Sivu 3/4
Re: Kaukkareita (MEMMU!) ja landseereita
Lähetetty: Pe Elo 26, 2011 10:57 am
Kirjoittaja Kirsi
Weeza kirjoitti:Tuleeko niitä Lansuja olleskaan? Olen odotellut jo aika reippaasti:D
Tulee kyllä, jos löytyy lisää varaajia. En usko, että kannattaa yhden varaajan pentuetta teettää.
Re: Kaukkareita (MEMMU!) ja landseereita
Lähetetty: Pe Elo 26, 2011 11:50 am
Kirjoittaja Susityttö
Olisko tiedossa Hallavahukan Biancan emän titteleitä?
Sonin sivut.
Re: Kaukkareita (MEMMU!) ja landseereita
Lähetetty: Pe Elo 26, 2011 1:25 pm
Kirjoittaja Kirsi
Kantsii kysellä Bahíran omistajalta Vargalta paremmin, mutta
pentueen aikana on ollut BH, vFIN MVA, vLTW-09, vDKW-09, vV-09, vAMW-09. :) Kiitos sivuista!
Re: Kaukkareita (MEMMU!) ja landseereita
Lähetetty: Pe Elo 26, 2011 5:43 pm
Kirjoittaja Memmu
Sori kauheest, tää on nyt vähän venynyt kun koulukin alkoi ym. Mutt nimeksi Leave Out All The Rest. Ja jos kuvia oisi mahdollisita saada.
Re: Kaukkareita (MEMMU!) ja landseereita
Lähetetty: Pe Elo 26, 2011 6:17 pm
Kirjoittaja Kirsi
Laitoin tuon nimen sulle. Kuvia löytyy
täältä, valkkaa haluamasi mitkä ovat vapaana. :)
Re: Kaukkareita (MEMMU!) ja landseereita
Lähetetty: Pe Elo 26, 2011 6:31 pm
Kirjoittaja Memmu
Re: Kaukkareita (MEMMU!) ja landseereita
Lähetetty: Pe Elo 26, 2011 6:43 pm
Kirjoittaja Kirsi
Susitytöllä on juuri tuon koiran kuvat käytössä.
Re: Mustavalkoisia vesipetoja
Lähetetty: Su Syys 25, 2011 2:35 pm
Kirjoittaja Kirsi
Memmu ei ehtinyt tehdä sivuja ajoissa, joten kaukkareiden lukumääräksi jäi nyt vain kolme.
Täältä löytyy pentuesivu. Voitte itse rekisteröidä pentunne, jos niin haluatte tehdä. (: Onnea kisakentille!
Eli nyt on vain lansut jäljellä. Ei olisi ketään halukkaita?
// Otinkin itselleni tuon neljännen kaukkaripennun. Pahoittelen nyt tätä sekoilua. :D Sukupuoli ja nimi vaihtui, mutta tässä
Melody.
Re: Mustavalkoisia vesipetoja
Lähetetty: La Loka 08, 2011 5:44 pm
Kirjoittaja Weeza
Perun Lansu varauksen, en jaksa odottaa iäisyyttä, ja nyt tuli semmonen aika etten vois ees ottaa.
Re: Mustavalkoisia vesipetoja
Lähetetty: La Loka 08, 2011 6:49 pm
Kirjoittaja Kirsi
Just, kun tuli toinen varaaja... Eipä voi mitään. :)
Re: Mustavalkoisia vesipetoja
Lähetetty: Ti Marras 15, 2011 3:17 pm
Kirjoittaja Weeza
Okei, jos vielä onnistuu, niin varaan sitten ton narttu Landseerin ja Rainvalley's Marabou Mix niminen? Ja sivut:
http://sarpatzu.fi/weexthex/lansu.html
Re: Mustavalkoisia vesipetoja
Lähetetty: Ti Marras 15, 2011 3:27 pm
Kirjoittaja Kirsi
En mä ole Indyltä vielä sivuja saanut, joten kaipa toi onnistuu. En sitten halua saada takaisin parin kuukauden päästä, kun ei enää kiinnostaakaan. Nämä syntyvät jo 19.10., että pääset heti kisakentille.
Re: Mustavalkoisia vesipetoja
Lähetetty: Ti Marras 15, 2011 3:35 pm
Kirjoittaja Weeza
Joo ei tule tapahtumaan:D Koitappas saada indyltä ne:)
Re: Mustavalkoisia vesipetoja
Lähetetty: Ti Marras 15, 2011 4:17 pm
Kirjoittaja Indy
:o Enko mä olekkaan antanut sulle niitä sivuja?
Tässä ne kuitenkin on.
Re: Mustavalkoisia vesipetoja
Lähetetty: Ti Marras 15, 2011 4:37 pm
Kirjoittaja Kirsi
Ei oo näkyny. :---D Kuuluuko ton sivun olla mustavalkoinen? Kiitos kuitenki noist. (: