Sivu 3/6
Re: Wolfeye'ssin B-pentue VIELÄ YKSI VAPAANA
Lähetetty: La Loka 25, 2008 6:01 pm
Kirjoittaja Narya
Äääää. 8<
Mulle niin maistuis sittenki ton Cappucinon pentu että. x___x En tiiä mitä teen! Sulla on noi varaajatki täynnä hemmetti vieköön. :'D Olis pitäny varailla aiemminki. Ootko sä jo sijoitusta antanu kellekkään? Antaisitko sä mulle pennun Haltsiin jos aluks olis vähän hitaampaa kisautusta ja sit vähän enemmän. Ku oikeesti oon ihan sekoomassa, toi Capuccino on mun lemppari virtuaalipehko enkä tiiä mitä teen. :'D
Re: Wolfeye'ssin B-pentue VIELÄ YKSI VAPAANA
Lähetetty: La Loka 25, 2008 6:14 pm
Kirjoittaja Wolfie
Pehko, ihanaa että harkitset pennun ottamista, tottakai sulle lähtee pentu Haltuapolkuun ^^ joo siis ei tarvitse mitään hemo kisausta ja antaisin enemmän kuin mielelläni pennun sijoitukseen. Ilmoita jos vielä kiinnostaa. Jos Pehko haluat pennun niin voin sulle sellasen varata sano vaa sukupuoli ja nimi niin sulle lähtee ;)
Re: Wolfeye'ssin B-pentue VIELÄ YKSI VAPAANA
Lähetetty: La Loka 25, 2008 6:25 pm
Kirjoittaja Eve
Muutenkas, tuleeko pennuista jonkin sortin tri coloreja/blue merlejä? Kuvia varten kyselen 8')
Re: Wolfeye'ssin B-pentue VIELÄ YKSI VAPAANA
Lähetetty: La Loka 25, 2008 6:28 pm
Kirjoittaja Wolfie
molemmat ovat trikkejä joten kai trikkejä pennuistakin tulee, jos ei ole trikki kuvia niin blue merlekin käy ;)
Re: Wolfeye'ssin B-pentue VIELÄ YKSI VAPAANA
Lähetetty: La Loka 25, 2008 6:31 pm
Kirjoittaja Eve
oukhei, hommaan jotkut tri color-kuvatukset sitte : )
Re: Wolfeye'ssin B-pentue VIELÄ YKSI VAPAANA
Lähetetty: La Loka 25, 2008 6:37 pm
Kirjoittaja juulia
Tällä kertaa en ota sijoitukseen, toivottavasti ei haittaa.
Re: Wolfeye'ssin B-pentue VIELÄ YKSI VAPAANA
Lähetetty: La Loka 25, 2008 6:43 pm
Kirjoittaja Wolfie
Juulia, ei haittaa. Olisi kiva saada edes yksi sijoitukseen ja Pehko varmaan ottaa ;)
Re: Wolfeye'ssin B-pentue VIELÄ YKSI VAPAANA
Lähetetty: La Loka 25, 2008 6:48 pm
Kirjoittaja Narya
No laitapa mulle sit sijotus.
Millaista toi emän suku muuten on? Kiinnostaisi. Mun pitää vielä kattoa onko mulla kuvia, toi tric x tric yhdistelmä huolettaa kyl pikkasen.
Re: Wolfeye'ssin B-pentue
Lähetetty: La Loka 25, 2008 6:50 pm
Kirjoittaja Wolfie
Pehko, koko emän suku on evm. Frisky möi sen mulle aikoinaan ja kokonaan ihan keksitty, ei minkään näköistä sukua siis ja ihan ensimmäinen pentue
Re: Wolfeye'ssin B-pentue
Lähetetty: La Loka 25, 2008 6:50 pm
Kirjoittaja Narya
Selevä, rupeen hakeen josko mulla olis ykskää trikkikuva vapaana.
//
Tämmösestä uroksesta olis kivat kuvat. Kahesta tric nartustaki löytyy kyllä, mutta toinen on jo vetsku ja toinen niin nuori ja ihan teini ja karvaton, etten niitä kuvii kehtais sille laittaa. :'D Jos uroksen sijotat ni voisin mä ottaakki. Noilla kuvilla menis sit junnuissa, et kansainvälistä muotovalikkaa emme siitä saa mut katotaas kelpaaks noi kuvat sulle ylipäätään ja ylipäätään mkn uros sijotukseen. :')
Re: Wolfeye'ssin B-pentue
Lähetetty: La Loka 25, 2008 7:07 pm
Kirjoittaja Wolfie
voin antaa sulle urosken sijoitukseen vaikka yleensä annankin nartun, noi kuvat näyttää hyviltä. Nimeä kysyn vielä
Re: Wolfeye'ssin B-pentue
Lähetetty: La Loka 25, 2008 8:00 pm
Kirjoittaja Eve
Koira tulee siis
Team Kepinpurijoihin. Sivut vielä vähän tönköt ja keskeneräiset, älä ihmettele.
Re: Wolfeye'ssin B-pentue
Lähetetty: Su Loka 26, 2008 10:24 am
Kirjoittaja Narya
Tyksin erikoisista nimistä, laitapa mulle vaikka toi Wolfeye's Boring Day. (: Ja nää synty sit 11.11.?
Kutsumanimeä en ole vielä päättänyt, pitäs varmaan alkaa aivosoluja vaivaamaan silläkin, tää on aina mulle yksi suuri ongelma. :'D
Re: Wolfeye'ssin B-pentue
Lähetetty: Su Loka 26, 2008 2:04 pm
Kirjoittaja Wolfie
Pehko, selvä sulle se sitten
Re: Wolfeye'ssin B-pentue
Lähetetty: Su Loka 26, 2008 2:41 pm
Kirjoittaja Eve
Perskeles, en löydä kuvia mistään. Tai löysin oikein namit, mut se kennel ei anna virtuaalikoirille käyttöön 8'pp. Täytyy varmaan ettiä ulkomaisilta kenneleiltä niitä kuvia sitte.