Re: Waor D-bordercolliet | Netry, Twiggy!
Lähetetty: Ti Marras 01, 2011 6:01 am
Mulle ainakin sopis hyvin! Twiggylle ilmeisesti piti vielä mennä sijoituskoira, joten mä voin ottaa omani sijoituksena.
Roadrunner Coyotesiin tulisi kolmen sheltin (2 pentua, yksi junnu) ja nahkan seuraksi. Sheltit on uusia tulokkaita, Viva La Bam (Aidan) on oma kasvatti jonka sisarus Nanni sullahan jo on, Koh-i-Noor (Echo) on ihan uusin tulokas joka on uusimman tuontini Yankee Stylen (Rogue) pentu. Nahka on Polar Circle's Dragstrip Superstar (Shokki). Noista kolmesta eniten kisautettu on Shokki, se on toko- ja koiratanssivalio, olisi paimennusvalio ellen olisi mennyt kadottamaan toisen KUPIn saamispaikkaa, suorittanut käyttäytymiskokeen ja oli näyttelyissä Suomen voittaja 2010. Mulla on noiden neljän ohella "sivupyörityksessä" punainen irkkunarttu Missy joka tätä nykyä keskittyy kanakoirailuun, jotta valioituisi omasta lajistaan ennen mahdollista pentuetta Scarletsiin. Näillä ei siis ole ihan hirveän pitkiä tittelirivejä, koska mä uskon virtuaalikoirailussa siihen että koirat kisaa itsensä valioksi jostain lajista ja muut lajit saa mennä "hankitaan pari tulosta ja that's it"-linjalla.
Jos tuo nyt miulle tulee niin nimenä vaikka Waor Dolce Dermit tai Waor Doerte Dyna.
/ W. Dolce Dermit siis.
Roadrunner Coyotesiin tulisi kolmen sheltin (2 pentua, yksi junnu) ja nahkan seuraksi. Sheltit on uusia tulokkaita, Viva La Bam (Aidan) on oma kasvatti jonka sisarus Nanni sullahan jo on, Koh-i-Noor (Echo) on ihan uusin tulokas joka on uusimman tuontini Yankee Stylen (Rogue) pentu. Nahka on Polar Circle's Dragstrip Superstar (Shokki). Noista kolmesta eniten kisautettu on Shokki, se on toko- ja koiratanssivalio, olisi paimennusvalio ellen olisi mennyt kadottamaan toisen KUPIn saamispaikkaa, suorittanut käyttäytymiskokeen ja oli näyttelyissä Suomen voittaja 2010. Mulla on noiden neljän ohella "sivupyörityksessä" punainen irkkunarttu Missy joka tätä nykyä keskittyy kanakoirailuun, jotta valioituisi omasta lajistaan ennen mahdollista pentuetta Scarletsiin. Näillä ei siis ole ihan hirveän pitkiä tittelirivejä, koska mä uskon virtuaalikoirailussa siihen että koirat kisaa itsensä valioksi jostain lajista ja muut lajit saa mennä "hankitaan pari tulosta ja that's it"-linjalla.
Jos tuo nyt miulle tulee niin nimenä vaikka Waor Dolce Dermit tai Waor Doerte Dyna.
/ W. Dolce Dermit siis.