Sivu 3/11

Re: Kiinnostuneita shelteistä? Koheltajien toinen pentue! nimet

Lähetetty: Ke Marras 19, 2008 8:36 pm
Kirjoittaja Maissi
Huanoja uutisia. Nellin kuvat pitäävaihtaa, koska samat kuvat oli myös toisella sheltillä.
Varmaankin ota Apple Acresta nekin, mutta kovin hienoja soopelia narttuja ei sielä
enää ole käyttämättömänä...
Paimennukseen ollan ilmoitettu useamman kerrn mutta tuloksia ei ole vielä tullut.

Re: Kiinnostuneita shelteistä? Koheltajien toinen pentue! nimet

Lähetetty: To Marras 20, 2008 2:28 pm
Kirjoittaja Ellu
oivoi. pääasia kuitenkin että sillä on kuvat.

asiasta villasukkaan niin mites pennunottajien kuvapuoli?

Re: Kiinnostuneita shelteistä? Koheltajien toinen pentue! nimet

Lähetetty: To Marras 20, 2008 3:55 pm
Kirjoittaja Viuki
Voisiko Ta Skeden I Vacker Hand muokata Vacker Handiksi? Sen voisin vaihtaa. Toi Winterapple jne.-teema kuulostaa musta paljon paremmalta.
Kuvat löytyy, en kyllä ole vielä varma, mutta kallistuisin ehkä enemmän uroksen puolella, mutta en sano vielä mitään.

Re: Kiinnostuneita shelteistä? Koheltajien toinen pentue! nimet

Lähetetty: To Marras 20, 2008 5:46 pm
Kirjoittaja Hasse
Kuvat löytyvät, soopeliuroksesta :D Tahtoo nähdä? ;)

Re: Kiinnostuneita shelteistä? Koheltajien toinen pentue! nimet

Lähetetty: Pe Marras 21, 2008 2:59 pm
Kirjoittaja Ellu
^^Voin vaihtaa. ;)

^juu haluan nähdä!

Re: Kiinnostuneita shelteistä? Koheltajien toinen pentue! nimet

Lähetetty: Su Marras 23, 2008 8:38 pm
Kirjoittaja Hasse
Tämmönen kuva urokselle tulisi :D

Re: Kiinnostuneita shelteistä? Koheltajien toinen pentue! nimet

Lähetetty: Su Marras 23, 2008 8:48 pm
Kirjoittaja Erika---
Mulle sitten jäi näköjään kevätbanaani kun en ollut ajoissa :D

Re: Kiinnostuneita shelteistä? Koheltajien toinen pentue! nimet

Lähetetty: Ma Marras 24, 2008 3:02 pm
Kirjoittaja Ellu
^Voithan sie ite kehitellä jonkun samoja saa käyttää kunhan jotenkin eroaa. Hassen kuva on ihana <3_<3

Re: Kiinnostuneita shelteistä? Koheltajien toinen pentue! nimet

Lähetetty: Ma Marras 24, 2008 6:08 pm
Kirjoittaja Erika---
En oikein osaa kehitellä nimiä... D:

Re: Kiinnostuneita shelteistä? Koheltajien toinen pentue! nimet

Lähetetty: Ma Marras 24, 2008 8:04 pm
Kirjoittaja Ellu
nosiis kai sä jtn marjoi/hedelmii tiiät enkuks noitten lisäksi? ni lisäät jonku vuodenajan perää vaa..

Re: Kiinnostuneita shelteistä? Koheltajien toinen pentue! nimet

Lähetetty: Ma Marras 24, 2008 10:41 pm
Kirjoittaja Erika---
No eh... Summermelon
/Äh, mä otan tuon Springbananan sitten.

Re: Kiinnostuneita shelteistä? Koheltajien toinen pentue! nimet

Lähetetty: Ti Marras 25, 2008 4:03 pm
Kirjoittaja Ellu
Ookei. :D toi meloni oli kyl must aikas hyvä. ;)

Re: Koheltajien toinen pentue! nimet eimi.v!!!

Lähetetty: Ti Joulu 09, 2008 4:20 pm
Kirjoittaja Ellu
Eimiä edelleen odotellaan. Onkos muilla kuvia kuin Hassella? (nosto samalla) jos eimi ei ilmesty menee pentu jollekkin toiselle jos kiinnostuneita on.

Re: Koheltajien toinen pentue! nimet eimi.v!!!

Lähetetty: Ti Joulu 09, 2008 4:59 pm
Kirjoittaja Viuki
Mulla on paljon kuvavaihtoehtoja :)

Re: Koheltajien toinen pentue! nimet eimi.v!!!

Lähetetty: Ti Joulu 09, 2008 5:04 pm
Kirjoittaja Ellu
^laitatko näytille mitä oot ensisijasesti aatellu?