Sivu 3/3
Re: Shetlanninlammaskoira vauvoja Furenzaan, syntyvät 16.10.
Lähetetty: Su Loka 12, 2008 2:45 pm
Kirjoittaja Frisky
Vau, tosi nätit kuvat Rina ainakin sai.
Furenzassahan ei siis mitään tiettyä ikääntymis systeemiä ole vaan koirat ikääntyvät vähän silloin kuin itse haluan eli tuo Balancedin ikääntyminen on ihan ok ^^
Re: Shetlanninlammaskoira vauvoja Furenzaan, syntyvät 16.10.
Lähetetty: Ke Loka 15, 2008 3:58 pm
Kirjoittaja Eppy
Sivut ovat nyt alustavasti valmiit. Kunhan saan ulkoasun vaihdettua, muokkaan sivut uuteen uskoon, kuten sivujen ulkoasun olisi tarkoitus muuttua.
Furenzan Ei Aikaa “Jiro”
Re: Shetlanninlammaskoira vauvoja Furenzaan, syntyvät 16.10.
Lähetetty: To Loka 16, 2008 2:57 pm
Kirjoittaja Frisky
^Selvä :)
Re: Shelttivauvoja Furenzaan, syntyneet 16.10. SIVUJA
Lähetetty: To Loka 16, 2008 5:03 pm
Kirjoittaja Coma
Jaksoin jopa tehdä
Furenzan Syyttömälle tänään sivut : DD. Kutsumanimeä en oo vielä päättäny, mut se tulee kyllä. Kuva on aika huono, mutta meen sunnuntaina (jos ei sada) vinttikoirakeskukseen kuvaamaan, jos saisin vähän paremmat kuvat : D
Re: Shelttivauvoja Furenzaan, syntyneet 16.10. SIVUJA
Lähetetty: To Loka 16, 2008 6:28 pm
Kirjoittaja Netry
Petuh kirjoitti:Jaksoin jopa tehdä
Furenzan Syyttömälle tänään sivut : DD. Kutsumanimeä en oo vielä päättäny, mut se tulee kyllä. Kuva on aika huono, mutta meen sunnuntaina (jos ei sada) vinttikoirakeskukseen kuvaamaan, jos saisin vähän paremmat kuvat : D
Me ollaan menossa kans sillon vinttikoirakeskukseen, mut ite oon menos kyl koiraa sinne esittään, ja luultavasti kans kuvaileen jtn haukkuja. :D ja sunnuntaiks on muuten luvattu sadetta. xD
Ja multa tulee sivut pian :)
Re: Shelttivauvoja Furenzaan, syntyneet 16.10. SIVUJA
Lähetetty: Pe Loka 17, 2008 2:39 pm
Kirjoittaja Frisky
Petuh, mesessä puhuttiinkin tuosta Syyttömän kuvasta. Ja sivut näyttää ihan hyviltä ^^
Nettei, juu eipä noilla mikään tulipalo kiire ole.
Re: Shelttivauvoja Furenzaan, syntyneet 16.10. SIVUJA
Lähetetty: La Loka 18, 2008 1:39 pm
Kirjoittaja Netry
haittaako jos pennulle tulee mustavalkoisen sheltin kuvat trikin tai soopelin sijasta?
Re: Shelttivauvoja Furenzaan, syntyneet 16.10. SIVUJA
Lähetetty: La Loka 18, 2008 4:03 pm
Kirjoittaja Frisky
Olisihan se parempi, jos pennulla olisi trikki tai soopeli kuvat. Sä voit multa ottaa kuvat, jos vielä mieleisiä löytyy;
http://picasaweb.google.fi/Friskyn/OulunDogShow# Tuollahan on ainakin kahdet vapaat soopeli kuvat ja yhdet tricolour kuvat. Koirien sukupuolesta ja iästä mulla ei valitettavasti ole hajuakaan. Varmasti sheltti kuvia löytyy myös muilta turreilta, jos pyynnöissä ja tarjouksissa kyselet. En mä voi kieltääkkään noita mustavalkoisen sheltin kuvia, mutta olisin kiitollinen, jos jaksaisit etsiskellä vielä soopeli tai trikki kuvia. Kisatahan voi ilman kuviakin eli ei niillä mikään kiire ole ^^
Re: Shelttivauvoja Furenzaan, syntyneet 16.10. SIVUJA
Lähetetty: La Loka 18, 2008 4:18 pm
Kirjoittaja Netry
Frisky kirjoitti:Olisihan se parempi, jos pennulla olisi trikki tai soopeli kuvat. Sä voit multa ottaa kuvat, jos vielä mieleisiä löytyy;
http://picasaweb.google.fi/Friskyn/OulunDogShow# Tuollahan on ainakin kahdet vapaat soopeli kuvat ja yhdet tricolour kuvat. Koirien sukupuolesta ja iästä mulla ei valitettavasti ole hajuakaan. Varmasti sheltti kuvia löytyy myös muilta turreilta, jos pyynnöissä ja tarjouksissa kyselet. En mä voi kieltääkkään noita mustavalkoisen sheltin kuvia, mutta olisin kiitollinen, jos jaksaisit etsiskellä vielä soopeli tai trikki kuvia. Kisatahan voi ilman kuviakin eli ei niillä mikään kiire ole ^^
http://picasaweb.google.fi/Friskyn/Oulu ... 7461148226 jos mä noi pihistän sille? :D
Re: Shelttivauvoja Furenzaan, syntyneet 16.10. SIVUJA
Lähetetty: La Loka 18, 2008 4:54 pm
Kirjoittaja Coma
Hei mullahan on ne yhet sun shelttikuvat. Ne saat kyllä antaa jollekki muulle, kun on tullut shelttejä ite kuvailtua >D. Ne muuten jää tonne varastoon mätänemään..
Re: Shelttivauvoja Furenzaan, syntyneet 16.10. SIVUJA
Lähetetty: La Loka 18, 2008 8:46 pm
Kirjoittaja Frisky
Nettei, saat nuo :) Tosiaan Petuhilta vapautuivat nuo ensimmäisen soopelin kuvat eli katso toki nekin, jos haluat vaihtaa.
Re: Shelttivauvoja Furenzaan, syntyneet 16.10. SIVUJA
Lähetetty: La Loka 18, 2008 9:03 pm
Kirjoittaja Netry
Frisky kirjoitti:Nettei, saat nuo :) Tosiaan Petuhilta vapautuivat nuo ensimmäisen soopelin kuvat eli katso toki nekin, jos haluat vaihtaa.
jos mä otan ne mitkä vapautu?
Re: Shelttivauvoja Furenzaan, syntyneet 16.10. SIVUJA
Lähetetty: Su Loka 19, 2008 7:56 pm
Kirjoittaja Frisky
Joo, varasin ne sulle :D
Re: Shelttivauvoja Furenzaan, syntyneet 16.10.
Lähetetty: Pe Loka 31, 2008 4:16 pm
Kirjoittaja Eppy
Tässä olisi nyt tämä Furenzan Ei Aikaa pysyvä sivu.
Re: Shelttivauvoja Furenzaan, syntyneet 16.10.
Lähetetty: Ke Marras 05, 2008 3:25 pm
Kirjoittaja Frisky
Anteeksi kamalasti, olin kokonaan unohtanut, että lupasin myös rekisteröidä pennut. Se on nyt siis tehty ja laitan teille, vaikka yv:llä pentujen rekisterinumerot kunhan ne saadaan.