Sivu 3/3

Re: Malinoispentuja, syksy 2008

Lähetetty: Ti Loka 21, 2008 6:03 pm
Kirjoittaja hayano
vitsi miä ootan et saan ton pikku neidon kisaamaan :D Sain sille kuvatkii nyt vihdoin laitettua :)

Re: Malinoispentuja, syksy 2008

Lähetetty: Ti Loka 21, 2008 8:49 pm
Kirjoittaja Kuunsirppi
Kojootti esittäytyy.

Re: Malinoispentuja, syksy 2008

Lähetetty: Ke Loka 22, 2008 11:42 am
Kirjoittaja Risto
Kiva uros valta... (:

Minä teen tänään illalla sivut.

Re: Malinoispentuja, syksy 2008

Lähetetty: La Loka 25, 2008 11:46 am
Kirjoittaja Kettu
Zingo oli vuorokauden etuajassa, ja pennut putkahtivatkin maailmaan jo tänä aamuna! Ähinä ja puhina alkoi kuulua pentulaatikosta kuuden aikoihin aamulla, ja viimeinen pentu (Hox) oli ulkona hieman yhdeksän jälkeen. Syntymäjärjestys oli seuraava: 1. Fia 2. Kojootti 3. Faas 4. wenyan pentu 5. Sky ja 6. Hox.

Re: Malinoispentuja, syksy 2008

Lähetetty: Su Loka 26, 2008 10:01 am
Kirjoittaja hayano
Upeeta :D Mun pikkune tommone maantienkojoootti, ekana joka paikassa ;D

Re: Malinoispentuja, syksy 2008

Lähetetty: Su Loka 26, 2008 10:24 am
Kirjoittaja Kuunsirppi
Haha, sama täällä . Isän hännässä on niin kiva roikkua aina välillä ja toyvillakoirat ne vasta kummallisia otuksia onkin :D

Re: Malinoispentuja, syksy 2008

Lähetetty: Su Loka 26, 2008 11:24 am
Kirjoittaja Kettu
Ilmoitelkaahan penskanne (tai ainakin ne, joilla on jo kuvat) esimerkiksi tänne kisaamaan, ties vaikka saataisiin koko pentue mukaan :)

Wenyalta enää odotan sivuja, ilmoitathan ne minulle viimeistään 6.11. mennessä.

Re: Malinoispentuja, syksy 2008

Lähetetty: Su Loka 26, 2008 12:10 pm
Kirjoittaja hayano
Mä lähetin joku puoltuntia sitte tonne mun pupsin mukaa :D vähän jännittää että mitä tuomarit tykkää :D

Re: Malinoispentuja, syksy 2008

Lähetetty: Su Loka 26, 2008 12:49 pm
Kirjoittaja hayano
Siirsin Fian nyt WhiteLight'siin uusi osoite on http://www.freewebs.com/wlights/fia.htm

Re: Malinoispentuja, syksy 2008

Lähetetty: Su Loka 26, 2008 1:15 pm
Kirjoittaja Kuunsirppi
Mä yritän muistaa ilmoittautua mukaan ^^

Re: Malinoispentuja, syksy 2008

Lähetetty: Su Loka 26, 2008 10:34 pm
Kirjoittaja hayano
Lähetelkääs koiria tänne Eli Belgeille ja holskuille kisa putki, olis upeeta jos saatais kaikki nää pupsit samaan kisaan mukaan :)

Re: Malinoispentuja, syksy 2008

Lähetetty: Pe Loka 31, 2008 12:04 am
Kirjoittaja Risto
http://www.freewebs.com/vjauniklis/rulf.htm Rulf esiintyy. (= Sori, että kesti sivujen tekeminen.

Nyt alan ilmoittelemaan Rulfia kisoihin. <: