Sivu 3/4
Re: Hukkaharjan saksanpaimenia
Lähetetty: La Marras 29, 2008 8:32 pm
Kirjoittaja Lilla
Onkos sulle Anna tulossa lähiaikoina toinenkin pentue?
Olisin nimittäin aivan hirmuisesti kiinnostunut sakemanninaperosta! Olen niin kovasti ihastunut kyseiseen rotuun, ei voi olla hurmaavampaa sakemannia kuin tuo naapurin Kikka. :)
Eli jos sulle on tulossa vielä toinenkin pentue joskus maailmassa, toivoisin kovasti että mullekin ainakin ilmoittelisit. Joko sähköpostiin (
lilla@POISTAlumottu.net) tai sitten turrilaan yksärillä.
Re: Hukkaharjan saksanpaimenia
Lähetetty: La Marras 29, 2008 9:25 pm
Kirjoittaja Anna_
Kuten tuossa vähän aiemmin mainitsinkin, seuraava pentue odotettavissa Hukkaharjaan ensi keväänä. Missä vaiheessa kevättä, aika näyttää. Nartun olen jo valinnut, mutta uroksesta en ole vielä ihan varma. Pentueesta tulee topic Turrilaan noin 2kk ennen syntymää, niin kuin tästäkin pentueesta. Silloin julkistan vanhemmat.
Voin toki nakata yksärillä ajan ollessa käsillä, mutta tosiaan, topic on kanssa tulossa^^
Re: Hukkaharjan saksanpaimenia
Lähetetty: Ma Joulu 08, 2008 4:30 pm
Kirjoittaja Ciel
Mä muuten löysin sitten kuvat neidolle <:
Re: Hukkaharjan saksanpaimenia
Lähetetty: Ke Joulu 10, 2008 5:13 pm
Kirjoittaja Anna_
Hienoa!^^
Helvi astutettiin viime perjantaina onnistuneesti, ja pennut tosiaan syntyvät 19.päivä. Kirjaimeksi on vahvistunut I (i), ja koetan saada nimivaihtoehdot vielä tällä viikolla julkistettua. Tulevat tuohon ekaan viestiin, pitäkääs sitä siis silmällä. Ja edelleen, jos jollakin on oma, I:llä alkava, suomenkielinen nimi mielessä niin ehdottamaan vaan.
Re: Hukkaharjan saksanpaimenia
Lähetetty: Ke Joulu 10, 2008 10:04 pm
Kirjoittaja Twiggy
Mua hävettää kysellä taas, mutta ootko katellut vielä niitä kuvia? 8D Innolla ootan kyllä nimiä.
Re: Hukkaharjan saksanpaimenia
Lähetetty: To Joulu 11, 2008 5:29 pm
Kirjoittaja Anna_
Aaa, sori Jerry kauheasti, mun on pitänyt lähettää ne vaihtoehdot sulle. Laitan PM:llä tulemaan nyt.
Ekassa viestissä nyt nimet, sieltä valkkaamaan^^
Re: Hukkaharjan saksanpaimenia, NIMET!
Lähetetty: To Joulu 11, 2008 6:42 pm
Kirjoittaja Twiggy
Ikiliikkuja ois kiva :)
Re: Hukkaharjan saksanpaimenia, NIMET!
Lähetetty: To Joulu 11, 2008 6:58 pm
Kirjoittaja Anna_
Ok, se sulle. Ciel'iltä vielä nimi ja sitten tää alkaa olla pentujen syntymää vaille valmis :D
Re: Hukkaharjan saksanpaimenia, NIMET!
Lähetetty: To Joulu 11, 2008 8:26 pm
Kirjoittaja Twiggy
Hukkaharjan Ikiliikkuja, eli
Besla esittäytyy ;)
Re: Hukkaharjan saksanpaimenia, NIMET!
Lähetetty: To Joulu 11, 2008 9:50 pm
Kirjoittaja Anna_
Hienoa, kiitoksia Jerry. Oikein kivat sivut ja kaunis neiti :D
Re: Hukkaharjan saksanpaimenia, NIMET!
Lähetetty: Pe Joulu 12, 2008 11:57 am
Kirjoittaja Ciel
Hukkaharjan Illuusio jos sopii? Sivuja teen tässä kohtapuoliin heti.
Re: Hukkaharjan saksanpaimenia, NIMET!
Lähetetty: Pe Joulu 12, 2008 2:55 pm
Kirjoittaja Anna_
Ok^^ Kaikilta siis nimet tulleet :D
Re: Hukkaharjan saksanpaimenia, NIMET!
Lähetetty: La Joulu 13, 2008 9:39 pm
Kirjoittaja donga
http://www.irvikuva.net/virt/mila.htm
Mun ihanainen Milaseni - ahh oon niin rakastunut tohon piipertäjään! &.&
Re: Hukkaharjan saksanpaimenia, NIMET!
Lähetetty: Su Joulu 14, 2008 9:04 pm
Kirjoittaja Anna_
Kiitosta myös dongalle, oikein nätti tämäkin tyttö :D
Re: Hukkaharjan saksanpaimenia, NIMET!
Lähetetty: Pe Joulu 19, 2008 3:32 pm
Kirjoittaja Anna_
Tänä aamuna näki Hukkaharjan yhdeksäs pentue (kahdeksas saksanpaimenkoira sellainen) päivänvalon noin klo 10 aikoihin. Synnytys sujui Helviltä mallikkaasti, ja maailmaan putkahti yksi uros sekä kolme narttua. Kaikki pennut saivat kodin jo ennen syntymäänsä.
Kunhan saan vielä Nathilta ja Cieliltä koirien sivut niin lähetän vFCI:hin rekkarinumeroanomuksen. Huomatkaa, että en välttämättä erikseen teille ilmoita numeroista, vaan ne ilmestyvät Hukkiksen kasvatit -sivulle. Sieltä voi siis käydä ajallaan oman koiransa numeron tarkastamassa.