Sivu 3/4
Re: doggeja (syntynyt), amerikanakitoja & dobbereita (nimet!)
Lähetetty: Ma Marras 17, 2008 7:21 pm
Kirjoittaja juulia
Kaksiosaiset iskee paremmin. Otan uroksen ja jos kaksiosaiset tulee, niin Jääkyyneleen Rusty Nail on ihana!
Re: doggeja (syntynyt), amerikanakitoja & dobbereita (nimet!)
Lähetetty: Ma Marras 17, 2008 9:24 pm
Kirjoittaja Susityttö
kaksiosaisilla sitten, sinulla Jääkyyneleen Rusty Nail ja uros (:
Re: doggeja (syntynyt), amerikanakitoja & dobbereita (nimet!)
Lähetetty: La Marras 22, 2008 1:30 pm
Kirjoittaja Susityttö
Cian sivuja ja Cinemons pennulle nimi (:
Re: doggeja (syntynyt), amerikanakitoja & dobbereita (nimet!)
Lähetetty: La Marras 22, 2008 1:37 pm
Kirjoittaja Cinemons
Jääkyyneleen Angel's Kiss kuulostaa mun korvaan hyvältä nimeltä jos sitä ei vielä olla varattu? :D
Re: doggeja (syntynyt), amerikanakitoja & dobbereita (nimet!)
Lähetetty: La Marras 22, 2008 1:46 pm
Kirjoittaja Susityttö
^Sinulle sellainen tyttö (:
Itselleni tulee Jääkyyneleen Vodka Tonic.
Ja sitten syntymäpäivä ehdotuksia? Jaksatteko odottaa 12.12. vai aikaistetaanko syntymäpäivää? :D
Re: doggeja (syntynyt), amerikanakitoja & dobbereita (nimet!)
Lähetetty: La Marras 22, 2008 2:17 pm
Kirjoittaja juulia
Hyvin jaksan oottaa tuohon! Jos syntyisi nyt heti, niin tulisi vähän ongelmaa, koska oma koira tulee meille ens viikon perjantaina ja luonnollisesti koneella olo jää... Mutta tuolloin joulukuussa saatan jo alkaa hieman useammin pyörimään täällä taas. :)
Re: doggeja (syntynyt), amerikanakitoja & dobbereita (nimet!)
Lähetetty: Su Marras 23, 2008 1:17 pm
Kirjoittaja Susityttö
Ymmärrän kyllä että oma koira tulee viemään aikaa (: Joten syntymäpäivä on tuo 12.12
Re: doggeja (syntynyt), amerikanakitoja & dobbereita (nimet!)
Lähetetty: To Joulu 04, 2008 5:30 pm
Kirjoittaja Cian
Re: doggeja (syntynyt), amerikanakitoja & dobbereita (nimet!)
Lähetetty: To Joulu 04, 2008 5:44 pm
Kirjoittaja Susityttö
Kiitoksia sivusta :D Tosi nätti tyttö tuo Una <3
Re: doggeja (syntynyt), amerikanakitoja & dobbereita (nimet!)
Lähetetty: To Joulu 04, 2008 5:50 pm
Kirjoittaja Cian
Hän on erittäin nätsy <3 Meidän kuulumisia voit lukea tuolta Dammen blogista ja tulen myös tiuhaan tahtiin kertomaan kuulumisiamme :) Näyttelyihin osallistutaan vasta yli vuoden ikäisenä kun ei pentukuvia löytynyt ja käyttölajejakin tullaan kisaamaan vasta keväällä. Sitä ennen kotireeniä ja tutustumista :)
Re: doggeja (syntynyt), amerikanakitoja & dobbereita (nimet!)
Lähetetty: To Joulu 04, 2008 9:05 pm
Kirjoittaja Susityttö
Kiitos tiedosta etten sitten ihmettele miksi ei Unaa näy kisoissa (:
Re: doggeja (syntynyt), amerikanakitoja & dobbereita (nimet!)
Lähetetty: Ma Joulu 08, 2008 7:27 pm
Kirjoittaja Nepah
Mulla jo mun toope-pennulle melkein valmiit sivut :oops:

Re: doggeja (syntynyt), amerikanakitoja & dobbereita (nimet!)
Lähetetty: Ma Joulu 08, 2008 8:46 pm
Kirjoittaja Susityttö
^Ei haittaa yhtään (: Voin alkaa ottamaan sivuja jo vastaan
Re: doggeja (syntynyt) & dobbereita (syntynyt)
Lähetetty: Pe Joulu 12, 2008 3:49 pm
Kirjoittaja Susityttö
Tänään aamulla kuuden aikaan syntyi ensimmäinen pentu, hän oli pentueen ainut uros, J. Rusty Nail. Heti perään syntyi sitten kaksi narttupentua, J. Vodka Tonic & J. Angel's Kiss. Pennut ja emä voivat hyvin. Pennut ovat kaikki tosi reippaita. (:
Ennusteltiin, että pennuista kaksi olisi ollut uroksia ja itseni oli tarkoitus ottaa uros mutta vaihtuikin sitten narttupentuun.
Re: doggeja (syntynyt) & dobbereita (syntynyt)
Lähetetty: Ma Joulu 15, 2008 12:27 pm
Kirjoittaja Susityttö
Esittelen teille nyt
Vodkan [Jääkyyneleen Vodka Tonic]. Vodkan sivulta löytyy 3-polven sukutaulu. Isänisällä ja isänemällä eivät välttämättä ole tittelit oikein, googlettamalla etsin ja tulospalvelusta katselin.
U-pennut saivat pentuesivunsa kuten myös
Drinkki-pentue. (:
Kutsumanimenhän saa sitten itse päättää. Pentuesivulla oleva nimi tullaan vaihtamaan siksi, miksi pentua kutsut.