LUKKOON ~~ JUULIA ja RICEA: viim. viesti
- juulia
- Floodari
Re: Ratapihaan huskypentuja :: SYNTYNEET - sivuja!
Oijoi, nää on syntyny! Mä en vaan oo taas osannu käyttäytyä ja oon saanu konekiellon. :D No, alankin nyt tekemään niitä sivuja heti.
- Tarkoitus on elää ja kerran kuolla
Henkeen kaikki vetää ja sormet nuolla
-
- Kanada
- Viesti:
Ratapihan Joyride aka Aslak =) Tein sivut kirjaston koneella, joten en tämän hitaan köntyksen kanssa jaksanut perehtyä Aslakin sukuun, en kirjoittaa muuta kuin vain perustiedot. Viikonloppuna pääsen isän luokse paremmalle koneelle, josko siellä vaikka kirjottaisin lisää tietoa sitten :) Toivottavasti nuo nyt hetkeksi kelpaavat, vaikkei kuviakaan löydy, mutta tulee paremmat kunhan koneet saadaan meilläkin toimintaan.
Taidat aavistaa jo sen
Yksin täytyy jokaisen
polku mennä pimeään
Yksin täytyy jokaisen
polku mennä pimeään
- että pystyy elämään
- juulia
- Floodari
Noni, Ratapihan Jade Jidnja eli Seri esittäytyy! Luonne on kirjoituksen alla, oon just ekan kappaleen lopussa. :D
- Tarkoitus on elää ja kerran kuolla
Henkeen kaikki vetää ja sormet nuolla
- Veriaivo
- Ei enää ikinä uudestaan
Mahtavaa, nyt on kaikkien upeat sivut koossa. :--)
Tämä thread nyt saakin vaipua unholaan, joten kun on asiaa, niin lähettäkää yksityistä / kirjoitelkaa kuulumisia Ratapihan vieraskirjaan. (Huomasin just, ettei koko vieraskirjaa ole Ratapihan sivuilla, pitää lisäillä... ^__^'')
Ilmoittelen teillekkin sitten kun olen rekisteröinyt pennut, kunhan olette saaneet kuvat. Voisitteko minulle vaikka ilmoittaa yksityisellä, kun kuvat ovat sivuilla?
Tämä thread nyt saakin vaipua unholaan, joten kun on asiaa, niin lähettäkää yksityistä / kirjoitelkaa kuulumisia Ratapihan vieraskirjaan. (Huomasin just, ettei koko vieraskirjaa ole Ratapihan sivuilla, pitää lisäillä... ^__^'')
Ilmoittelen teillekkin sitten kun olen rekisteröinyt pennut, kunhan olette saaneet kuvat. Voisitteko minulle vaikka ilmoittaa yksityisellä, kun kuvat ovat sivuilla?
I have no time to hate people who hate me.
I'm very busy loving who loves me.
blogi LINNUNRADAL FLIPPAILLEN
I'm very busy loving who loves me.
blogi LINNUNRADAL FLIPPAILLEN