Re: Haltiapolun B -huskyt (talvi 08-09) ZEPHYR! Pentu vapaana!
Lähetetty: Ma Marras 10, 2008 6:58 pm
yhyyyy. Mulla on jostain syystä ihan hirvee pentukuume. Ja tiedän erinomaisesti että kasvatan pelkkiä collieita, vaikka mulla onkin ollut dobberi ja Kiipelin sammari pentu aika pitkään. Funtsin tässä vaan että pitäisiköhän mun kokeilla Huskypupsin ottamista? FCI5 on kanssa aika lähellä mun sydäntä ^^
NOh asiaan, pentu menisi (jos annat ja jos otan) Wolfeye's nimiseen kenneliin. Ömh mitäs tässä kertoisi kun tiedät musta jo kaiken >8D. Kisaisin ahkerasti sen kanssa eri lajeissa, näyttelyissä jos sattuisin hankkimaan jostain hyvät huskykuvat, flyballissa, koiratanssissa, agilityssä, mahdollisesti maastossa. En ole ihan varma vaikka sipru ei ole pk-rotuinen koira niin sen kai saa silti osallistuttaa PAKKiin tms ja paimennukseen? Kisailisin kaikissa mahdollisissa lajeissa missä mulla ei mene heti täyteen. Ainakin flyball PESO, agility ja koiratanssi tulee olemaan aika vahvoilla linjoilla. Ja aina kun satun löytämään näyttelyn niin osallistutan senkin luonnollisesti sinne.
Jos saisin niin tämä nimi iski silmään Boheemi Tyyli ja uroksen ottaisin. Voin ottaa sijoitukseen sillä itselläni ei ole aikomustakaan tettää sillä pentueita Wolfeye'ssin nimiin :D Tosin jos haluaisit mielummin antaa nartun sijoitukseen niin sekin käy yhtä hyvin.
sitten vähän kisa näyttöä Comie's davendelille olen melkeinpä kaikki sen tulokset hankkunut Wolfeye's Sagur tälle olen kaikki tulokset hankkinut itse, huomaa että vain tärkeät tulokset lisätään ja vielä vaikka tallainen malli Wolftame's lost in future kaikki tulokset itse hankkinut. Joten kisailisin pennulla ahkeraan tahtiin.
NOh asiaan, pentu menisi (jos annat ja jos otan) Wolfeye's nimiseen kenneliin. Ömh mitäs tässä kertoisi kun tiedät musta jo kaiken >8D. Kisaisin ahkerasti sen kanssa eri lajeissa, näyttelyissä jos sattuisin hankkimaan jostain hyvät huskykuvat, flyballissa, koiratanssissa, agilityssä, mahdollisesti maastossa. En ole ihan varma vaikka sipru ei ole pk-rotuinen koira niin sen kai saa silti osallistuttaa PAKKiin tms ja paimennukseen? Kisailisin kaikissa mahdollisissa lajeissa missä mulla ei mene heti täyteen. Ainakin flyball PESO, agility ja koiratanssi tulee olemaan aika vahvoilla linjoilla. Ja aina kun satun löytämään näyttelyn niin osallistutan senkin luonnollisesti sinne.
Jos saisin niin tämä nimi iski silmään Boheemi Tyyli ja uroksen ottaisin. Voin ottaa sijoitukseen sillä itselläni ei ole aikomustakaan tettää sillä pentueita Wolfeye'ssin nimiin :D Tosin jos haluaisit mielummin antaa nartun sijoitukseen niin sekin käy yhtä hyvin.
sitten vähän kisa näyttöä Comie's davendelille olen melkeinpä kaikki sen tulokset hankkunut Wolfeye's Sagur tälle olen kaikki tulokset hankkinut itse, huomaa että vain tärkeät tulokset lisätään ja vielä vaikka tallainen malli Wolftame's lost in future kaikki tulokset itse hankkinut. Joten kisailisin pennulla ahkeraan tahtiin.