Sivu 3/4

Re: Kaukkareita (MEMMU!) ja landseereita

Lähetetty: Pe Elo 26, 2011 10:57 am
Kirjoittaja Kirsi
Weeza kirjoitti:Tuleeko niitä Lansuja olleskaan? Olen odotellut jo aika reippaasti:D
Tulee kyllä, jos löytyy lisää varaajia. En usko, että kannattaa yhden varaajan pentuetta teettää.

Re: Kaukkareita (MEMMU!) ja landseereita

Lähetetty: Pe Elo 26, 2011 11:50 am
Kirjoittaja Susityttö
Olisko tiedossa Hallavahukan Biancan emän titteleitä? Sonin sivut.

Re: Kaukkareita (MEMMU!) ja landseereita

Lähetetty: Pe Elo 26, 2011 1:25 pm
Kirjoittaja Kirsi
Kantsii kysellä Bahíran omistajalta Vargalta paremmin, mutta pentueen aikana on ollut BH, vFIN MVA, vLTW-09, vDKW-09, vV-09, vAMW-09. :) Kiitos sivuista!

Re: Kaukkareita (MEMMU!) ja landseereita

Lähetetty: Pe Elo 26, 2011 5:43 pm
Kirjoittaja Memmu
Sori kauheest, tää on nyt vähän venynyt kun koulukin alkoi ym. Mutt nimeksi Leave Out All The Rest. Ja jos kuvia oisi mahdollisita saada.

Re: Kaukkareita (MEMMU!) ja landseereita

Lähetetty: Pe Elo 26, 2011 6:17 pm
Kirjoittaja Kirsi
Laitoin tuon nimen sulle. Kuvia löytyy täältä, valkkaa haluamasi mitkä ovat vapaana. :)

Re: Kaukkareita (MEMMU!) ja landseereita

Lähetetty: Pe Elo 26, 2011 6:31 pm
Kirjoittaja Memmu

Re: Kaukkareita (MEMMU!) ja landseereita

Lähetetty: Pe Elo 26, 2011 6:43 pm
Kirjoittaja Kirsi
Susitytöllä on juuri tuon koiran kuvat käytössä.

Re: Mustavalkoisia vesipetoja

Lähetetty: Su Syys 25, 2011 2:35 pm
Kirjoittaja Kirsi
Memmu ei ehtinyt tehdä sivuja ajoissa, joten kaukkareiden lukumääräksi jäi nyt vain kolme. Täältä löytyy pentuesivu. Voitte itse rekisteröidä pentunne, jos niin haluatte tehdä. (: Onnea kisakentille!

Eli nyt on vain lansut jäljellä. Ei olisi ketään halukkaita?

// Otinkin itselleni tuon neljännen kaukkaripennun. Pahoittelen nyt tätä sekoilua. :D Sukupuoli ja nimi vaihtui, mutta tässä Melody.

Re: Mustavalkoisia vesipetoja

Lähetetty: La Loka 08, 2011 5:44 pm
Kirjoittaja Weeza
Perun Lansu varauksen, en jaksa odottaa iäisyyttä, ja nyt tuli semmonen aika etten vois ees ottaa.

Re: Mustavalkoisia vesipetoja

Lähetetty: La Loka 08, 2011 6:49 pm
Kirjoittaja Kirsi
Just, kun tuli toinen varaaja... Eipä voi mitään. :)

Re: Mustavalkoisia vesipetoja

Lähetetty: Ti Marras 15, 2011 3:17 pm
Kirjoittaja Weeza
Okei, jos vielä onnistuu, niin varaan sitten ton narttu Landseerin ja Rainvalley's Marabou Mix niminen? Ja sivut: http://sarpatzu.fi/weexthex/lansu.html

Re: Mustavalkoisia vesipetoja

Lähetetty: Ti Marras 15, 2011 3:27 pm
Kirjoittaja Kirsi
En mä ole Indyltä vielä sivuja saanut, joten kaipa toi onnistuu. En sitten halua saada takaisin parin kuukauden päästä, kun ei enää kiinnostaakaan. Nämä syntyvät jo 19.10., että pääset heti kisakentille.

Re: Mustavalkoisia vesipetoja

Lähetetty: Ti Marras 15, 2011 3:35 pm
Kirjoittaja Weeza
Joo ei tule tapahtumaan:D Koitappas saada indyltä ne:)

Re: Mustavalkoisia vesipetoja

Lähetetty: Ti Marras 15, 2011 4:17 pm
Kirjoittaja Indy
:o Enko mä olekkaan antanut sulle niitä sivuja?
Tässä ne kuitenkin on.

Re: Mustavalkoisia vesipetoja

Lähetetty: Ti Marras 15, 2011 4:37 pm
Kirjoittaja Kirsi
Ei oo näkyny. :---D Kuuluuko ton sivun olla mustavalkoinen? Kiitos kuitenki noist. (: