Sivu 3/4
Re: Kiipelissän samojedinaperoita talveksi! SYNTYMÄAIKA, SIVUJA?
Lähetetty: Ke Joulu 10, 2008 3:41 pm
Kirjoittaja Spiegel
Koitan väsätä sivuset piakkoin. Sinisielun tosin uudistuu ja vaihtaa nimensä, teen sammarivaavan sivut suoraan uuteen osoitteeseen. ;)
Re: Kiipelissän samojedinaperoita talveksi! SYNTYMÄAIKA, SIVUJA?
Lähetetty: Ke Joulu 10, 2008 8:25 pm
Kirjoittaja noel
Carlyon, rekisteröinkin Pipan saman tien :).
Spiegel, täällä odotellen! Vielähän ei ole kauhea kiire.
Re: Kiipelissän samojedinaperoita talveksi! SYNTYMÄAIKA, SIVUJA?
Lähetetty: To Joulu 11, 2008 3:58 pm
Kirjoittaja Spiegel
Täälläpä sijaitsevat sivut. :)
Viitsisitkö rekisteröidä Kajonkin, vai rekkaanko itse?
Re: Kiipelissän samojedinaperoita talveksi! SYNTYMÄAIKA, SIVUJA?
Lähetetty: To Joulu 11, 2008 4:45 pm
Kirjoittaja noel
Spiegel, hyvät sivut ovat! :). Kuvia ei vielä tarvitsekaan olla, joten se nyt ei vielä haittaa. Juu, ja toki voin rekisteröidä myös Kajon, en pystynyt eilen netin sekoamisen takia tekemään mitään.
Kertokaas muuten sähköpostejanne, jotta pystyn laittamaan sen rekisteröintilomakkeeseen!
Re: Kiipelissän samojedinaperoita talveksi! SYNTYMÄAIKA, SIVUJA?
Lähetetty: To Joulu 11, 2008 4:55 pm
Kirjoittaja Carlyon
Voit laittaa Pipan rekisteröintilomakkeeseen valkoturkki[at]hotmail.com.
Re: Kiipelissän samojedinaperoita talveksi! SYNTYMÄAIKA, SIVUJA?
Lähetetty: La Joulu 13, 2008 4:49 pm
Kirjoittaja Spiegel
Jeps, yritän kuitenkin hommailla kuvat jollain ihmeellisellä kikalla lähiaikoina. Säpo-osoitteeni on spiegel-95[at]hotmail.com.
// Mitäs tykkäisit
tästä kuvasta? Oletan kuvan koiran olevan nuori narttu.
Re: Kiipelissän samojedinaperoita talveksi! SYNTYMÄAIKA, SIVUJA?
Lähetetty: La Joulu 13, 2008 6:20 pm
Kirjoittaja noel
Juu, mutta olisi kyllä mukavaa jos voisit saada aivan jostakin kennelistä tai näyttelystä koiralle kuvat :).
Re: Kiipelissän samojedinaperoita talveksi! SYNTYMÄAIKA, SIVUJA?
Lähetetty: La Joulu 13, 2008 6:27 pm
Kirjoittaja Spiegel
Tiedän, osui tuommoinen vain silmään.
Näyttelystä en itse saa ainakaan kuvattua, mutta kokeilen vielä saada joltakulta kuvia sammarista. :|
Re: Kiipelissän samojedinaperoita talveksi! SYNTYMÄAIKA, SIVUJA?
Lähetetty: La Joulu 13, 2008 6:28 pm
Kirjoittaja noel
Kyllähän siis nuokin kelpaavat! :). Olisi vain mukava jos sellaisiin olisi mahdollisuus!
Re: Kiipelissän samojedinaperoita talveksi! SYNTYMÄAIKA, SIVUJA?
Lähetetty: Su Joulu 14, 2008 3:30 pm
Kirjoittaja Spiegel
Kiva. :) Katson kuitenkin, jos joku saisi minulle huomenna Voittajasta kuvattua - jos ei saa, laitan tuon tai piirrän itse.
//
Tuo tulee hälle kuvaksi - parempaa kuvaa tuskin saamme. Koira on FIN MVA Tähtituulen Baba Razzi. :)
Re: Kiipelissän samojedinaperoita talveksi! SYNTYMÄAIKA, SIVUJA?
Lähetetty: Su Joulu 14, 2008 4:01 pm
Kirjoittaja noel
Pistä vain sellainen kuva joka on omasta mielestäsi hyvä (:
Mykha, onko vielä tietoa minne osoitteeseen pentu olisi tulossa?
Re: Kiipelissän samojedinaperoita talveksi! SYNTYMÄAIKA, SIVUJA?
Lähetetty: Ma Joulu 15, 2008 4:05 pm
Kirjoittaja Carlyon
Tänään siis syntyivät? Saako kisaamisen aloittaa jo huomenna?
Re: Kiipelissän samojedinaperoita talveksi! SYNTYMÄAIKA, SIVUJA?
Lähetetty: Ma Joulu 15, 2008 8:22 pm
Kirjoittaja noel
Juuri näin ;). Huomenna kisautuskentät ovat kaikille pennuille aivan auki! Koirien sivut saa laittaa tänään kennelin sivuille julkisiksi.
Re: Kiipelissän samojedinaperoita talveksi! MYKHA, SIVUJA!
Lähetetty: Ke Joulu 17, 2008 11:00 pm
Kirjoittaja noel
Nosto. Odotellaan vielä Mykhan ilmoitusta! On ainakin nähnyt lähettämäni yksityisviestin joten täällä käynyt on...
Re: Kiipelissän samojedinaperoita talveksi! MYKHA, SIVUJA!
Lähetetty: La Joulu 20, 2008 1:31 pm
Kirjoittaja noel
Nosto. Mykha, nyt äkkiä!
edit/ Sovin nyt näin, että jos Mykha ei tule tässä viikon sisään ilmoittamaan itsestään, pentu lähtee eräälle toiselle halukkaalle.