Sivu 3/3

Re: Porokoirapentuja joulu-tammikuulle SYNTYNYT 20.12!! PÖPÖ??

Lähetetty: To Joulu 25, 2008 7:23 pm
Kirjoittaja -Roba
Tohon edelliseen keskusteluun viitaten, saahan uroksella teettää pentuja?

Re: Porokoirapentuja joulu-tammikuulle SYNTYNYT 20.12!! PÖPÖ??

Lähetetty: Pe Joulu 26, 2008 2:02 am
Kirjoittaja Juinttu
Noo, en sitten ota sillä juuri jalostukseen narttua etsin. Katsoo sitten kun Hassun narttu saa pentuja >P)

Re: Porokoirapentuja joulu-tammikuulle, syntynyt. LUKKOON

Lähetetty: Pe Joulu 26, 2008 2:53 pm
Kirjoittaja sasu.
-Roba, urokselle yksi pieni pentue, max. 3 pentua. ^^

Nyt siis toppa menee lukkoon ja ilmotelkaa mulle kuulumisia aina kun niitä tulee. :)