Lowryderiläiset - PanxJava-pentuesuunnitelma! (10.01)

Ilmoita kennelissäsi syntyneestä pentueesta täällä.
Vastaa Viestiin
seita
Toistolla tehoa

Re: Lowryderin pentuloiset

Viesti Kirjoittaja seita »

oho, joo mullekin ehdottomasti tästä pentu! :mrgreen: editoin tähän kohta nimeä ja sukupuolta.
please be careful with me
glass bones held together
by paper tissue skin

((RUMOER))

pientä epäaktiivisuutta virtuaalikoirien puolella johtuen duunikiireistä ja muista henk.koht. sotkuista elämässä
horros
Toistolla tehoa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja horros »

Tundran emo on Fly ja isä Ben, evm molemmat ilman mitään titteleitä.

Jos työ muuten haluatte, niin voin rekata pennut vFCI:hin ja paimenrekisteriin.

Sivuston pitäisi alkaa huomenna toimimaan! Huraa :D Se oli alla, kun oli luokiteltu uhaksi. Tämä siksi, kun samaa sivutilaa käytettiin Suomesta ja Ruotsista käsin. Jaksaa vieläkin huvittaa sivutilantarjoajan ylireagointi.
Vuoden 2012 kennelinperustaja
seita
Toistolla tehoa

no joo mulle tuli hirveä ongelma tän nimen kanssa kun en osaa millään päättää (miljoonatsiljoona kivaa shottiaiheista nimeä)! sukupuoleksi voisi tulla narttu ja nimeksi Lowryder Rouge Foxfire Blitz.

edit/
tälläiset kuvat olis alustavasti suunnitelmissa, en oo kyllä tsekannut kaikkia mun kuvalupia vielä.
by paper tissue skin

((RUMOER))

pientä epäaktiivisuutta virtuaalikoirien puolella johtuen duunikiireistä ja muista henk.koht. sotkuista elämässä
horros
Toistolla tehoa
Viesti:

Joy on nätti (tosi btw, olin ottamassa sen puolisiskosta pentua, mutten sitten ottanutkaan :D), kelpuutan kuvat jos luvat saat! Nimikin on kiva, mitä sitä suotta vaihtamaan ;)
Cookiemonster
Kanada

Viesti Kirjoittaja Cookiemonster »

Miullakin on ollu tässä aavistuksen tylsää ja oon kehitelly alustavasti noi sivut jo valmiiksi. Yhdestä paikkaa kyllä on kivat red tri -koiran kuvat tiedossa. Mutta ainakaan vielä ei ole sieltä mitään vastattu säpöllä, että saisikos niitä kuvia käyttää. (:
Lowryder Rouge Vollereaux Brut

Edit. Nyt löytyy Noomineidiltäkin kuvat!
Guthrun | Gloomkiller | Narvik | Stepmaker's

Vuoden spesiaalitapaus & linssilude 2015
~ Tutummin Crissu
Catalya
Alkupalat

Viesti Kirjoittaja Catalya »

Täältäkin yks ilmottautuu tehneensä sivut jo, yli-innokas kun olen ja löysin tosi kivat kuvatkin! Kuvaluvat siis ok, niiden puolesta ei ongelmaa. =)
Lowryder Bleu Yvon Mau Saint-Emilion

Päivittelen ton sukutaulun vielä paremmin, kun kirjaudun.
NO ONE'S BORDER COLLIES.
seita
Toistolla tehoa

siis juu mulla on jo vuosia ollut luvat tuonne. :)

multa tulee kanssa tässä illan aikana sivuja esille.

edit/
Zelda
by paper tissue skin

((RUMOER))

horros
Toistolla tehoa
Viesti:

Alkaiskos lopuillakin sivut hiljalleen valmistumaan? Meillä kun sivut alkoivat toimia, niin pupelot voivat syntyä mitä pikimiten. Haluan kuitenkin ensin kaikilta sivut valmiiksi ennen sitä.
Räksä
Lepakkojen yöhyökkäys

Viesti Kirjoittaja Räksä »

Kuikelo sanoo hei.
magic, madness, heaven, sins
Zema
Söi navetan kaksi nautaa

Viesti Kirjoittaja Zema »

Sivuissa saattaa kestää hetki, yritän kuitenkin jo tänään ehtiä ne tekemään!
lentoasi seuraan
ehkä käännyt takaisin
Reetta
Kanada

Viesti Kirjoittaja Reetta »

Annoin nää sulle muistaakseni jo yvllä aikasemmin, mutta tässä nyt uudestaan meijän pojan sivut.
horros
Toistolla tehoa
Viesti:

Reetta; ai niinpä annoitkin..! Eihän minun muisti sinne asti riittänyt.

No, Zema väkertelee sivut kun ehtii, pennut voivat plupsahtaa maailmaan vaikkapa nyt. Eli 13.08.2012. syntyi Lowryderin ensimmäinen pentue, "Mitään en oo ottanut". Emona Na Vaya Mio Reo, isänä Davinheim Plan B. Kuusi pentua, kolme urosta ja kolme narttua. Kasvattaja toivoo onnea ja menestystä kaikille!
horros
Toistolla tehoa
Viesti:

Uusi pentuesuunnitelma julkaistu! Monitaitureita taas jaossa kansalle.
Wolfie
Höpsö veitikka

Viesti Kirjoittaja Wolfie »

Joo tosiaan et oon palailemassa tauolta, oon ollut vuodesta 2008 asti virt. koirissa mukana alussa collieilla ja aika pian tuli sit bortsut mukaan, myöhemmin vielä iso kasa muita. Mulla on Filth in the Beauty niminen bordercollieita kasvattava kenneli jonne mielelläni ottaisin yhden Lowryderin lapsosen. Mulla on tällä hetkellä 4 koiraa siellä, joista todennäköisesti Colin on kohta siirtymässä sateenkaarisillalle, olisi siis hyvin tilaa neljännelle bortsulle! Noilla en oo pahemmin kisaillut, koska tosiaan taukoilin aika rajusti 2011 ja kaksi noista on tuonteja, joten kumpikaan ei ole prioriteetti mun kisauslistalla, etenkin kun yksi noista koirista on hieman huumorilla tuolla mukana.

Mulla olis kisanäyttönä esim mun jo eläkkeelle jäänyt lempikoirani Max ja Falkner. Tulisin kisaamaan ainakin agissa, tokossa, pk:ssa ja paimennuksessa. En tiedä jaksanko enää vahdata hupilajien kalentereita, mutta niin. Näyttelyissä käydään varmaan hakemassa se H mikäli edes se saadaan. Mulla olis kaks aika kivaa vaihtoehtoja mutta voi olla että päädyn tämän kuviin ellen nyt noita mun lupapaikkoja selaamalla löydä muita.
      • My puppets.
        Ilman käsii

Vuoden 2009 aktiivisin kävijä, nousukas, addikti, eniten aikaansaanut
Vuoden 2010 aktiivisin kävijä, addikti, eniten aikaansaanut
Vuoden 2011 fanittaja, päätirtinaurattaja
Vuoden 2012 lempinimien kerääjä, vitsien kertoja, aktiivisin kävijä, addikti, persoona
Vuoden 2014 pisimmät viestit, linssilude
Vuoden 2015 tyylilyyli
Vuoden 2016 tyylilyyli, linssilude, eniten aikaansaanut, avatar
Vuoden 2017 Bull Mentula, linssilude
Sparkle
Lassien tassuhiki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Sparkle »

Lähtisköhän meille Kemroesiin yks uros? Me kisaillaan aktiivisesti lähinnä käyttölajeihin painottaen, suurimassa osin paimennuksessa, tokossa, palveluksessa (PAJÄ/PAHA/PAVI), agilityssä ja yleensä myös koiratanssissa. Meihin kuitenkin saattaa törmäillä myös muissa lajeissa.
Mulla on tällä hetkellä Kemroesissa varsinainen evm-sukuisten koirien valtakausi meneillään, mutta meillä kuitenkin aina toisista kenneleistä tulleet pennut menevät noiden evm-koirien edelle kisautuksessa ihan periaatesyistä. Katonkin noita evm-sukuisia koiriani yleensä aina sillä silmällä, että ne ovat niiden muiden, virtuaalimaailman koirien varjossa, ja kisautan muiden kasvatteja huomattavasti aktiivisemmin mitä noita evm-sukuisia.

Kisanäyttöä voit katsoa vaikka Hurrilta tai Bolta. :) Tulevaisuudessa pennulle saatetaan teettää max. 3 pupelon pentue.
Tästä tekstistä tuli tosi tönkköä, mutta jotenkin nyt ei tuo arvoisa kirjoituspää toimi.

Jos tämmönen nyt Kemroesiin sitten pamahtaa, niin nimeksi todennäköisesti tulisi Lowryder Noir Bolívar.
Vastaa Viestiin