Virtuaalinen Iso-Britannian Voittaja 2012

Ilmoita järjestämistäsi virtuaalimaailmaan sijoittuvista kilpailuista täällä.
Spunky
Kanada
Viesti:

Re: Virtuaalinen Iso-Britannian Voittaja 2012

Viesti Kirjoittaja Spunky »

Onko sulla joku ongelma? Turhaan vikise siellä. Mulla on noita virtuaalikoiria niin monta ja eri ryhmistä etten jokaista nyt ole erikseen katsonut onko ilmoitus tullut perille vai ei. Mulle on aivan helvetin sama loppujen lopuksi laitatko mun koiria jälkikäteen vai et (kunhan vain kysyin mahdollisuutta), mutta voisit ehkä vähän asiallisemmin itseäsi kyllä ilmaista täällä etkä heti hyökkäilisi toisten päälle. Ei millään pahalla.
  • Diamond and the promises and a million dollar bills
    All the lives we're wasting in the Hollywood Hills
    • Vuoden 2011 tulokas
Mona
Kriisissä
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Mona »

Spunky kirjoitti:Onko sulla joku ongelma? Turhaan vikise siellä.
Pakko nyt kysyä, että onko sulla jokin ongelma? Indy on minusta ollut todella ystävällinen, kun on lisännyt koirasi VIP:n jälkeen. Itse en olisi sitä tehnyt. Ei ole järjestäjän vika, jos sähköposti ei tule perille, eikä tällä ole mitään velvollisuutta lisätä koiria ilmoittamansa päivän jälkeen. Ihan hyvin loput 3000 Turria voisivat tulla ilmoittamaan tänne, että heidän koiransa eivät ole listoilla, vaikka he "varmasti ovat ne ilmoittaneet" . En väitä, ettetkö olisi koiriasi ilmoittanut eikä vika olisi sähköpostissa. Sanon vain, että jotkut voisivat käyttää sitä myös tekosyynä.

En aikonut puuttua asiaan ensin, koska se ei minua koske pätkääkään. Mielestäni on kuitenkin pöyristyttävää miten törkeästi käyttäydyt Hanna-81:ä kohtaan, joka on AUTTANUT tapahtuman järjestäjää lisäämään tuloksia hyvää hyvyyttään. Hänellä ei ole mitään velvollisuutta tehdä sitä, eikä varsinkaan lisätä jälkikäteen koiraasi, jonka ilmoittautuminen ei ole tullut perille määrättyyn päivään mennessä. Sillä, onko vika lähettäjässä, vastaanottajassa vai maailmankaikkeudessa, ei ole mitään väliä. LISÄKSI, kuten Hanna jo sanoi, vGBRW-12 ei ole hänen näyttelynsä, joten ei ole hänen paikkansa lisätä osallistujiin ylimääräisiä koiria. Hänellä ei ole siihen mitään oikeutta. Indy tehköön sen, jos katsoo sopivaksi.

Olisiko anteeksipyynnön paikka? Ihme käytöstä...

// Itselläni ei olisi edes pokkaa vaatia järjestäjää lisäämään yhtään hurttaa VIP:n jälkeen, vaikka olisin satavarma että ne ilmoitin, jos järjestäjä ei ole ilmoittautumisia saanut.
Spunky kirjoitti: Mulla on noita virtuaalikoiria niin monta ja eri ryhmistä etten jokaista nyt ole erikseen katsonut onko ilmoitus tullut perille vai ei.
Ehkäpä kannattaisi.
SUSILAPSI.NET
Living on Elm Street.
Kingdom of Devonia.
Spunky
Kanada
Viesti:

Pyyntöni oli kuitenkin ihan kohtelias ja asiallinen.

En ole Indyä tässä millään tavalla mollannutkaan (en kyllä Hannaakaan, pyysin vain onko koirani mahdollista lisätä), erittäin hienosti todella hoitanut kisana. Minusta vain Hanna-81 on aikaisemminkin harrastanut tuollaista puoliksi hyökkäävää asennetta ja asiat voisi varmaan ilmaista korrektimmin. Minusta tuohon töksäyttelyyn ei ole mitään oikeutta, siitäkin huolimatta, vaikka on autellut paljon järjestelyissä.

Esim. (kysymykset-topassa)
Hanna-81 kirjoitti: Eli tosiaan käyttäkää sitä samaa nimimerkkiä tai sitten pitäkää turpanne kiinni. Mä oon puhunut nyt
Tässäkään tilanteessa kukaan ei ollut sanonut Hannalle yhtään pahaa sanaa.
Hanna-81 kirjoitti:Muoks. Ja mä nyt vaan suuresti ihmettelen, että miten sä vähän väliä "huomaat", että sun koiria puuttuu osallistujista. Luulisi, että olisit nähnyt jo kerrata.
Tämäkin oli oikein ystävällistä.

Ja en ole ainoa, joka on koskaan pyytänyt jälkikäteen lisäämään koiria, kun ei ole mailit tullutkaan perille. Musta taas siinä ei ole mitään ihmeellista, jos tyyliin rotua ei ole edes tuomaroitu vielä. Tietysti on järjestäjän itse päätettävissä lisääkö vai eikö, mutta yleensä on mielestäni lisäilty. Siksi en edes pitänyt sitä mitenkään outona tai häpeällisenä juttuna. Että kyllä tuota sun "pokkaa" tuntuu ihan muiltakin löytyvän.

/ Niin ja kiitos kysymästä, mutta ei minulla ole ikävä kyllä ongelmia.
    • Vuoden 2011 tulokas
Janina
Höpsö veitikka

Viesti Kirjoittaja Janina »

Toivottavasti tästä ei tuu kellekkään mitään hyökkäystä nyt, mutta yli sadan koiran omistajana voin sanoa että KV-näyttelyihin ilmoittaminen on yhtä tuskaa. Ensinnäkin on ihan järkyttävä urakka tarkistaa että kaikki koirat on a) lisätty b) lisätty oikeaan rotuun, luokkaan ja sukupuoleen c) koodeista ei oo lähtenyt osia lisäämisen yhteydessä (esim. " tai >). Sitten usein tulee just näitä, että jos ilmottaa jälkikäteen muutaman koiran lisää, niin ainakin Gmail laittaa ilman erillistä asetuksista näpläämistä samalla otsikolla tulleita viestejä samaan viestiketjuun, jolloin näyttelynjärjestäjältä voi jäädä joku viesti huomaamatta. Mä en siis ainakaan millään usko että Spunky yrittäis jotenkin huijata, jos Hanna-81 sitä pohti viestissään. :)

// Mona oli näköjään kirjoittanut sillä aikaa, mutta joo mulla ei ollu siis tarkotus puolustella ketään tai hyökätä ketään vastaan.
Indy
Vuohenruokaa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Indy »

Spunkyn ibizahan on tuolla rodussa jo? :o
Itse en ole tätä edes lisännyt.

Mutta koiria ei enään näyttelyyn lisää tule. VIP oli jo, siihen mennessä koirat olisi pitänyt ilmoittaa. En minä, tai kukaan muukaan voi sille mitään jos gmail tai joku muu on s-posteja syönyt.

Asia on minun puolesta loppuun käsitelty.
Kuva
Spunky
Kanada
Viesti:

Niin hei onkin! Mää katsoin vaan että "ibizanpodenco", mutta kun se olikin tuolla "lyhytkarvainen ibizanpodenco". :) Enpähän siis ainakaan huijannut osallistumisiani.

/ Öö hetkonen, mitäköhäntä viestejä oon nyt muokkaillut tai poistanut. Edellisen sivun tuossa viestissä kun on viiva, niin siinä kysyin ihan vain näyttelysivuston toimivuudesta (ulkoasu ei latautunut kunnolla). Kiitokset vaan sinnekin suuntaan.
    • Vuoden 2011 tulokas
Hanna-81
Söi navetan kaksi nautaa

Viesti Kirjoittaja Hanna-81 »

No niin sun koirasi on siellä mikä siis ongelmana ? Ja mitä sä mulle mesoot edes. Olet näköjään poistellut viestejäsi joissa aloit mesomaan ihan turhasta vaikka kirjoitin, että Indy saa päättää nämä asiat. Mutta silti pitää alkaa riehumaan. Olisit edes sen verran fiksu, etkä muokkailisi ja poistaisi viestejä, säälittävää !

Mutta kiitos tästä. Mä lupaan että en järjestä teille enää mitään toimintaa ikinä enkä taida tuomaroidakkaan mitään enää koskaan. !!
Vuoden Tuomari 2012
Saa pyytää tuomariksi kaikkiin käyttölajeihin. Mutta en vastaa massapostitusviesteihin.

Jami slk collie
Jesse cardigan (piviko)
Nappi saksanpaimenkoira
Ninni Dogo argentino
Mona
Kriisissä
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Mona »

Täällä taas rauhanenkelinä ;).
Hanna-81 kirjoitti:Mä lupaan että en järjestä teille enää mitään toimintaa ikinä enkä taida tuomaroidakkaan mitään enää koskaan. !!
Älä nyt Hanna viitsi yhden ihmisen takia yöuniasi menettää. Marttyyrin leikkiminen on haukotuttavaa. Et ole tehnyt mitään väärää (paitsi voisit lukea tämän viestini lopun ajatuksella), joten rauhoitu ja jatka tuomaroimista samaan tapaan.
Spunky kirjoitti:Minusta vain Hanna-81 on aikaisemminkin harrastanut tuollaista puoliksi hyökkäävää asennetta ja asiat voisi varmaan ilmaista korrektimmin.
Niin eli paras tapa on siis vajota samalle tasolle?
Spunky kirjoitti:Pyyntöni oli kuitenkin ihan kohtelias ja asiallinen.
Juu niin oli, ja Hannan vastaus oli myös ihan kohtelias ja asiallinen. Ennen kuin hassunhauska muokkailu alkoi puolin ja toisin.
Spunky kirjoitti:/ Öö hetkonen, mitäköhäntä viestejä oon nyt muokkaillut tai poistanut.
Lisäsit 5.3. klo 15:39 "pehmennyksen" alkuperäisen viestin (lainaamani kaksi lausetta) perään ilman muokkausmerkkiä ja poistit 4.3. klo 16:47 viestistä sen muokkauksen, jossa vastasit varsin kipakasti Hannan kommenttiin, jossa hän sanoi ettei aio koiraasi Indyn näyttelyyn lisätä.

--

Tässä voisi nyt kumpikin vähän rauhoittua ja todeta, ettei ole niin vakavaa ja seuraavalla kerralla ottaa vähän iisimmin.

Ja edelleenkään, minulla ei ole tähän asiaan mitään varsinaista kiinnostusta tai henkilökohtaista sidettä. Toivoisin vain, että Turrit jaksaisivat käyttäytyä (koskee KAIKKIA) ja vetää pari kertaa syvään henkeä, ennen kuin provosoituvat toisesta nimimerkistä. Ei ne valitukset Turrilan ilmapiiristä ihan tyhjästä tule...

Vaikka toinen (viittaamatta kehenkään tässä topicissa kirjoittaneeseen) olisikin idiootti, ei itse tarvitse olla. Vai mitä? : )

Kiitos, menen nyt pelastamaan maailmaa muualle.
SUSILAPSI.NET
Living on Elm Street.
Kingdom of Devonia.
Indy
Vuohenruokaa
Viesti:

Mona vei sanat suustani.
Jätettäisiinkö tämä topic nyt ihan tälle näyttelylle. Koira olikin näyttelyssä mukana, oli tapahtunut vain väärinkäsitys.
Kuva
Hanna-81
Söi navetan kaksi nautaa

Harmi tosiaan, kun täällä ei näy tuota, että onko joku muokannut viestiään vai ei ! Mutta joo se siitä.

Muoks. Mun ainoa ongelma on siinä, että autan ihmisiä ilman palkkaa. Eli juu on ongelmia

Chihujen ja FCI 3 tulokset lisäilen tässä just nyt.

Muoks. 7.3 kello 16.30 FCI 9 RYP tulokset lisätty.
Vuoden Tuomari 2012
Saa pyytää tuomariksi kaikkiin käyttölajeihin. Mutta en vastaa massapostitusviesteihin.

Jami slk collie
Jesse cardigan (piviko)
Nappi saksanpaimenkoira
Ninni Dogo argentino
Henji
Höpsö veitikka
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Henji »

Kymppiryhmästä unohdin tuomaroidessa yhdeltä junnulta ROP-jun & vjGBRW-12 -tulokset, mutta laitan tämän asian korjattuna whippettien tulosten mukana tänään tai huomenna.
Hanna-81
Söi navetan kaksi nautaa

australiankelpie tulokset tulleet.
Vuoden Tuomari 2012

Jami slk collie
Jesse cardigan (piviko)
Nappi saksanpaimenkoira
Ninni Dogo argentino
Kendra
Höpsö veitikka

Viesti Kirjoittaja Kendra »

Onko noi kelpietulokset varmasti ihan oikein?

Eros tuomaroi myös tässä näyttelyssä kelpiet antaen Worklesson Fifth Avenuelle ERI1 SA PN1 VSP -sijoituksen, mutta Iso-Britannian voittajassa vain ainoastaan ERI1. Tietysti tuolla on jaettu jo PN1-sija toiselle koiralle, mutta entäs toi SA. Muuten siellä on äkkivilkaisulta samanlaiset tulokset, paitsi Riacal&Dancer Niño Prodigion ja Worklesson Madison Avenuen kohdalla. Joko Ikiunen tulokset on tuomaroinut joku muu tai näissä on jotakin häikkää muuten.
  • It really doesn't matter if you're wrong or if you're right
    'Cause once you get the teeth in, nothing really fights
    Except for me, I do it like I got nothing to lose
Indy
Vuohenruokaa
Viesti:

Minun mielestä tuomari voi kyllä vaihtaa esmes PN1 sijan toiselle koiralle jos kokee sen olevan enemmän rotumääritelmän mukainen.
Mä en ole itse noita tuloksia edes lisännyt, mutta kysyn Erokselta kun ehdin.
Kuva
Kendra
Höpsö veitikka

Viesti Kirjoittaja Kendra »

Ei kun tuolta koiralta puuttuu SA ja noilla toisilla koirilla tais olla, että toisessa näyttelyssä ERI toisessa EH.
  • It really doesn't matter if you're wrong or if you're right
    'Cause once you get the teeth in, nothing really fights
    Except for me, I do it like I got nothing to lose
Vastaa Viestiin