiani kisoihin.

Onko kaikille kasvatinomistajille OK jos ilmoitan itse automaattisesti kasvattini näyttelyihin samalla kun ilmoitan omat koirani? Ymmärrän kyllä jos haluatte itse ilmoittaa näyttelyihin, mutta tällä tavalla (=minä ilmoitan kasvattini) varmistaisin että koirat varmasti käyvät näyttelyissä jotta saisin hieman palautetta kasvatusjäljestäni.

Re: Roadrunner Coyotesin Jackass-sheltit / caza?

Lähetetty: Ma Kesä 27, 2011 7:19 pm
Kirjoittaja Eella
Mulle käy toi sun näyttelysysteemi. Mä taidan kuitenkin ottaa ton kuvat, jos vaan käy. Mua ei kauheasti haittaa, vaikkei se näyttelyissä pärjää. Mä kun en ole näyttelyhirmu. Tosin sellaista taidat odottaa kasvattiesi tulevilta omistajilta. Mutta jos jotain tapahtuu, niin voihan kuvia vaihtaa :)

//Koiralle annettiin EH ja ERI -arvosanaa. Taitaa muuten kuulua avoimeen?

Re: Roadrunner Coyotesin Jackass-sheltit / caza?

Lähetetty: Ma Kesä 27, 2011 9:22 pm
Kirjoittaja whokilledbambi
En odota että kasvattien tulevat omistajat olisivat näyttelyhirmuja, mutta haluaisin näyttelyiden kautta saada mielipidettä mun kasvatuslaadusta.

Avoimiin kuuluu juu.

Re: Roadrunner Coyotesin Jackass-sheltit / caza?

Lähetetty: Ma Kesä 27, 2011 10:19 pm
Kirjoittaja Spunky
Itse en ole niinkään kiinnostunut tuosta sijoitusnartusta. Minulle on kuitenkin ihan ok, että ilmoittelet kasvattejasi noihin näyttelyihin! No problem!