M/S: uusi nsnu

Virtuaalikoirien myynti- ja ostopaikka.
Susityttö
Höpsö veitikka
Viestit: 5298
Liittynyt: La Kesä 14, 2008 8:56 pm

Re: M/S: bu, essn, 2x lb, cpku, nsnn, cksn, harrierin, mäykkyu

Viesti Kirjoittaja Susityttö »

Saat sää sen :) Saa kutsumanimen vaihtaa. Se on ollut jo Elvi ja Sylvesteri, joten ei varmasti kutsumanimen vaihto haittaa.
Jenna
Kanada
Viestit: 1587
Liittynyt: Ma Kesä 16, 2008 12:01 pm

Re: M/S: bu, essn, 2x lb, cpku, cksn, harrierin

Viesti Kirjoittaja Jenna »

Olen pitkään tätä pyörittänyt ja miettinyt ja ja ja ja... Sak's kenneliin mahtuis Bright Blurry's Dynamic Artiste
Mejää ja ajokokeita. Vepeä, tokoa ja näyttelyitä :)
Rauhallisesti, mutta varmasti se tulisi kisattua eteenpäin ja valioksi. Miltä kuulostaisi? Itse en halua jalostukseen käyttää eli ihan sijoituskoira sopisi erinomaisesti!
Susityttö
Höpsö veitikka
Viestit: 5298
Liittynyt: La Kesä 14, 2008 8:56 pm

Re: M/S: bu, essn, 2x lb, cpku, cksn, harrierin

Viesti Kirjoittaja Susityttö »

Tytskä muuttaa oikeen mieluusti teille! Tosi kiva, että sen joku huolii :) Kisaamisella ei ole kiire.
Avatar
Frisky
Ei enää ikinä uudestaan
Viestit: 2057
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 12:16 pm
Paikkakunta: Turku
Viesti:

Re: M/S: bu, essn, 2x lb, cpku, cksn

Viesti Kirjoittaja Frisky »

Anteeksi, kun sivuissa kesti. Tässäpä kumminkin Ylvis.
Carla
Epätoivoinen katse
Viestit: 423
Liittynyt: La Marras 30, 2013 5:23 pm
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: M/S: bu, essn, 2x lb, cpku, cksn

Viesti Kirjoittaja Carla »

Ainiin, munkin täytyy tehdä sivut. Saat ne tänään. :)

//Ternen Dolella vaihtui kutsumanimi, nartusta tuli Lemon. :)
Vihva
Alkupalat
Viestit: 34
Liittynyt: Ma Kesä 23, 2014 9:26 pm

Re: M/S: bu, essn, 2x lb, cpku, cksn

Viesti Kirjoittaja Vihva »

Carla kirjoitti:Ainiin, munkin täytyy tehdä sivut. Saat ne tänään. :)

//Ternen Dolella vaihtui kutsumanimi, nartusta tuli Lemon. :)
OT, mutta Lemonin kuvissa on uros ;)

// Jos oikein ymmärsin, tuota bokseria ei ole vielä kisautettu, eikä myöskään rekattu, joten olisiko skp ja sen myötä nimi mahdollista vaihtaa?
Carla
Epätoivoinen katse
Viestit: 423
Liittynyt: La Marras 30, 2013 5:23 pm
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: M/S: bu, essn, 2x lb, cpku, cksn

Viesti Kirjoittaja Carla »

Oho, nyt vasta huomasin...

No, vaihdan lähipäivinä kuvan.
Susityttö
Höpsö veitikka
Viestit: 5298
Liittynyt: La Kesä 14, 2008 8:56 pm

Re: M/S: mm. lb, cks, nsn

Viesti Kirjoittaja Susityttö »

Friskylle & Carlalle kaunis kiitos sivusta. Ja kiva, että Carla vaihtaa kuvan!

Vihva samasesta pentueesta on vapaana narttu Jääkyyneleen Burberry, koska sivu on lakannut toimimasta.

Ompa tässä tulossa bokseripentuekin noiden siskolle Bertalle jossain kohtaa.

// Lisätty kaksi sijoituskotia etsivää tolleria: 2 narttua, kummatkin eri pentueista.
// Kovasti uusia sijotuskotia etsiviä koiria. Enemmän ja vähemmän kisattu, varmasti puuttuu tuloksiakin.
Sintsu
Epätoivoinen katse
Viestit: 440
Liittynyt: La Kesä 14, 2008 5:29 pm

Re: M/S: mm. lb, cks, nsn

Viesti Kirjoittaja Sintsu »

Minä olisin kiinnostunut tuosta bokseriuroksesta. Pääsisi Piksiin ja luultavasti jalostuskäyttöön joskus tulevaisuudessa bokserinarttuni Aadan sulhona. Suojelua ja tokoa luultavasti ainakin kisauralla suunnitelmissa. Ja piviko näyttelyitä tietysti.
Susityttö
Höpsö veitikka
Viestit: 5298
Liittynyt: La Kesä 14, 2008 8:56 pm

Re: M/S: mm. lb, cks, nsn

Viesti Kirjoittaja Susityttö »

Äkkiä katottuna en ainakaan törmännyt samoihin koiriin tuon nartun 3-polvessa ja tuon omani useamman polven sukutaulussa eikä mua nyt haittaa, vaikka siellä joku nimi toistuisikin :) Herra muuttaa oikeen mieluusti sinne ja kiva kuulla, että jalostussuunnitelmiakin on!
Sintsu
Epätoivoinen katse
Viestit: 440
Liittynyt: La Kesä 14, 2008 5:29 pm

Re: M/S: mm. lb, cks, nsn

Viesti Kirjoittaja Sintsu »

Saa nähdä miten tässä ehdin sivuja tehdä ja kuvia piirrellä, mutta ainakin heti joulun jälkeen viimeistään.

//Sivut näyttäisivät nyt tältä
Susityttö
Höpsö veitikka
Viestit: 5298
Liittynyt: La Kesä 14, 2008 8:56 pm

Re: M/S: mm. sijoitetaan rwn kuvalla

Viesti Kirjoittaja Susityttö »

Susityttö kirjoitti:rwn Camiras Abeja de Miel
Espanjasta tuotu narttu, jonka suvusta löytyy kovempaakin kovempia suojelu- ja poliisikoiria. Nimeä mahdollista mukailla sijoituskodille sopivammaksi.

E: Camira's Barco (evm)
I: Tarro (evm)

Kuvat mukaan: xxx xxx (© Veera). Tullaan suurella todennäköisyydellä astuttamaan tällä uroksella.
Tällänen rottisnarttu ettis kotia.

Sintsulle kiitos sivusta :) Hyvälle näyttää! Oli kiva nähdä, että poika oli jo näyttelyynkin kerinnyt mukaan. Hällä on myös sisko Jääkyyneleen Burberry.
Lyydia
Kriisissä
Viestit: 852
Liittynyt: Pe Tammi 10, 2014 10:06 pm
Viesti:

Re: M/S: mm. sijoitetaan rwn kuvalla

Viesti Kirjoittaja Lyydia »

Lähtisikö Lasipisaran Harmitonta Hupailua Gallethiin? Gallethista on tulossa yksityisten koirien paikka, vaikka kennelin nimi kyllä säilyy - saa nähdä jos innostun kasvattamaan jotain omistamaani rotua.
Uroksen nimi on mun mielestä tosi hauska ja ihastuttavat nuo vanhemmat, labbis olis muutenkin mielenkiintoinen. Onkos sulla mitään tiettyjä vaatimuksia kisautuksen tai jalostuskäytön suhteen? Noutajakokeita, mejää, tokoa ja koiratanssia itse ajattelin. Kuvat varmaan piirrän niin sitten myös näyttelyihin.
Sulla näyttäisi olevan sen sisar. Olisi kiva jos Hupia voisi silti käyttää jalostukseen (sit tuntuu että sillä kisaamisella joku tarkoitus), mutta mulla itsellä ei sille kyllä neitoo ole. Voisin kyl sit tarjota sitä jollekulle muulle kun se on valmis, toki sinulle ensimmäisenä mutta aattelin kun sulla sen sisko että jos sulla on muita suunnitelmia. :)

Ja Midna saa tottakai kuvan mukaansa kelle vaan lähteekin kun saat sen sijoitettua :)

// Tämän kuvan saisi :)
Susityttö
Höpsö veitikka
Viestit: 5298
Liittynyt: La Kesä 14, 2008 8:56 pm

Re: M/S: mm. sijoitetaan rwn kuvalla

Viesti Kirjoittaja Susityttö »

Hupi lähtee oikein mieluusti sinne ja kuva on hyvä :) Kiva, että pojasta tulee piviko! Saa käyttää jalostukseen - mulle tottakai saa tarjota ekana, siskon jalostuskäytöstä en viä tiiä ja sekin on noissa sijotuskotia etsivissä - ja toiveena kisattavaksi on nome ja/tai mejä, joten lajisuunnitelmat kuullostaa oikein hyvälle! Nomesta näyttäis olevan NOU1 & ALO1.

Hienoa, että Midna saa kuvan mukaan, jos sille sijoituskotia löytyy.

P.S. Odinnen'sin etusivun teksti <3 Kiitos!
Lyydia
Kriisissä
Viestit: 852
Liittynyt: Pe Tammi 10, 2014 10:06 pm
Viesti:

Re: M/S: mm. sijoitetaan rwn kuvalla

Viesti Kirjoittaja Lyydia »

Jee hienoa! Tässä on sivut, vaihtoi nimensä Hippeksi kun mulla on tuolla jo Huli niin Hupi olis ollut turhan samanlainen. :D Mä jätin sukupuuhun tyhjäksi ne koirat jotka oli evm, kun itsee sekottaa ne vähän.
Vastaa Viestiin