Sivu 3/7

Re: Haltiapolun B -huskyt (talvi 08-09) ZEPHYR! Pentu vapaana!

Lähetetty: Ma Marras 10, 2008 6:58 pm
Kirjoittaja Wolfie
yhyyyy. Mulla on jostain syystä ihan hirvee pentukuume. Ja tiedän erinomaisesti että kasvatan pelkkiä collieita, vaikka mulla onkin ollut dobberi ja Kiipelin sammari pentu aika pitkään. Funtsin tässä vaan että pitäisiköhän mun kokeilla Huskypupsin ottamista? FCI5 on kanssa aika lähellä mun sydäntä ^^

NOh asiaan, pentu menisi (jos annat ja jos otan) Wolfeye's nimiseen kenneliin. Ömh mitäs tässä kertoisi kun tiedät musta jo kaiken >8D. Kisaisin ahkerasti sen kanssa eri lajeissa, näyttelyissä jos sattuisin hankkimaan jostain hyvät huskykuvat, flyballissa, koiratanssissa, agilityssä, mahdollisesti maastossa. En ole ihan varma vaikka sipru ei ole pk-rotuinen koira niin sen kai saa silti osallistuttaa PAKKiin tms ja paimennukseen? Kisailisin kaikissa mahdollisissa lajeissa missä mulla ei mene heti täyteen. Ainakin flyball PESO, agility ja koiratanssi tulee olemaan aika vahvoilla linjoilla. Ja aina kun satun löytämään näyttelyn niin osallistutan senkin luonnollisesti sinne.
Jos saisin niin tämä nimi iski silmään Boheemi Tyyli ja uroksen ottaisin. Voin ottaa sijoitukseen sillä itselläni ei ole aikomustakaan tettää sillä pentueita Wolfeye'ssin nimiin :D Tosin jos haluaisit mielummin antaa nartun sijoitukseen niin sekin käy yhtä hyvin.
sitten vähän kisa näyttöä Comie's davendelille olen melkeinpä kaikki sen tulokset hankkunut Wolfeye's Sagur tälle olen kaikki tulokset hankkinut itse, huomaa että vain tärkeät tulokset lisätään ja vielä vaikka tallainen malli Wolftame's lost in future kaikki tulokset itse hankkinut. Joten kisailisin pennulla ahkeraan tahtiin.

Re: Haltiapolun B -huskyt (talvi 08-09) ZEPHYR! Pentu vapaana!

Lähetetty: Ma Marras 10, 2008 10:17 pm
Kirjoittaja Narya
Zephyr, asia ok. (:

Wolfie, B -pentueen varauslista on kyllä aivan täynnä, mutta C -pentueen varauslistalla olisi vielä tilaa. Jos kevättalveen jaksaisit odottaa C -puppeloita, niin sitten.

Re: Haltiapolun B -huskyt (talvi 08-09)

Lähetetty: Ti Marras 11, 2008 6:34 pm
Kirjoittaja Zephyr
Jos ei oo vaivaa niin päätin sittenkin ottaa nimeksi Haltiapolun Boheemi Melodia. :lol:

Re: Haltiapolun B -huskyt (talvi 08-09)

Lähetetty: Ti Marras 11, 2008 6:38 pm
Kirjoittaja Narya
Jeps, vaihdan sulle sen. (: Nimiä saa vaihdella siihen asti kun pentue syntyy. (:

Re: Haltiapolun B -huskyt (talvi 08-09)

Lähetetty: Ti Marras 11, 2008 6:43 pm
Kirjoittaja Hasse
Sitten kun voi alkaa varailee, niin olisin kiinnostunut C-pentueesta :)

Re: Haltiapolun B -huskyt (talvi 08-09)

Lähetetty: Ti Marras 11, 2008 7:04 pm
Kirjoittaja Narya
Kiva, että kiinnostus huskeihin kasvaa!
Mukavaa, kun olet kiinnostunut Hasse. C -pentueen topic tulee varmaan joskus joulukuun jälkeen. Sinullakinhan taitaa olla vasta melko uusi kennel, ainakin kerkeät sitten vakuuttaa minut koiriesi kisaamisella, eikös? (:

Re: Haltiapolun B -huskyt (talvi 08-09)

Lähetetty: Ke Marras 12, 2008 8:44 am
Kirjoittaja Hasse
Tietty :D Voit tutustella jo alustavasti tänne

Re: Haltiapolun B -huskyt (talvi 08-09)

Lähetetty: Ke Marras 12, 2008 10:39 am
Kirjoittaja Wolfie
No joo katellaan sitte sillo

Re: Haltiapolun B -huskyt (talvi 08-09)

Lähetetty: Ke Marras 12, 2008 6:29 pm
Kirjoittaja Narya
Hasse, hieno kennel sinulla, tuo Tosca on kuviensa perusteella tosi upea koira, todella hienon näköinen. (:
Wolfie, ok.

Re: Haltiapolun B -huskyt (talvi 08-09)

Lähetetty: Ke Marras 12, 2008 9:03 pm
Kirjoittaja Rami
Hyvä minä, mä taisin juuri missata saamasta tuleviin yksityisiin suvullista sulta, Pehko :D

(/ja viestihän oli tärkeä)

/C-PENTUE <3

Re: Haltiapolun B -huskyt (talvi 08-09)

Lähetetty: Ke Marras 12, 2008 9:08 pm
Kirjoittaja Mineas
Oliskos minun mahdollista varata C-pentueesta pentuaLumikirsuun?

Re: Haltiapolun B -huskyt (talvi 08-09)

Lähetetty: To Marras 13, 2008 5:56 pm
Kirjoittaja Narya
Ramimiramirabellani <3 Sulle lähtee kyllä C -pentueesta 100 % pentu. Ei mulla ees oo muuta vaihtoehtoo. : D Sulle alustava varaus siis.
Sekhmet, C -pentueeseen laitan sullekin alustavan varauksen.

Nyt on käynyt sitten niin, että kevättalven C -pentuekin on ainakin alustavilta varauksiltaan umpitäynnä. :'D Neljän pennun pentue siis tulossa (TAAS), alustavia varauksia Rami, Snoe, Hasse ja Sekhmet. Mietin tässä juuri, että pitäisikö pentuetta aikaistaa, kun kaikilla vaikuttaa olevan niin suuri himo saada huskypentu. : DD

Jos joku on kiinnostunut seuraavan kesän/syksyn mahdollisesta D -pentueesta niin voi ilmoitella... xDD

Re: Haltiapolun B -huskyt (talvi 08-09)

Lähetetty: To Marras 13, 2008 6:06 pm
Kirjoittaja Hasse
AIKAISTA! En painosta sitten yhtään >8DD

Re: Haltiapolun B -huskyt (talvi 08-09)

Lähetetty: To Marras 13, 2008 6:12 pm
Kirjoittaja Snoe
Minulle käy mikä aika tahansa, oikeastaan. Kunhan ei tässä kuussa sentäs tule ;D

Re: Haltiapolun B -huskyt (talvi 08-09)

Lähetetty: To Marras 13, 2008 6:13 pm
Kirjoittaja Narya
Pitää tässä katsella miten koirat kisautuksessa edistyvät. (: Ainakin VVL KVA'ksi haluan C -pentueen vanhemman saada. Tällä hetkellä varteenotettavia vaihtoehtoja ovat Turma (jonka kuvat pitäisi vaihtaa ja rankingpojot kisata täyteen), Yoru (jolla on kyllä aika pitkä matka VVL KVA'ksi tai muuksi valioksi) tai Varjo (joka on toivottavasti pian VVL KVA, VFBV + tarvitsee lisää meriittejä). Joten on tässä vielä tarvetta tavoitteelliselle kisaamiselle ennen seuraavaa pentuetta. :D Väillä on sellainen fiilis, että se menee Turmalle, mutta sitten tuntuu, että Varjo olisi ehkä parempi vaihtoehto. Taitaa riippua nyt sitten enää koirien kisamenestyksestä. :'D

//Ai niin ja sit mulla on vielä Tuhka! :'D

No ainakin on valinnanvaraa. :mrgreen: